Coronavirus: دلتا به گسترش کلاه در تعداد مسافر

رئیس خطوط هوایی دلتا می گوید حامل خود ادامه خواهد داد به منظور محدود کردن تعدادی از مردم در آن هواپیما فراتر

توسط MOHAMADREZASITE در 8 تیر 1399

رئیس خطوط هوایی دلتا می گوید حامل خود ادامه خواهد داد به منظور محدود کردن تعدادی از مردم در آن هواپیما فراتر از سپتامبر.

تا کنون این شرکت هواپیمایی شده است دربندی اعداد در هیئت مدیره آن پرواز به بیش از 60 درصد از ظرفیت.

آن را با هدف محدود کردن گسترش coronavirus و پیاده سازی برخی از فرم های اجتماعی فاصله.

مدیر اجرایی اد Bastian به بی بی سی گفت که برخی از جزئیات این طرح هنوز نیاز به کار کرد.

او به بی بی سی گفت: "ما خواهد شد گسترش کلاه در هواپیما پست سپتامبر آیا آن را 60 درصد و یا کمی بالاتر شماره من نمی دانم, اما بله ما کاملا خواهد شد."

این مهم به دلیل آن را به معنی دوم در جهان بزرگترین شرکت هواپیمایی توسط تعداد مسافر می تواند به خوبی در حال اجرا پروازها در از دست دادن برای یک دوره طولانی تر از زمان.

فشار مالی

داده ها از وزارت حمل و نقل نشان می دهد که در سال گذشته دلتا مورد نیاز برای پر کردن 70.6 درصد از کرسی ها در آن پرواز به پوشش هزینه های خود را.

اما شرکت های هواپیمایی در حال حاضر حتی بیشتر فشار مالی با هواپیما نشسته بیکار لطف بزرگ کاهش جهانی تقاضا برای مسافرت هوایی.

حتی کسانی که روی آسفالته هزینه صاحبان آنها پول از جمله از طریق فرودگاه هزینه ها و هزینه های تعمیر و نگهداری.

حمل و نقل هوایی تحلیلگر جان گرانت از OAG می گوید که دلتا در یک موقعیت قوی تری برای شکستن حتی از خود ما رقبای آمریکا و ایران که نیاز به 78.6% و 73.8% ظرفیت به ترتیب به انجام این کار.

او توضیح می دهد که "کسانی که به نوعی شکستن evens خیلی معمولی در سراسر جهان" و اضافه کرد که "2019 شد و یک سال خوب هر چند با هزینه سوخت بسیار پایین در مقایسه با سال های اخیر و این بدیهی است که می تواند در نوسان است بر اساس ترکیبی از این هزینه ها و درآمدهای هر مسافر."

آمریکایی است نه محدود به ظرفیت و متحد سیاست اجازه می دهد تا مسافران برای انتخاب به rebook در یک پرواز و یا دریافت یک سفر اعتباری که پروازهای 70 درصد کامل است.

بیشتر مسیرهای در حال بازگشت به دلتا برنامه با حامل این هفته تبدیل شدن به اولین شرکت هواپیمایی به معرفی پروازها به مقصد چین پس از یک ردیف بین واشنگتن و پکن است.

'متلاطم recovery'

با اینحال دلتا رئیس اذعان دارد که آن را به ساده برای افزایش تعداد مسافران در هر هواپیما. با موارد Covid-19 در حال حاضر تخمین زده می گذشت 20 میلیون نفر در ایالات متحده آقای باستین می گوید: "البته" او نگران موج دوم شیوع.

"من گفته ام در طول این بیماری همه گیر است که آن را برای رفتن به یک متلاطم بازیابی آن را می شود متوقف می شود و شروع می شود و این ویروس در حال رفتن به حرکت می کند فقط به عنوان مردم حرکت می کند."

مانند دیگر خطوط هوایی دلتا به اقدامات در جای خود به امتحان کنید و محافظت از کسانی که در هیئت مدیره آن هواپیما.

آقای باستین می گوید: "ما نیاز به مطمئن است که ما تمام اقدامات احتیاطی را برای مردم ما برای مشتریان تقویت کننده با پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله نگه داشتن ما هواپیما تنها در 60% کامل ساخت خاص هر صندلی در کنار یک مشتری باز است, بنابراین شما باید در فضای هیئت مدیره و انجام همه چیز ما می توانیم به دقت و توجه در صورت گسترش یافته است.

"از آنجا که تا زمانی که یک واکسن آن را می شود بسیار سخت برای دیدن این صنعت در مقیاس بزرگ."

آقای باستین تصدیق میکند که کاهش در مقیاس های متوسط برش تعدادی از کارکنان که در حال حاضر حدود 90000.

این نقش به همه محافظت می شود تا پایان ماه سپتامبر تحت شرایط a $5.4 میلیارد دلار (£4.38 میلیارد دلار) کمک مالی برنامه بودجه توسط دولت فدرال ایالات متحده.

اما زمانی که این بحران می آید آقای باستین امیدوار است که داوطلبان را به فرایند کمتر دردناک است.

باکره معامله

"ما در حال انجام همه چیز ما می توانید به نگه داشتن به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است و در حالی که کار شمارش خواهد شد هدف ما این است که آن را به عنوان داوطلبانه برای کارکنان به عنوان ما می توانیم".

به عنوان شرکت هواپیمایی تلاش می کند تا به نقشه های آینده خود را در, هزاران نفر امضا کرده اند تا برای بازنشستگی زود هنگام در حالی که 37,000 دیگران در نظر گرفتن زمان و بدون پرداخت در دوره های مختلف از 30 روز تا یک سال.

در سال های اخیر دلتا به دنبال یک استراتژی رشد از طریق خرید سهام در شرکت های هواپیمایی دیگر از جمله LATAM است که به دنبال حفاظت از ورشکستگی در ایالات متحده و چین شرقی.

ویرجین آتلانتیک در حال حاضر اعلام کرد بیش از 3000 شغل و باقی مانده در دشواری های مالی با قبلا سودآور اطلس گذرگاه مبارزه مسیرهای دیگر.

دلتا صاحب 49 درصد از باکره, اما آقای باستین می گوید: نمی توان آن را قرار دادن هر گونه پول بیشتر و امید برای جلوگیری از دولت.

بدترین سال

"ما در حال برنامه ریزی در تزریق سرمایه اضافی به باکره. ما در حال حمایت از آنها در انجام همه چیز ما می تواند کمک به آنها را از طریق یک بازسازی امیدوارم برای جلوگیری از در دادگاه روند و من هنوز هم خوشبین با احتیاط خوش بینانه است که ما قادر خواهید بود برای دریافت وجود دارد".

حمل و نقل هوایی تحلیلگر اندرو چارلتون نیست به عنوان اعتماد به نفس در مورد ویرجین آتلانتیک چشم انداز و گفت که او را "سازمان دیده بان روند با شیفتگی".

او اضافه می کند که "هیئت منصفه هنوز در دلتا را گسترش بین المللی به دلیل همه گیر به این معنی است که تقریبا وجود ندارد بین المللی مسافت های طولانی سفر است که به طور معمول بسیار سودآور و هواپیمایی که در آن سهام نیست همه قوی شبکه های داخلی به شیر".

جهانی هواپیمایی بدن یاتا است و پیش بینی صنعت را بدترین سال تا کنون با ضرر و زیان بیش از $84bn.

اما آقای چارلتون فکر می کند در نهایت دلتا "خوبی" به آب و coronavirus طوفان در مقایسه با دیگر حامل. او می گوید "با تشکر از یک موضع قوی مالی و داخلی ایالات متحده در موقعیت" است که حساب برای 70 درصد از فروش بلیط.

شما می توانید به تماشای اد Bastian کامل مصاحبه در صحبت کردن کسب و کار با هارون Heslehurst در BBC World News در شنبه 2330 به وقت GMT



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب