کرایه هوا در صورت اغتشاش در هنگام پرواز به آرامی راه اندازی مجدد

کرایه هوا باید سقوط در هنگام راه اندازی مجدد پروازهای اما پس از آن افزایش حداقل 50% هشدار جهانی در صنعت هواپی

توسط MOHAMADREZASITE در 17 اردیبهشت 1399

کرایه هوا باید سقوط در هنگام راه اندازی مجدد پروازهای اما پس از آن افزایش حداقل 50% هشدار جهانی در صنعت هواپیمایی بدن.

شرکت های هواپیمایی علاقه مند به گرفتن هواپیما در آسمان به سرعت که می تواند منجر به بیش از ظرفیت می گوید: بین المللی حمل و نقل هوایی (Iata).

با تقاضای مسافر به احتمال زیاد به پایین این فشار را باید حمل به کاهش هزینه های پرواز.

اما اگر شرکت های هواپیمایی مجبور به نگه داشتن وسط صندلی های رایگان آنها نیاز به افزایش کرایه هوا به طور قابل توجهی.

تحت زمان اجتماعی فاصله پیشنهادات خطوط هوایی ممکن است نیاز به نگه داشتن وسط صندلی های رایگان است که تأثیر عمده ای بر سودآوری خود را به عنوان آنها را مجبور به پرواز با کمتر مسافران است. مایکل اولری که رئیس شرکت هواپیمایی رایان ایر گفت: نگه داشتن وسط صندلی خالی بود "ساده لوحانه".

یاتا تخمین می زند که تنها چهار نفر از 122 شرکت های هواپیمایی این نمونه قادر خواهد بود برای شکستن حتی تحت این شرایط منجر به تحکیم در این صنعت است. بالا بردن هزینه "اجتناب ناپذیر" برای حمل به باقی می ماند به صورت تجاری قابل دوام.

اکثر شرکت های هواپیمایی در حال حاضر مبارزه با رکود شدید در تعداد مسافر با اکثریت قریب به اتفاق از هواپیما خود را دارند.

در روز سه شنبه ویرجین آتلانتیک گفت: آن را قطع بیش از 3000 شغل و پایان عملیات خود در فرودگاه گاتویک. ماه گذشته ویرجین استرالیا رفت و داوطلبانه دولت و تحلیلگران ترس شرکت های هواپیمایی دیگر به دنبال خواهد داشت.

"آن را از روی حیله و تزویر به درک چگونه بسیاری از شرکت های هواپیمایی خواهد بود قادر به کار سودآوری است. از آن خواهد شد بسیار کوچکتر صنعت" گفت: Brian Pearce, Iata اقتصاددان ارشد, صحبت کردن در مورد پردازنده های اجتماعی فاصله های پیشنهادی.

تیم او استدلال می کند که اجتماعی فاصله از طریق خالی وسط صندلی است که هیچ تضمینی در برابر گسترش coronavirus در هواپیما. به جای یاتا پشتیبانی از پوشیدن ماسک صورت توسط مسافران برای پرواز امن تر.

این بارقه امید برای مسافران است که آنها می تواند ارزان تر کرایه یک بار پرواز رزومه به عنوان حامل تلاش برای تحریک تقاضا است.

شرکت های هواپیمایی تنها قادر خواهد بود به افزایش کرایه هوا هنگامی که تعداد مسافر بهبود می یابند اما این تنها خواهد شد تا سال 2021 در اولین برآورد Iata.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب