آلودگی هوا می تواند کمک به حمل و نقل لندن برنامه ریزان مبارزه COVID-19

اندازه گیری کیفیت هوا در سراسر لندن می تواند کمک به مبارزه با COVID-19 ارائه سریع استفاده از تصمیم گیری که آی

توسط MOHAMADREZASITE در 6 تیر 1399

اندازه گیری کیفیت هوا در سراسر لندن می تواند کمک به مبارزه با COVID-19 ارائه سریع استفاده از تصمیم گیری که آیا برای کاهش حمل و نقل عمومی جنبش - با توجه به ارتباط قوی بین قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و COVID-19 انتقال یک مطالعه جدید نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل از آلودگی هوا COVID-19 نفر و نرخ مرگ و میر در لندن نشان می دهد ارتباط بین افزایش سطح دی اکسید نیتروژن (NO2) و ذرات معلق (PM2.5) و بالاتر از خطر ویروسی انتقال است.

دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام و کمبریج می گویند که این نشان می دهد که آلودگی هوا می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک شاخص به سرعت در حال شناسایی آسیب پذیر بخش هایی از یک شهر مانند لندن - اطلاع رسانی به تصمیم گیری را به حالت تعلیق یا کاهش بهره برداری از اتوبوس و قطار و زیرزمینی.

محققان یافته های خود را امروز در علم کل محیط زیستبرجسته است که با استفاده از حمل و نقل عمومی در انگلستان در طول یک بیماری همه گیر شیوع تا شش برابر افزایش خطر ابتلا به یک عفونت های حاد تنفسی.

شهر نیویورک با دسترسی به مترو لندن تبادل ایستگاه نیز بالاتر همه گیر مورد نرخ به عنوان کاربران در معرض تعداد بیشتری از افراد نسبت به از طریق ایستگاه.

گزارش نویسنده Dr آجیت سینگ از دانشگاه بیرمنگام می گوید: "در کوتاه مدت قرار گرفتن در معرض به NO2 و PM2.5is به طور قابل توجهی مرتبط با افزایش خطر ابتلا و مرگ ناشی از COVID-19. قرار گرفتن در معرض چنین آلاینده های هوا می تواند سازش عملکرد ریه و افزایش خطر مرگ ناشی از ویروس است.

"سطح هوابرد PM2.5in مترو لندن در تابستان اغلب چندین بار بالاتر از دیگر محیط های حمل و نقل مانند دوچرخه سواری و اتوبوس یا اتومبیل. ما توصیه می کنیم یک استراتژی است که خیاط سطح حمل و نقل عمومی فعالیت در شهرهایی مثل لندن با توجه به COVID-19 آسیب پذیری بر اساس آلودگی هوا در سراسر شهر.

"این می تواند کمک به تصمیم گیرندگان را حق اقدامات برای مقابله با COVID-19 در لندن - برای مثال گسترش حمل و نقل کارکنان و تنظیم اختصاصی خدمات برای کلید کارگران است."

دانشمندان پیشتر در بر داشت بزرگترین PM2.5concentrations در سراسر لندن شبکه های زیرزمینی در خط ویکتوریا (16 بار بالاتر از کنار جاده محیط زیست) به دنبال آن از شمال شرق Bakerloo و پیکادلی خطوط.

روال تمیز کردن و نگهداری از مترو لندن از محدوده بستر راهنمای ایمنی برای جلوگیری از حوادث به جای کاهش ساعت غلظت.

همکاری نویسنده دکتر مانو sasidharan می از دانشگاه کمبریج اظهار داشت: "انسان تحرک کاهش اقدامات ارائه بیشترین بهره را در مبارزه با COVID-19. ما نیاز به تعادل عمومی فواید بسته شدن حمل و نقل عمومی در طول یک بیماری همه گیر در برابر اثرات اجتماعی و اقتصادی از کاهش تحرک.

"تعیین آسیب پذیری مناطق شهر به کروناویروس ممکن است کمک به رسیدن به چنین تجارت آف - آلودگی هوا می تواند به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی این آسیب پذیری."

تعداد مثبت COVID-19 موارد در نظر گرفته شده در این مطالعه تنها کسانی که گزارش شده در بیمارستان ها - آن را شامل نمی شود مردم خود جدا با توجه به COVID-19.

###

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس Tony Moran, بین المللی, مدیر ارتباطات دانشگاه بیرمنگام در +44 (0)782 783 2312 یا t.moran@bham.ac.uk. برای خارج از ساعت سوالات, لطفا تماس بگیرید +44 (0) 7789 921 165.

یادداشت به ویراستاران

* دانشگاه بیرمنگام رتبه در میان جهان بالا 100 موسسات کار خود را به ارمغان می آورد مردم از سراسر جهان به بیرمنگام از جمله محققان و معلمان و بيش از 6500 دانشجوی بین المللی از بیش از 150 کشور جهان است.

* 'یک آسیب پذیری مبتنی بر رویکرد انسان-کاهش تحرک برای مقابله با COVID-19 انتقال در لندن در حالی که با توجه به محلی ساکت و با کیفیت' - مانو sasidharan می, آجیت سینگ مهران اسکندری Torbaghan و Ajith Kumar Parlikad منتشر شده است در علم کل محیط زیست.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب