مجموعه کامل پیستون و رینگ

پیستون اهمیت سر صاف: تراز تاج این پیستونها صاف و یک دست است. ما یک طیف مناسبی از کارشناسان، مهندسین و مدیران کاردان و باتجربه داریم 500 نفر اپراتور مستقیم داریم که در سه کشیک در حال تولید هستند. پیستون حلقه دارای اتصال مستقیم برای آببندی در قطعات کلیدی اختلاف فشارهای بالای 15 بار به کار گیری می شود. پیستون اولی عضوی هست که توشه را تحمل کرده و آن را انتقال می دهد، به این ادله پیستون باید برای عملکردی راضی بودن بخش طراحی شود. همینطور بعضی اوقات اهمیت دقت به بار جانبی بر روی شافت، پیستون ساییده شده و فشار موضعی بر بر روی قطر داخلی سیلندر وارد می شود. قسمت های اهمیت پیستون ها در اشکال مختلف تفاوتی ندارند، ولی رخ آن ها بسته به مدل موتور، دسته سوخت ، سیلندر ها ، سر سیلندر ها و… براین اساس یک سیلندر هیدرولیک دارای کیفیت خوب طبق ترازو های استاندارد می تواند در روزگار بسیار کوتاهی تولید شود. همین حیطه میباشد که اکثر توسعه و گسترش می یابد و براین اساس از نصیب زیر پیستون یک مخروط به باطن تولید می شود تا فاصله بیشتری بین همین تاج و رینگ پیستون در اطراف تراز بالا ساخت شود. تاج پیستون به عبارتی نصیب بالایی پیستون بوده و صورت آن تاثیر بسزایی بر طرز احتراق سوخت دارااست در شرایطی‌که طراحی درست آن، باعث اختلاط خوب تر سوخت و هوا شده و اقتدار بهینه را ایجاد مینماید. بخش فوقانی پیستون که یکی از از قسمت های متغیر آن هست و کلیدی ترکیب هوا و گاز برخورد دارد. حلقه های تراکم به طور معمول از چدن ساخته می‌شوند در بعضی موتورهای دیزل و مالامال توان از رینگهایی به کار گیری می شود که از چدن نشکن ساخته شده اند. طراحی صحیح و مطلوب همین بخش نسبت به سیلندر و گوشه و کنار احتراق در میزان مرغوب بودن اختلاط هوا و سوخت احتراق و در سرانجام توان ایجاد شده در موتور تاثیر دارد. موتور ها بر شالوده طریق چیدمان به دو دسته خطی و V رخ تقسیم می شوند . جهت ارتقا توان تولیدی موتور ، تعداد سیلندر ها هم افزایش و بر پایه پیرایش و تعداد سیلندر ها ، تعداد پیستون ها انتخاب می گردد . جهت افزایش قدرت تولیدی موتور، تعداد سیلندرها نیز افزایش و بر مبنا آرایش و پیرایش و تعداد سیلندرها، تعداد پیستونها انتخاب میگردد. در موتور های اشتعال تراکمی تعداد حلقه های کمپرسی 3 یا این که 4 عدد و تعداد حلقه های روغنی 1 یا 2 عدد می باشد .به مراد کمتر افت ناشی از اصطکاک ، خوبتر است تعداد حلقه های کمپرسی در موتور کمتر یابد . این به خاطر آن هست که پیستون های پهناور تر شافت را خوبتر هدایت خواهند کرد. ناحیه دایره ای شکلی که در بین پیستون و شافت در تماس اهمیت یکدیگر می باشند زیر فشار قرار گرفته و در صورتی که تنش فشاری بیش خیس از تنش مجاز پیستون یا شافت باشد بعد ناحیه دایره ای صورت خواهد شکست. پیستون ماشین اسم قطعه ای میباشد که بدون شک بارها به گوشتان خورده است. خاکساری با اشاره به تعدیل 150 هزار نفر در صنعت قطعه سازی تاکید می کند: مهم حمایت و جهت دهی گروه عظام، ما در شرکت پیستون ایران، اهمیت اجرای طرح های توسعه ای جذب نیرو داشته ایم. دو حلقه بالا رینگ های فشاری هستند که باعث می شوند که فشار ناشی از تراکم و احتراق در محیط سیلندر حبس شده و مانع رد کردن کمپرس شود. پیستون یکی از قطعات متحرک و مهم موتور می باشد که در باطن سیلندر به طور متناوب حرکت رفت و برگشتی انجام داده تا چهار مرحله حیاتی چرخه یعنی مکش ، حجمی ، احتراق – انبساط و تخلیه ( خروج دود) شکل گیرد. ولی پرت شدن قطعات فلزی موتور به خارج مضاعف نادر هست البته میتواند شکل دهد. این اختلال وقتی صورت می دهد که لقی فی مابین پیستون و سرسیلندر زیاد باشد و صدای تلق و تلق از داخل سرسیلندر شنیده شود، همین ایراد باعث تنش، شکاف و بعد از آن منجر شکستگی سیلندر میشود. شکستگی کناره (دامنه ) پیستون به این علت می باشد که لقی ( شکاف ) میان پیستون و سیلندر زیادتر از حد معمول میباشد و سبب ساز می شود که صدای تلق تلق پیستون در داخل سیلندر شنیده شود و سبب ساز به وجود وارد شدن تنش و و رخنه و در غایت شکستگی سیلندر می گردد. 3- بهتر می باشد ضخامت پیستون حداقل 60 تا 80 درصد میزان قطر داخلی سیلندر باشد، این به این معناست که به جهت سیلندری به قطر داخلی100mm اندازه ضخامت پیستون دستکم 60mm تا 80mm خواهد بود. همین رینگ صرفا به اندازهای روغن را بر روی جداره سیلندر باقی میگذارد که لایه فیلم روغن برای روغن کاری پیستون و حلقه تشکیل شود. رینگ ها در یک نقطه بریدگی دارا‌هستند در سرانجام می توان آن ها را به جهت نصب بر روی پیستون باز کرده و آن‌گاه در زمان قرار دادن پیستون در سیلندر آن ها را عده کرد. درصورتیکه شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در گزینه شرکت پیستون اتومبیل تبریز لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر