داوطلبانی که با استفاده از طنز در توییتر ممکن است پیدا کردن این شوخی است که در آنها

کلمبوس, اوهایو - سیاسی نامزدها استفاده از طنز در رسانه های اجتماعی می تواند گاهی اوقات نتیجه معکوس روی آنها ر

توسط MOHAMADREZASITE در 26 خرداد 1399

کلمبوس, اوهایو - سیاسی نامزدها استفاده از طنز در رسانه های اجتماعی می تواند گاهی اوقات نتیجه معکوس روی آنها را با پتانسیل حامیان تحقیقات جدید نشان می دهد.

مردم بیشتر احتمال دارد به مشاهده پیام ها با استفاده از طنز به عنوان نامناسب برای یک کاندیدای سیاسی آنها نمی دانم این مطالعه نشان داد. که منجر کنندگان برای رای دادن به یک نامزد با استفاده از طنز به عنوان کمتر معتبر از یکی که نیست - و به احتمال زیاد کمتر به آنها رای بدهند.

"نامزدها باید با احتیاط مورد استفاده از طنز در رسانه های اجتماعی" گفت: اولیویا بولاک, co-نویسنده این مطالعه و دانشجوی دکترای ارتباطات در دانشگاه ایالتی اوهایو.

"مردم باید انتظارات است که سیاستمداران را نشان می دهد جدیت و شایستگی حتی در رسانه های اجتماعی که در آن کاربران اغلب تشویق به بیشتر غیر رسمی."

مطالعه آنلاین منتشر شد به تازگی در مجله ارتباطات گزارش پژوهش.

در این مطالعه افراد در واکنش به پست های ساختگی نامزد بنابراین وجود دارد هیچ دانش قبلی از نامزد.

ممکن است که این قوانین ممکن است متفاوت باشد برای سیاستمداران مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا الیزابت وارن - که در حال حاضر شناخته شده است گفت: مطالعه همکاری نویسنده Austin Hubner همچنین یک دانشجوی دکترای ارتباطات در ایالت اوهایو.

"برای داوطلبانی که نمی شناخته شده و با استفاده از طنز ممکن است بیشتر از یک خطر نسبت به تاسیس سیاستمداران" Hubner گفت.

این بررسی شامل 476 دانشجویان که مشاهده مشخصات یک fictious سیاسی نامزد در سایت های رسانه های اجتماعی توییتر. نامزد نام الکس اسمیت. شرکت کنندگان به طور تصادفی برای دیدن الکس اسمیت بود که مرد یا زن و یا جوان یا پیر به عنوان نشان داده شده توسط عکس های خود را.

هیچ حزب سیاسی داده شد برای نامزد.

توییتر پروفایل شامل پنج توییتهایی مربوط به زیرساخت های آموزش و پرورش رای گیری و کمک های مالی مبارزات انتخاباتی.

نیمی از شرکت کنندگان را دیدم ساده توییتهایی در مورد این مسئله در حالی که نیم دیگر را دیدم توییتهایی که با استفاده از یک طنز آمیز دستگاه - جناس ها - برای ارسال همان پیام است.

برای مثال یک صدای جیر جیر با استفاده از جناس بود "ما در حال بیمار شدن بد مراقبت های بهداشتی! از آن زمان به درمان ما سیستم های شکسته." معادل رسمی جیر بود "ما خسته از گرفتن بد مراقبت های بهداشتی! از آن زمان به رفع ما سیستم های شکسته."

نتایج نشان داد که شرکت کنندگانی که خواندن توییت با استفاده از طنز با احتمال بیشتری نسبت به کسانی که خواندن این استاندارد توییتهایی می گویند پیام نمی شد مناسب برای یک فرد در حال اجرا برای دفتر و آنها شگفت زده شدند که نامزد آنها را فرستاده.

به عنوان یک نتیجه از نامزدها که با استفاده از طنز در توییت خود تلقی می شد کمتر معتبر و شرکت کنندگان پس از آن کمتر به احتمال زیاد به می گویند که آنها خواهد رای و کمپین و کمک به آنها را اگر آنها در حال اجرا در منطقه است.

جنسیت و یا سن نامزد تاثیر نمی گذارد چگونه شرکت کنندگان در این مطالعه در نظر گرفته استفاده از طنز.

بولاک به ذکر است که شرکت کنندگان در این مطالعه تمام دانشجویان و نتایج ممکن است متفاوت باشد در سایر گروه های جمعیتی.

"از سوی دیگر اگر هر گروه در حال رفتن به پاسخ مثبت به طنز در رسانه های اجتماعی انتظار خواهد بود که این امر می تواند افراد جوان" بولاک گفت. "این چیزی است که ما یافت می شود."

یک سوال خطاب نیست به طور خاص با مطالعه نقش تعصب در چه طنز پذیرفته شده است چرا که این داوطلبان در مطالعه ندارد برچسب های حزب.

اما محققان آیا درخواست کنندگان آنچه که حزب آنها شناسایی شده و آنچه که حزب آنها فکر نامزدها در این مطالعه متعلق به. اکثر شرکت کنندگان فکر نامزدها در مطالعه بودند دموکرات.

اما شرکت کنندگان که به عنوان دموکرات بودند بیشتر از کسانی که شناسایی به عنوان مستقل و یا جمهوری خواهان به یک واکنش مثبت به استفاده از طنز توسط نامزدها بولاک گفت.

"فراهم می کند که برخی از نشانه ای است که مردم ممکن است پذیرش بیشتر از طنز از یک نامزد از حزب خود را," او گفت:.

به طور کلی یافته ها نشان می دهد که داوطلبان باید با توجه به مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی به خصوص وقتی که آنها اول شروع بولاک گفت.

"مردم باید انتظارات خاصی از سیاسی نامزدها و آنها نیاز به نگه داشتن آن در ذهن داشته باشیم هنگامی که آنها در حال برقراری ارتباط است."

###

تماس با ما: اولیویا بولاک Bullock.181@osu.edu Austin Hubner, Hubner.9@osu.edu

نوشته شده توسط Jeff Grabmeier, 614-292-8457; Grabmeier.1@osu.edu

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب