کمتر بیشتر است ؟ چگونه مصرف کنندگان در نظر پایداری ادعا

محققان از دانشگاه شهر هنگ کنگ, هنگ کنگ باپتیست دانشگاه و دانشگاه چینی هنگ کنگ به چاپ یک مقاله جدید در مجله بازاریابی ارائه می دهد که مصرف کننده بینش برای هدایت تیم بازاریابی ارتباطی از محصولات منفی قاب ویژگی های.

مطالعه آینده در مجله بازاریابی با عنوان “زمانی که کمتر بیشتر است: چگونه طرز فکر تأثیرات مصرف کنندگان پاسخ به محصولات با کاهش منفی صفات” و نوشته شده توسط وینسنت چی وانگ لی سو و هوارد پنگ-یون لام.

به عنوان شرکت در آغوش پایداری و دایره اقتصاد, مفاهیم آنها در حال تبدیل محصولات و خدمات به منظور کاهش اثرات منفی است. با انجام این کار آنها می تواند کمک به حفظ محیط زیست برای نسل های آینده صیقل دادن مسئولیت اجتماعی شرکت ها را اعتبار و ایده آل فروش درایو با ارزش های مبتنی بر مصرف کنندگان است. اما آیا این درست است که پایداری ادعای افزایش فروش ؟

مطالعه چالش های مشترک شهود و در می یابد که یک بازاریابی ادعای کاهش منفی محصول خواص تفسیر ممکن توسط مصرف کنندگان در یکی از دو راه: 1) مشاهده این ادعا که بهبود محصول نسبت به حالت قبلی خود; و یا 2) جلب توجه به منفی محصول از ویژگی های است که ممکن است در غیر این صورت نادیده گرفته شده اند. علاوه بر این که آیا چنین ادعا کرده اند تاثیر مثبت یا منفی بستگی دارد که آیا مصرف کنندگان تفسیر چنین ادعا می کند از طریق افزایشی یا نهاد طرز فکر. مصرف کنندگان با افزایشی طرز فکر (یعنی تمایل به فکر می کنم از ویژگی های که نرم و قابل انعطاف) را یک روند مبتنی بر مشاهده یک کاهش در صفات منفی که منجر به بهبود ارزیابی محصول. در مقابل مصرف کنندگان با یک نهاد طرز فکر (یعنی صفات بعید است به تغییر) مشاهده این ادعا منفی.

محققان برای اولین بار از دستکاری مصرف کنندگان باورها با افشای آنها را به مواد بازاریابی مانند تبلیغات, شعار تبلیغاتی, پست الکترونیکی مستقیم و سخنگویان’ به نقل از. نتایج نشان می دهد که فعال شدن مصرف کنندگان افزایشی (برابر نهاد) طرز فکر منجر به مطلوب تر ارزیابی برای ناهار گوشت با سدیم نیتریت کاهش 30 درصد به صورت منجمد صدف با کاهش microplastic محتوا و داروهای ضد دیابت با کاهش عوارض جانبی. در مطالعات دیگر محققان اندازه گیری مصرف کنندگان مزمن افزایشی و نهاد باورها و نشان می دهد که کسانی که با غالب افزایشی (برابر نهاد) طرز فکر ترجیح بلندگوهای استریو با 50% کمتر غیر قابل بازیافت مواد آب بطری های پلاستیکی با مواد کاهش 35 درصد و ماست با 50 درصد کاهش قند. جالب اینجاست که ارتباط با کاهش منفی ویژگی منجر به فقیرتر فروش نسبت به هیچ ارتباطی برای مصرف کنندگان با یک نهاد طرز فکر.

يافته ها باید مدیریتی بازاریابی مفاهیم. وانگ توضیح میدهد: “تحقیقات ما فراهم می کند و تکنیک های جدید در بازاریابان’ جعبه ابزار برای فعال کردن بیشتر به راحتی مصرف کنندگان افزایشی در مقابل نهاد باورها به عنوان یک کنترل متغیر است. علاوه بر این شرکت های به طور مستقیم انتظار می رود که ترویج یک کاهش در صفات باید سود فروش را به عنوان مخالف به انجام هیچ چیز نیست. یافته های ما حاکی از آن است که برقراری ارتباط کاهش منفی ویژگی ممکن است عواقب ناخواسته اگر مصرف کنندگان این رویکرد با طرز فکر اشتباه.” بر این اساس بازاریابان باید برآورد خطرات بالقوه از جمله ارتباطات و انجام چنین ارتباطی استراتژیک (همراه با درستی فعال مصرف کنندگان’ طرز فکر).

Su اضافه می کند که “بازاریابان نیز ممکن استراتژیک القاء این ذهنیت به مبارزه با رقبا است.” برای جلب مصرف کنندگان از یک رقیب محصول که ادعای کاهش منفی نسبت بازاریابان ممکن است فعال یک نهاد طرز فکر با استفاده از شعارهای تبلیغاتی (به عنوان مثال, De Beers’ “الماس برای همیشه لطفا برای است”). علاوه بر این شعار مهم رویدادهای اجتماعی نیز می تواند به طور موقت نخست باورها متفاوت (به عنوان مثال باراک اوباما “تغییر ما می توانیم باور” به احتمال زیاد فعال افزایشی طرز فکر). بازاریابان می توانند اهرم استراتژیک از جمله رویدادهای اجتماعی به عنوان فرصت برای ترویج محصولات حاوی منفی کاهش می یابد ویژگی های. “همه مهمتر افراد در کشورهای غربی (به عنوان مثال آمریکایی ها) به طور معمول نگه نهاد اعتقادات در حالی که کسانی که در کشورهای شرقی (به عنوان مثال چینی) به طور معمول نگه افزایشی اعتقادات به طور پیش فرض. بنابراین راهبردهای ارتقاء برای محصولات با کاهش منفی ویژگی نیاز به سفارشی در سراسر فرهنگ ها می گوید:” لام. به طور مشابه, مصرف کنندگان افزایشی در مقابل نهاد طرز فکر را می توان به عوامل جغرافیایی و یا ایدئولوژی سیاسی اطلاعات است. بازاریابان نیاز به در نظر گرفتن این عوامل هنگامی که ترویج محصولات با کاهش منفی نسبت می دهند.

###

مقاله کامل و نویسنده اطلاعات تماس موجود در: https://doi.org/10.1177/0022242920920859

در مورد مجله بازاریابی

این مجله بازاریابی توسعه و انتشار دانش در مورد دنیای واقعی بازاریابی سوالات مفید برای محققان و آموزگاران و مدیران و سیاست گذاران و مصرف کنندگان و دیگر اجتماعی ذینفعان در سراسر جهان است. منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا از زمان تاسیس آن در سال 1936 JM نقش قابل توجهی در شکل دادن به محتوا و مرزهای بازاریابی نظم و انضباط. کریستین Moorman (T. Austin, سهره, Sr., استاد مدیریت کسب و کار در شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار دانشگاه دوک) به عنوان زمان سردبیر.

https://www.ama.org/jm

در مورد American Marketing Association (AMA)

به عنوان بزرگترین فصل بازاریابی مبتنی بر ارتباط در جهان, AMA, است, اعتماد, بازاریابی و فروش حرفه ای برای کمک به آنها را کشف آنچه در آینده در این صنعت است. آما یک جامعه از شعبههای محلی در بیش از 70 شهرستانها و 350 دانشگاه در سراسر شمال امریکا است. آما به برنده جایزه محتوای PCM® گواهینامه های حرفه ای برتر, مجلات علمی و صنعت پیشرو رویدادهای آموزشی و همایش ها.

https://www.ama.org/

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>