داخلی ساحلی و گردشگری دریایی می تواند کمک به راه اندازی مجدد فعالیت در فرقه

NUI Galway اجتماعی و اقتصادی تحقیقات دریایی واحد (SEMRU) گزارش شده است که ارائه برآورد ارزش داخلی و ساحلی و د

توسط MOHAMADREZASITE در 1 خرداد 1399

NUI Galway اجتماعی و اقتصادی تحقیقات دریایی واحد (SEMRU) گزارش شده است که ارائه برآورد ارزش داخلی و ساحلی و دریایی گردشگری در جمهوری ایرلند.

در حالی که هزینه های سالانه ارقام تولید شده به صورت کلی گردشگری داخلی در بازار مرکزی دفتر آمار, اطلاعات در مورد دریایی و ساحلی خاص گردشگری داخلی فعالیت است مشکل تر برای به دست آوردن. با توجه به یافته های این گزارش متوسط هزینه در هر ساحلی سفر روز در سال 2018 شد €95. معادل ساحلی برای یک شب سفر بود €310. کل هزینه توسط گردشگران داخلی در مناطق ساحلی برآورد شد €698 میلیون دلار در سال 2018 که نشان دهنده 35 درصد از کل هزینه توسط گردشگران داخلی که در آن سال. دریایی فعالیت های مربوط به هزینه های سفر شبانه و یا آنچه که ممکن است واقعا به عنوان داخلی دریایی, گردشگری تخمین زده شده است که به تولید درآمد از €381 میلیون با €172 میلیون از این که صرف آب مبتنی بر فعالیت است.

دکتر استفان Hynes, همکاری نویسنده این گزارش و مدیر SEMRU مستقر در Whitaker, موسسه نوآوری و اجتماعی تغییر در NUI Galway گفت: "در حالی که نتایج ارائه شده در این گزارش از زمان است که قبل از این زمان Covid 19 بحران آنها این نماد مشارکت اقتصادی که داخلی گردشگری دریایی و فعالیت های اوقات فراغت باعث می شود تحت شرایط عادی به مناطق ساحلی به خصوص کسانی که در مناطق خارج از پایتخت. همچنین با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که در خارج از کشور بازار گردشگری را بسیار طولانی را به بهبود و ایرلندی ساکنان' سفر به خارج از کشور نیز محدود این صنعت باید بررسی چگونه آنها می توانند حداکثر رساندن بازگشت از بازار گردشگری داخلی در سال جاری و آینده."

به تولید اطلاعات داخلی ساحلی و دریایی گردشگری در ایرلند SEMRU انجام بررسی خانوار از ساکنان 2019 بودجه توسط دریایی موسسه دریایی خود را از طریق برنامه های تحقیقاتی. و همچنین به عنوان الگوهای مصرف این نظرسنجی همچنین بررسی نرخ مشارکت داخلی میان ساکنان در انواع فعالیت های دریایی و ایرلندی که در آن ساکنان رفت برای یک شب ساحلی بازديد در مرجع سال 2018. این بررسی شامل چهره به چهره مصاحبه با یک نمونه نماینده از بیش از 1000 خانوار.

بر اساس نتایج این نظر سنجی 77 درصد از پاسخ دهندگان تا به حال به طور فعال درگیر در, دریایی, فعالیت های مرتبط, در هر روز یا شب سفر در طول سال 2018. محبوب ترین زمین-بر اساس فعالیتهای ساحلی شد, قدم زدن/راه رفتن در حال اجرا در امتداد ساحل/ساحل/صخره/و.... ساحل و یا دریا سفر و ساحلی گشت و گذار. محبوب ترین آب بر اساس فعالیت بودند دریا شنا, گشت و گذار تفریحی قایقرانی از انواع مختلف و دریا ماهیگیری. تفاوت معنیداری در نرخ مشارکت مشاهده شد در سراسر تعدادی از فردی-اجتماعی طبقه بندی از جمله سن ، طبقه اجتماعی و آموزش و پرورش دستیابی به سطح. نتایج همچنین نشان می دهد که گردشگران داخلی* انجام اکثر فعالیت های دریایی در غرب و جنوب سواحل ایرلند.

این گزارش استدلال می کند که با توجه به مشاهده تفاوت در دریایی فعالیت و نرخ مشارکت در سراسر طبقات اجتماعی شایسته سیاست هدف می توان اطمینان حاصل کرد که همه بخش های جامعه باید از این فرصت برای دسترسی به رفاه و سلامت روانی مزایای که شناخته شده را از تعامل با محیط زیست دریایی. با توجه به بحران کنونی این است مهم تر از همیشه. آن را نیز ارائه می دهد یک فرصت جدید برای توسعه گردشگری دریایی ارائه شده و با تمرکز بر گسترش مصرف کننده تقاضا برای خدمات سلامتی و محصولات است.

به گفته دکتر Hynes نظر نیز باید داده شود توسط ساحلی گردشگری و اوقات فراغت اپراتورها به این واقعیت است که دریایی فعال گردشگران نشان داده شده است به صرف بیشتر و ماندن طولانی تر از متوسط توریستی: "همانطور که ما در این گزارش در حالی که بازار خارج از کشور است که اغلب تمرکز اصلی توسعه سازمان های داخلی گردشگری دریایی در بازار ارائه می دهد فرصت های قابل توجهی برای رشد. با توجه به این بخش را برای حال حاضر باید تمرکز خود را بر روی داخلی طرف بازار در کوتاه مدت و میان مدت در حال حاضر فرصت ایده آل برای کشف خلاقیت و نوآوری در ارائه جدید بازدید کننده تجارب و گردشگری دریایی محصولات با هدف بازار."

گزارش الگوی مکانی برای داخلی مقیم مشارکت در, دریایی, فعالیت های مرتبط نیز جالب توجه از یک دریایی فضایی برنامه ریزی چشم انداز. بر خلاف گردشگری در خارج از کشور تحقیقات بازار انجام شده توسط SEMRU قبلا که در آن اکثریت دریایی فعالیت انجام شده بود یافت شده در نيمه جنوبی غربی دریای هیئت مدیره توزیع فعالیت های دریایی انجام شده بود خیلی بیشتر به طور مساوی پخش شده برای بازار گردشگری داخلی.

اظهار نظر در این گزارش پروفسور آلن Ahearne مدیر Whitaker موسسه در NUI Galway گفت: "سازمان جهانی جهانگردی است و پیش بینی های بین المللی برای ورود توریست شیرجه می تواند 60-80 ٪ در این سال به دلیل COVID-19 همه گیر است و ممکن است باقی می ماند در سطح افسرده سال آینده. گردشگری در جمهوری ایرلند خواهد بود به دنبال تقاضای داخلی برای بازیابی-و شواهد به پتانسیل عظیمی برای ساحلی و گردشگری دریایی را برای کمک به راه اندازی مجدد فعالیت در این بخش شده است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در SEMRU و برای دانلود گزارش کامل لطفا http://www.nuigalway.ie/semru/.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن