نقش رینگ پیستون در خودرو

پیشرانههای دوزمانه تقریبا منقرض شدهاند؛ اما Achates Power از پیشرانه پیستون متقابل دو زمانهای در وانت فورد F-150 استفاده کرده است که علاوه بر کارایی بیشتر، آلایندگی رینگ پیستون ژاپنی کمتری دارد. با مشتعل شدن سوخت، پیستونها به سمت بیرون حرکت کرده و در نتیجه میللنگها چرخانده میشوند.شرکت Achates چند نسخه دیزلی و بنزینی از پیشرانه پیستون متقابل خود دارد که برای هر چیزی از خودروهای شخصی گرفته تا وسایل نقلیه نظامی طراحی شده است.نسخه بنزینی که هماکنون مراحل آزمایش خود را در وانت فورد F-150 میگذراند، پیشرانه ۲/۷ لیتری سه سیلندر است که ۲۷۰ اسببخار قدرت و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. در پیشرانه پیستون متقابل همانند مدلهای دیزلی معمولی، هیچگونه شمع و سیستم جرقهزنی وجود ندارد. دلکو چیست و چه وظیفهای در سیستم جرقهزنی خودرو برعهده دارد؟ بهترین پیستون موتور برای ماشین مسابقهای چیست ؟ معمولا در جداره ( دیواره ) پیستون ها ، سه شیار ایجاد می کنند و سه رینگ پیستون داخل این شیارها می اندازند؛ اما علت این کار چیست؟ گاهی سطح بالایی رینگ تراکم یا پیشانی آن نیز با شعاعی بسیار پایین گرد طراحی میشود تا فشار ناشی از تراکم در نقطه مرگ بالایی به بهترین حالت روی آن نتیجه داده و منجر به انبساط کاملش گردد.

اندازه شکاف عمودی پیستون،نشان دهنده مقدار ارتجاعی بودن آن است.حالت ارتجاعی بیش از اندازه پیستون باعث لرزش و تکان زیاد پیستون در سیلندر می شود و نیز آن را از حالت اصلی خود خارج می کند.در چنین حالتی نشتی گاز از کناره های پیستون،افزایش یافته روغن سوزی موتور زیاد تر می شود. این خصوصیات به این دلیل است که در اثر بالا رفتن بیش از حد دما، این قطعه به دیواره سیلندر نچسبد و عملکرد موتور را مختل پمپ 9 پیستون نکند. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. اگر بخواهیم این قطعه را به صورت مختصر توصیف کنیم، یک قطعه استوانه ای شکل است که با متصل شدن به شاتون در داخل سیلندر، دارای حرکت رفت و برگشتی است. حرکت رفت و برگشت پیستون توسط شاتون یا دسته پیستونی که به میل لنگ متصل است صورت می پذیرد میل لنگ نیز معمولاً توسط انرژی الکترو موتوری که با شفت میل لنگ درگیر یا به عبارتی کوپل گردیده می چرخد. به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) این شرکت، میتواند در دنیای مدرن کنونی خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که توسط پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خود گردانده میشود، دارای دو میللنگ است که توسط چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند.

در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.7. دیدگاههای فینگلیش حذف خواهند شد.11. درحالیکه پیشرانههای احتراق داخلی متداول بخشی از انرژی تولیدی خود را صرف پمپاژ مخلوط سوخت و هوا به داخل و تخلیه گازهای خروجی به بیرون میکنند.از جمله مزایای پیشرانه OPE میتوان به آلایندگی کم (به لطف سیستم احتراقی GCI) و ساخت سادهتر و ارزانتر پیشرانه نسبت به نمونههای معمولی اشاره کرد؛ زیرا سرسیلندر و مجموعه سوپاپها در این طرح حذف میشوند و دیگر نیازی به آنها نیست.حذف سرسیلندر عاملی است که باعث کاهش مساحت سطح نسبت به حجم پیشرانه و کاهش تلفات حرارتی میشود، در نتیجه انرژی بیشتری از احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل میشود (بازده حرارتی بالا). با وجود سوختن بنزین، این پیشرانه از سیستم احتراق تراکمی بنزین (GCI) بهره میبرد؛ به این معنی که با تراکم مخلوط سوخت و هوا همراهبا گازهای خروجی داغ باقیمانده که بهعمد در سیلندرها گیر افتادهاند، مخلوط سوخت و هوا داغ شده و همین باعث اشتعال سوخت میشود. پیشانی رینگ های تراکم چدنی را با انواع مختلف پوشش ها اندود می کنند. تلمبه دوچرخه یک مثال بسیار ساده از کمپرسور پیستونی است توسط حرکت پیستون هوا مکش و تراکم و تخلیه می گردد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون نعل اسبی پژو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر