ویتامین C یا آسکوربیک اسید را بهتر بشناسید!

اثر شناخته شده ویتامین C در جلوگیری از سرماخوردگی بر همگان محرز هست و همینطور اثر ویتامین C در برطرف کردن خستگی ماهیچهها در ورزشکاران شناخته شده است. چنانچه میخواهید داده ها بیشتری درباره رژیمهای بهاره غفاری داشته باشید؛ بر بر روی غفاری دایت کلیک کنید تا به وبسایت اسید آسکوربیک و ویتامین سی اهمیت سوق دهی شوید. به این دلیل افرادی که زیر رژیم لاغری قرار میگیرند، باید نسبت به میزان جذب مواد مغذی از غذای خویش آلرژی به خرج دهند و از رژیمهای بنیادی به کار گیری کنند که به آن ها همین اطمینان را بدهد که تندستی آنان به خطر نمیافتد. یکی از از مرسوم ترین دلایلی که اشخاص از مکمل های ویتامین سی به کارگیری می کنند این ایده هست که به دوری از سرماخوردگی یاری می اسید اسکوربیک در نان کند. جذاب اینجاست که بعضی داعیه می کنند مکمل های ویتامین سی مزایایی فراتر از مزایایی دارااست که می اقتدار از ویتامین موجود در غذا دریافت کرد. دریافت کافی این ویتامین برای مراقبت سیستم ایمنی تن دارای است. دقت به همین نکته اضطراری هست که مصرف مکمل های ویتامین سی برای اکثر اشخاص غیرضروری هست ، زیرا با تناول کردن غذاهای نو ، به ویژه میوه و سبزیجات ، به راحتی می توانید مقدار به اندازه بدن اخذ کنید. حساس همین حالا ، بسیاری از مکمل ها حاوی مقادیر مضاعف بالای ویتامین میباشند که در برخی مورد ها می تواند عارضه ها جانبی نامطلوبی ایجاد کند. مهم این اکنون ، مکمل ویتامین سی مهم مقادیر دوچندان می تواند منجر به عارضه ها جانبی مانند ناراحتی گوارشی و سنگ همه شود. مهم همین اوصاف ، در صورتی که شرایطی نداشته باشید که باعث ارتقاء جذب آهن شود ، بیش تر توشه آهن بسیار بعید است. از آنجا که ویتامین سی سبب افزایش جذب آهن می شود ، مصرف بیش از حد آن نگران کننده اشخاصی است که منجر به تجمع آهن در تن می شوند. از آنجا که بدن شما ویتامین سی را ذخیره نمی کند یا به تنهایی آن را ساخت نمی نماید ، بدین ترتیب دارای هست که روزانه غذاهایی غنی از ویتامین سی مصرف کنید. برخلاف ویتامین های محلول در چربی ، ویتامین های محلول در آب در بدن ذخیره نمی شوند. اهمیت این اکنون ، افرادی که شرایطی دارا‌هستند که خطر تجمع آهن در بدن را ارتقاء می دهد ، نظیر هموکروماتوز ، بایستی دارای مکمل های ویتامین سی محتاط باشند.