چگونه چند منفی بررسی آنلاین در اوایل صدمه دیده می تواند یک رستوران

کلمبوس, اوهایو — فقط چند منفی آنلاین رستوران بررسی می تواند تعیین اوایل چگونه بسیاری از بررسی یک رستوران دریافت طولانی مدت یک مطالعه جدید نشان داده است.

مطالعه منتشر شده در اوایل این ماه در مجله مقالات کاربردی در جغرافیانیز یافت می شود که در یک محله متوسط درآمد خانوار آسیب دیده که آیا رستوران امتیاز شد و در همه.

“این سیستم عامل آنلاین تبلیغات خود را به عنوان بی طرفانه اما ما متوجه شدیم که این مورد نیست” گفت: Yasuyuki Motoyama سرب نویسنده این مقاله و استادیار شهر و برنامه ریزی منطقه ای در دانشگاه ایالتی اوهایو.

“راه این سیستم عامل کار, محبوب ترین ها رستوران ها و حتی محبوب تر و رستوران های اولیه با برخی از رتبه های پایین می تواند رکود است.”

این مطالعه بررسی Franklin County, Ohio, از وب سایت Yelp از و مشاورین در حدود 3000 رستوران ها در هر وب سایت. Franklin County, خانه کلمبوس و ایالتی اوهایو است و همچنین به مقر بیش از 20 رستوران های زنجیره ای. تحقیقات قبلی نشان داده است که صنعت مواد غذایی در نظر ترجیحات مصرف کننده در منطقه به عنوان یک محک برای گسترده تر در بازار ایالات متحده است.

محققان با جمع آوری نظرات برای رستوران ها در ماه مه منتشر شده 2019 و سپس تجزيه و تحليل آن بررسی رتبه و موقعیت جغرافیایی. آنها در نظر گرفته جمعیت هر محله و با اشاره به socioeconomics هر محله هم بر اساس درآمد خانوار است.

این مطالعه نشان داد که رستوران با تعداد کمتری از بررسی در سایت های مانند Yelp از و مشاورین عالی بود احتمال یک امتیاز کم.

“بررسی های بیشتر یک رستوران دریافت, بالاتر از میانگین امتیاز رستوران” گفت: Kareem Usher, co-نویسنده این مقاله و استادیار شهر و برنامه ریزی منطقه ای در ایالت اوهایو. “اما این مفاهیم: اگر یکی از اولین بررسی یک رستوران دریافت می آید از یک مشتری ناراضی و مردم چک کنید که بعدا و فکر می کنم” من نمی خواهم برای رفتن وجود دارد که بر اساس یک بررسی پس از آن وجود خواهد داشت کمتر بررسی آن رستوران است.”

این قضیه صادق است برای رستوران ها که دریافت نظرات مثبت و یا تعداد زیادی از نظرها: بیشتر مردم به احتمال زیاد به نقد و بررسی آن رستوران بهبود احتمال که یک رستوران متوسط رتبه بالاتر خواهد بود.

این مطالعه نشان داد که 17.6 درصد از رستوران ها تنها با یک به چهار بررسی دریافت امتیاز پایین در Yelp از. اما این کاهش به 9.3 درصد برای کسانی که با بین پنج تا 10 نظرات. در مشاورین کسانی که با یک تا چهار, بررسی, تا به حال یک 5.6 درصد احتمال داشتن یک فقیر نقد و بررسی, پایین رفتن به 0.6 درصد برای کسانی که از پنج تا 10 بررسی است.

محققان همچنین دریافتند که رستوران در بسیاری از فقیرترین محله در فرانکلین کانتی تمایل به رتبه در سایت. محققان پیدا نکردم با لینک مستقیم میان یک محله socioeconomics یا نژادی, آرایش و متوسط امتیاز از رستوران ها وجود دارد.

Motoyama هشدار داد که مطالعه تا به حال برخی از محدودیت ها: این مطالعه در یک شهرستان و کار در آینده گسترش می تواند شامل مناطق دیگر در سراسر کشور. بالا بودن سطح تجزیه و تحلیل چند متغیره می تواند تنها با استفاده از Yelp از اطلاعات به عنوان اکثریت از اطلاعات کلیدی در Tripadvisor از دست رفته بود. محققان همچنین تجزیه و تحلیل نیست محتوای این نظرات است که می تواند اضافی سرنخ در مورد تعصب.

اما او گفت: “این مطالعه نشان می دهد که به صورت آنلاین و سایت های بررسی می تواند اثرات قابل توجهی در یک رستوران موفقیت یا عدم موفقیت – و نشان می دهد که شاید در این سایت می توانید مجموعه سیاست هایی که ممکن است عادلانه تر.

“شاید این سیستم عامل آنلاین می توانید خودداری بررسی تا زمانی که یک رستوران می شود تعداد معینی از بررسی – می گویند 10 یا بیشتر,” او گفت:. “به این ترتیب اگر دو یا سه مشتری که بسیار ناراضی با یک تجربه خاص آنها نه کارگردانی رستوران موفقیت یا شکست است.”

###

تماس با ما: Yasuyuki Motoyama, [email protected]

نوشته شده توسط: لورا Arenschield, [email protected]

آدرس: https://news.osu.edu/چگونه-یک-چند-منفی-آنلاین-نقد و بررسی-زود-در-can-hurt-یک-رستوران/

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de