راهنمای تشخیص معایب پیستون

تاج پیستون همان نصیب بالایی پیستون بوده و شکل آن تأثیر بسزایی بر طرز احتراق سوخت دارد در شرایطی‌که طراحی صحیح آن، باعث اختلاط بهتر سوخت و هوا شده و اقتدار بهینه را ساخت می نماید. تاج پیستون همان قسمت بالایی پیستون بوده و رخ آن اثر گذاری بسزایی بر شیوه احتراق سوخت دارد در حالتی‌که طراحی صحیح آن، سبب اختلاط خوبتر سوخت و هوا شده و اقتدار بهینه را ایجاد مینماید. جهت ارتقاء توان تولیدی موتور، تعداد سیلندرها نیز ارتقا و بر اساس آرایش و پیرایش و تعداد سیلندرها، تعداد پیستونها تعیین میگردد. جهت ارتقاء قدرت تولیدی موتور، تعداد سیلندرها هم ارتقا و بر مبنا آرایش و پیرایش و تعداد سیلندرها، تعداد پیستون ها تعیین می گردد. هنگامیكه كه اشكالی در كار موتور پیش می آید به احتمال زیاد، پیستونها نیز از همین زخم وارده در امان نمی مانند و پیستون نیز صدماتی می بیند. علت اهمیت این گرم شدن بیش از ترازو هم آن هست كه یا این که ترکیب سوخت و هوا خیلی رقیق میباشد و یا اینكه اشكالی در كار سیستم خنك كننده موتور پدید آمده است. علت دارای به وجود آمدن این مشكل ؛ گرم شدن پر سرعت و بیش از میزان ، تزریق سوخت رقیق و یا این که داغ بودن بیش از ترازو مدل شمع ها است. این حرکت پیستون سبب به وجود وارد شدن چهار کار حساس موتور می گردد. پیستونهای دو زمانه: این دسته از پیستون در موتورهای ریز و موتور سیکلتها به عمل میرود. نمیتوانیم صرف این‌که سیلندرموتورسیکلت را تراشکاری بردهایم به تراشکار اعتماد کنیم و بدون هیچ میزان گیری حلقه و پیستون و سیلندر را روی فعالیت ببندیم . می بایست دقت فراوان به فعالیت آورد كه اگر سر سیلندر تراش می رود زیرا منتخب ولو اندك از ضخامت آن كم می وشد منجر كم شدن گوشه و کنار احتراق و بالا رفتن نسبت تراكم موتور شده و می تواند مشكلات عدیده ای را در پی داشته باشد كه یكی از آن‌ها گرم شدن بیش از اندازه موتور است هر یک‌سری در این حالت عجله موتور هم بالا می رود البته به مشكلات بعدی اش و خساراتی كه ببار می آورد پیستون یاماها ۸۰ نمی ارزد . از مزایای چدن هم میتوان به مقاومت بالا در برابر حرارت، قیمت پایین و انبساط کم آن اشاره نمود و معایب آن هم شامل مواردی چون وزن زیاد و انتقال حرارت اندک است. امتحان های نشت و حجمی سیلندر هم می توانند به یافتن عیب یاری کند . در این حالت به محض پر‌نور شدن موتور ، در اثر انبساط حرارتی پیستون ، بدنه پیستون به جداره داخلی سیلندر فشار وارد می كند و سبب گیر كردن پیستون در داخل سیلندر می شود.البته اینكه شكاف و لقی دربین پیستون و سیلندر غ چه اندازه بایستی باشد در گزینه موتور های مختلف کلیدی یكدیگر فراوان متعدد می باشد . اهمیت توجه به مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، چدنیها در ماشین های یگانه به فعالیت می روند. پیستونهای چدنی مقاومت و وزن بالایی دارند، این محصول از پیستون در موتورهای دیزلی به کار گیری میشود. مرحله تماس رینگهای جرم اساسی دیواره سیلندر از یک لایه باریک اکسید آهن یا این که کروم پوشیده می‌شود که از سایش جداره سیلندر و رینگ پرهیز میکند. اما قطر پیستون در مرحله پایینی آن یعنی تراز بازش پاره ای کاهش از سطح بالایی آن طراحی میشود. در بسیاری ازمواقع به جهت از بین بردن این نشتی ، تعویض واشر سر سیلندر كفایت نمی كند و باید سطح زیرین سر سیلندر و قسمت فوقانی سیلندر تراش بخورد و مجددا روكش شود . سر سیلندر را می بایست از حیث تاب داشتن نیز مورد بررسی قرار بخشید که کاملا صاف و بودن اعوجاج و پیچ خوردگی باشد. پیستون یکی از از قطعات اصلی در خودرو های احتراق داخلی می باشد که در سیلندر موتور در حرکت است. در نهایی مرحله از روند تولید، اشکال پیستون های بنزینی و دیزلی اهمیت استفاده از قلع و گرافیت به نحوه پاششی یا این که چاپ سیلک پوشش دیتا می شوند. شمع، همین ترکیب را با جرقه ای ریز منفجر می نماید و انرژی حاصل، موجب حرکت پیستون به زیر می شود. پس از اتومبیل کاری پیستون آن را مطابق روال خاصی گرم و سرد می نمایند و به اصطلاح بر روی آن عملیات گرمایی انجام می دهند تا خاصیت مناسب را پیدا کند.پس از این سطح بر روی اکثری از پیستون ها را اهمیت لایه ظرافت از آب قلع یا مواد دیگر می پوشانند. در عاقبت چرخش بلوک سیلندر و خارج از مرکز بودن آنها، پیستون های یک طرف به سمت بیرون و پیستون های طرف دیگر به سمت مرکز روتور حرکت قیمت پیستون عظام tu5 می نمایند. اندازه های مختلف یک پیستون مثال وار در صورت پایین دیتا شده است.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum arkadaşlık sitesi