دزدی دریایی و سرقت مسلحانه در آب افتاده است به بالاترین نرخ از سال 2016 به عنوان نزدیک به دو برابر تعداد حوادث ثبت شده در سال 2020 نسبت به سال گذشته است.

وجود 51 حمله به کشتی ها از ژانویه تا ژوئن در مقایسه با 28 حوادث (25 واقعی به علاوه سه اقدام) در همان آخرین دوره سال است. مشغول سنگاپور تنگه دریایی مسیر دیدم دو عدد از حوادث این ReCAAP ISC دزدی اطلاعات گروه گزارش.

این سنبله آمده است و در طول زمان از چالش های عظیمی برای کل جهان تحت تاثیر Covid-19 همه گیر” ReCAPP ISC مدیر اجرایی Masafumi Kuroki گفت. او هشدار داد که جامعه حمل و نقل و دریایی مقامات به “رعایت احتیاط” و سریع برای پاسخ به حوادث را به “محافظت از جان دریانوردان و ایمنی حمل و نقل دریایی.”

تعدادی نیز به بالاترین سطح خود از سال 2016 – یک سال بود که خیلی آرام تر بعد از 2015 که شاهد بیش از یک صد حمله در نیمه اول آن.

همچنین در rt.com چرا دزدان دریایی در حال از دست دادن در روغن

آدم ربایی در SuluCelebes دریاها و سواحل شرقی صباح باقی مانده یک “نگرانی جدی” ReCAAP می گوید. هشت خدمه ربوده شدند از یک کرجی ماهیگیری ماهیگیری در ژانویه هنگامی که نقابدار با هجوم به کشتی خاموش Lahad Datu, Sabah, مالزی و پنج تن از آنها همچنان در اسارت.

این گروه همچنین هشدار داد که ” ابو سیاف گروه (دولت اسلامی در شرق آفریقا) اعضای در حال برنامه ریزی ربایی در صباح هدف قرار دادن کسب و کار ثروتمند مردم و ماهیگیری خدمه است.

همچنین در rt.com انتقاد شدید پکن ‘دردسر آمریکا برای تضعیف صلح در دریای چین جنوبی, تکذیب اتهامات از ایجاد ‘دریایی امپراتوری’

دریای جنوب چین و مناطق خاموش سواحل بنگلادش و هند و اندونزی و مالزی و فیلیپین و ویتنام نیز تجربه حملات در شش ماه اول سال است. وجود دارد هیچ حوادث ثبت شده در بنادر چین اگر چه وجود دارد در همان آخرین دوره سال است.

خوشبختانه در حالی که تعداد حملات در حال افزایش است, به شدت بد نیست با سه چهارم از حوادث تلقی می شود ‘4’, معنی یا حمله نمی مسلح و یا خدمه زخمی نشدم.

اکثر حوادث طبقه بندی شده به عنوان سرقت مسلحانه به عنوان آنها صورت گرفت در آبهای سرزمینی به جای آب های بین المللی خواهد بود که دزدی دریایی.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net