تحریم یا buycotts? نقش شرکت های بزرگ فعالیت

محققان دانشگاه تگزاس مسیحی دانشگاه آریزونا دانشگاه اورگان و دانشگاه ایالتی پرتلند انتشار یک مقاله جدید در مجله بازاریابی است که به بررسی اثر بخشی شرکت های بزرگ فعالیت های مالی و انواع دیگر از عملکرد توانمند سازی مدیران با بینش آنها می توانید استفاده کنید به نمودار شرکت خود را البته در بازار امروز.

مطالعه آینده در مجله بازاریابیبا عنوان “شرکت های بزرگ سیاسی و اجتماعی فعالیت و ارزش شرکت” و نوشته شده توسط Yashoda Bhagwat, نوشین L. وارن جاشوا T. Beck, George F. واتسون IV.

در سال 2014 یک گروه از مادران نگران خواستار آن شدند که Chipotle منع اسلحه در رستوران خود را. این شرکت موافقت کرد و داد و بیداد گرفت در میان یک تقسیم پایه مشتری به عنوان قوی نظرات مخالف و طرفدار سیاست ترجمه به تحریم و buycotts. Chipotle است که نه تنها در آن اختلاف است. نمونه های دیگر عبارتند از زمانی که نایک معروف در زمان ایستادن در حمایت از زندگی ماده دلتا قطع روابط با NRA هدف علنا به حمایت فراجنسیتی حقوق آمازون متوقف فروش مؤتلفه پرچم و J. C. Penney پشتیبانی تجاوز+ خانواده. شرکت های بزرگ تاریخی اجتناب مسائل اما بسیاری از آنها در حال حاضر در پاسخ به انتظارات در حال رشد است که تبدیل شدن آنها به طرفداران.

این فعالیت ها به نام شرکت های بزرگ سیاسی و اجتماعی فعالیت (CSA) تعریف شده به عنوان یک شرکت عمومی تظاهرات (اظهارات و/یا اقدامات) برای حمایت یا مخالفت با–یک طرف از یک حزبی سیاسی مسئله است. CSA نشان دهنده یک تغییر. برای چند دهه, شرکت ها تلاش کرده اند به مسئولیت اجتماعی (شناخته شده به عنوان “CSR”) که شامل گسترده مورد علاقه فعالیت های چنین به عنوان اهدا به موسسه خیریه و یا محدود کردن آلودگی است. همچنین شرکت های لابی برای تغییر قوانین در راه است که به نفع خود عملیات (شناخته شده به عنوان شرکت فعالیت سیاسی [حسابدار]). در حال حاضر برخی از شرکت های در حال فراتر رفتن از این سنتی افزایش دهنده عملکرد فعالیت های شرکت در CSA با ناشناخته نتایج.

محققان بررسی چگونگی مشتری و سرمایه گذار پاسخ به CSA بر عملکرد شرکت. Bhagwat توضیح می دهد که “ما استدلال می کنند که CSA عموم سیگنال های یک شرکت را به ارزش های سیاسی و اجتماعی و افزایش عدم اطمینان در میان سرمایه گذاران برای حداقل دو دلیل. اولین CSA ممکن است انحراف از ارزشهای سیاسی از ذینفعان کلیدی–مشتریان و کارکنان دولت و قانون گذاران. دوم CSA سیگنال های تغییر در یک شرکت استراتژیک تعهدات. شرکت با تمرکز بیشتر بر روی مسائل سیاسی ممکن است منحرف کردن منابع (پول و زمان و توجه) از دیگر بیشتر سود محور فعالیت است.” بنابراین CSA دارای یک اثر منفی به طور کلی در یک شرکت با بازده سهام. اثر CSA بسیار متفاوت و حتی می تواند مثبت باشد.

برای درک بهتر این محدوده از CSA نتایج این مطالعه به بررسی چندین احتمالی عوامل است. برای اولین بار آن را آزمایش میزان که CSA انحراف از ارزشهای سیاسی از سهامداران آن. نتایج نشان می دهد که بسیار منحرف CSA که انحراف از ارزشهای مشتریان و کارکنان دولت و قانونگذاران نتایج در 2 درصد سهام کاهش به طور متوسط. متناوبا بسیار تراز وسط قرار دارد CSA افزایش می دهد بازده سهام با نزدیک به 1 درصد به طور متوسط.

دوم آن بررسی چگونگی اجرای CSA سیگنال های یک شرکت را تعهد به فعالیت. وارن می گوید که “بیشتر استراتژیک مرتکب شرکت به نظر می رسد بیشتر نامشخص سرمایه گذاران تبدیل شده است. CSA است که طول می کشد به شکل یک عمل (در مقابل یک بیانیه), تحویل داده شده است توسط مدیر عامل شرکت (در مقابل دیگر اجرایی) است که با انگیزه صرفا در نظر اخلاقی (در مقابل توجیه به عنوان خوب برای کسب و کار) و یا انجام شده است به تنهایی (در مقابل در یک ائتلاف با چند شرکت دیگر) سیگنال قوی تر تعهد و در نهایت بیشتر تاثیر منفی در یک شرکت کوتاه مدت قیمت سهام.”

از همه مهمتر این مطالعه همچنین به بررسی تاثیر CSA در بعد چهارم و بعدی-سال رشد فروش. یافته ها به طور کلی با بازده سهام و نتایج نشان می دهد پتانسیل بالایی از CSA. زمانی که CSA تراز وسط قرار دارد در سراسر سهامداران آن می تواند منجر به 8% افزایش در سه ماهه رشد فروش و 12 درصد افزایش در آینده-سال رشد فروش. این است که احتمالا دلیل خوبی هم تراز CSA با این نسخهها کار به تقویت روابط با مشتریان و کارکنان و قانونگذاران ایالتی که اساسا توافق با این شرکت موضع.

محققان توصیه مدیران مرور این unchartered آب به: (1) انتخاب CSA آنها احساس اعتماد به نفس و پشتیبانی که هم راستا با ارزش از ذینفعان کلیدی; (2) آماده سازی برای کوتاه مدت سهام افت متوجه است که فعالیت پتانسیل صدمه دیده و یا افزایش قیمت سهام و رشد فروش; و (3) متقاعد کردن سهامداران که CSA در خدمت منافع جامعه و این شرکت به دلیل مشتریان خواهد شد پاداش CSA آنها اعتقاد دارم.

مشتریان باید آگاه باشند که ارزش های خود را مهم و نقش کلیدی در این که آیا فعالیت های موفق برای شرکت های. سرمایه گذاران باید تشخیص سیاسی فعالیت به عنوان یک شرکت جدید فعالیت و در حالی که آن را ممکن است خطر واکنش آن نیز ممکن است منجر به ملموس مثبت نتایج مالی به خصوص زمانی که تراز وسط قرار دارد با مشتریان است.

###

مقاله کامل و نویسنده اطلاعات تماس موجود در: https://doi.org/10.1177/0022242920937000

در مورد مجله بازاریابی

این مجله بازاریابی توسعه و انتشار دانش در مورد دنیای واقعی بازاریابی سوالات مفید برای محققان و آموزگاران و مدیران و سیاست گذاران و مصرف کنندگان و دیگر اجتماعی ذینفعان در سراسر جهان است. منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا از زمان تاسیس آن در سال 1936 JM نقش قابل توجهی در شکل دادن به محتوا و مرزهای بازاریابی نظم و انضباط. کریستین Moorman (T. Austin, سهره, Sr., استاد مدیریت کسب و کار در شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار دانشگاه دوک) به عنوان زمان سردبیر.

https://www.ama.org/jm

در مورد American Marketing Association (AMA)

به عنوان بزرگترین فصل بازاریابی مبتنی بر ارتباط در جهان, AMA, است, اعتماد, بازاریابی و فروش حرفه ای برای کمک به آنها را کشف آنچه در آینده در این صنعت است. آما یک جامعه از شعبههای محلی در بیش از 70 شهرستانها و 350 دانشگاه در سراسر شمال امریکا است. آما به برنده جایزه محتوای PCM® گواهینامه های حرفه ای برتر, مجلات علمی و صنعت پیشرو رویدادهای آموزشی و همایش ها.

https://www.ama.org/

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>