مطالعه ما جرم تیراندازی سلاح گرم قتل نشان می دهد دو جانبه سیاست رویکرد

بیش از 30 سال گذشته تیرباران های دسته جمعی سوخت خواستار تغییرات در مالکیت اسلحه و حمل پنهان قانون اما تعداد کمی از مطالعات ارزیابی اینکه آیا مجاز اسلحه سیاست های جلوگیری از تیرباران های دسته جمعی و هیچ کدام را تعیین کرده اند اگر اثرات آنها در همان سلاح گرم قتل. یک مطالعه جدید به بررسی تاثیر خانواده مالکیت اسلحه و حمل پنهان قانون در شمارش سالانه جرم تیراندازی و قتل از سلاح گرم در ایالات متحده بیش از 25 سال گذشته. این مطالعه نشان داد که توده تیراندازی رخ می دهد به طور نامتناسبی در کشورهای با سطوح بالاتر از مالکیت اسلحه در حالی که نرخ سلاح گرم قتل بالاتر در آمریکا با مجاز حمل پنهان سیاست.

این مطالعه توسط یک محقق در دانشگاه ایالتی فلوریدا (FSU) به نظر می رسد در عدالت فصلنامهانتشار آکادمی عدالت کیفری ، تهران ،

“سیاستگذاران در هر دو طرف بحث بر سر تفنگ کنترل خطا در فرض کنید که تیرباران های دسته جمعی نماینده از سلاح گرم قتل و استراتژی برای جلوگیری از تیرباران های دسته جمعی را کاهش خشونت مسلحانه” توضیح می دهد اما Fridel استادیار جرم شناسی و عدالت کیفری در FSU که در انجام این مطالعه. “نمایندگان مجلس باید با تصویب قوانین متمرکز بر کمک به کاهش هزاران نفر از سلاح گرم قتل رخ می دهد که سالانه در ایالات متحده به جای قانون است که در پاسخ به نادر جرم تیراندازی به عنوان غم انگیز به عنوان آنها هستند.”

خشونت اسلحه اصلی بحران بهداشت عمومی در ایالات متحده با حدود 40,000 سالانه مرگ و میر ناشی از خودکشی قتل و حوادث مربوط به سلاح گرم. با وجود این در همه جا از اسلحه و خشونت گسترده ترس از جرم تیراندازی به طور نامتناسبی تحت تاثیر گفتمان عمومی در مالکیت سلاح گرم و قانون. اگر چه خانواده مالکیت اسلحه شده است رو به کاهش از اوایل 1990s, خرید تفنگ و برنامه های کاربردی برای مجوز سنبله پس از تیرباران های دسته جمعی (تعریف شده به عنوان قتل با اسلحه گرم از چهار یا بیشتر مردم در 24 ساعت).

تیرباران های دسته جمعی نیز استفاده می شود برای جلب حمایت و پشتیبانی بیشتر محدود و یا مجاز سلاح گرم ، یکی از مهمترین و به طور گسترده ای مورد بحث-و به طور گسترده اجرا شده–سیاست هایی برای جلوگیری از تیرباران های دسته جمعی است و مجاز حمل پنهان قانون که هر دو نیاز ندارد اضافی مجوز برای اسلحه صاحب به حمل سلاح پنهان و یا محدودیت های اجرای قانون در اختیار صدور مجوز را به عنوان طولانی به عنوان یک متقاضی در دیدار برخی از نیازهای اساسی. در حالی که تنها 15 متحده تا به حال مجاز حمل پنهان سیاست در اوایل 1990s, 41 متحده تا به حال آنها را تا سال 2018 است.

با وجود این تغییرات در اسلحه خرید و اجرای سیاست های آن باقی مانده است و معلوم نیست اگر این اقدامات موثر و بازدارنده. به آدرس شکاف در ادبیات Fridel مقایسه تاثیر تغییر خانوار مالکیت اسلحه و حمل پنهان قانون در بروز جرم تیراندازی و سلاح گرم قتل در تمامی 50 ایالت آمریکا. او پرسید که آیا سطح خانواده مالکیت اسلحه و حمل پنهان قانون تحت تاثیر قرار تیرباران های دسته جمعی در همان راه به عنوان آنها سلاح گرم قتل. Fridel با استفاده از داده سلاح گرم قتل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری مبتنی بر وب صدمه آمار پرس و جو و گزارش گیری سیستم از سال 1991 تا سال 2016 و ایجاد یک مجموعه منحصر به فرد از 592 تیرباران های دسته جمعی در ایالات متحده در طول همان دوره است.

او در بر داشت که سطوح بالاتری از مالکیت اسلحه افزایش احتمال تیرباران های دسته جمعی. این واقعیت که مالکیت اسلحه تنها بيانگر تیراندازی های جمعی نشان می دهد که اسلحه هدف امیدوار کننده برای مداخله.

Fridel هیچ مدرکی وجود ندارد که مجاز حمل پنهان قوانین جلوگیری از تیرباران های دسته جمعی و یا کاهش آسیب خود را. و او در بر داشت که از جمله قوانین به طور قابل توجهی افزایش نرخ سلاح گرم قتل: مجاز حمل پنهان قانون همراه بود با 11 درصد افزایش در نرخ سلاح گرم قتل.

Fridel تماس ملی نسبت به روند مجاز حمل پنهان قوانین “عمیقا نگران”: از سال 2007 تعداد پنهان handgun اجازه سر به فلک کشید 273% شمارش نیست کسانی که با پنهان سلاح گرم در permitless حمل متحده است. “مجاز حمل پنهان قانون است که یک عامل مهم برای ملت ما خشونت اسلحه اپیدمی” او می گوید.

Fridel آمده است که مالکیت اسلحه و قوانین تاثیر نمی گذارد جرم تیراندازی و سلاح گرم قتل در راه همان است. به عنوان یک نتیجه او می گوید: سیاستگذاران باید به تصویب متمایز پیشگیری از اقدامات برای پرداختن به هر نوع خشونت اسلحه. بر اساس یافته های او نشان می دهد که کاهش مالکیت اسلحه (برای مثال از طریق چک های پس زمینه جهانی و مجوز مورد نیاز) بهره مند خواهد بود و تلاش برای جلوگیری از تیرباران های دسته جمعی در حالی که برقراری محدود تر حمل پنهان قانون را کاهش کلی نرخ سلاح گرم قتل.

“این واقعیت که نه مداخله یک اثر مضر بر روی جرم و جنایت–سطوح بالاتر از مالکیت اسلحه را کاهش نمی دهد سلاح گرم قتل و مجاز حمل پنهان قانون همراه است با کاهش جرم تیراندازی–نشان می دهد که یک رویکرد دو جانبه خواهد بود مفید ترین در مبارزه با جرم تیراندازی و سلاح گرم قتل,” Fridel می گوید.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de