Donald Trump Jr نادر گوسفند شکار 'ما هزینه مالیات دهندگان $75,000'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فرزند ارشد پسر و نوه در زمان شکار سفر به مغولستان در سال گذشته که گزا

توسط MOHAMADREZASITE در 21 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فرزند ارشد پسر و نوه در زمان شکار سفر به مغولستان در سال گذشته که گزارش ما هزینه مالیات دهندگان بیش از 75000 دلار (£59,000).

Donald Trump Jr شات نادر گوسفند کوه و ملاقات جمهور کشور با توجه به شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن (خدمه).

بسیاری از پول رفت و خود را به سرویس مخفی حفاظت از این گروه گفت.

محققان می گویند تهمت خانواده را 12 بار به عنوان بسیاری از سفرهای به عنوان کنند.

خدمه گزارش متهم به تهمت و خانواده از تخلیه راز خدمات مالی با آنها به طور متوسط از 1000 بیشتر سفر در هر سال بسیاری از افراد برای تفریح و اوقات فراغت از قبلی اول خانواده است.

"این سفر فقط یک مثال از هزینه های مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده است که با تحمیل مالیات دهندگان آمریکایی و اگر فقط یکی از همین جونیور جایزه سفرهای شکار هزینه بیش از $75,000 آن متناوب به فکر می کنم چگونه بالا کل لایحه باید" نویسندگان این گزارش نتیجه گیری کرد.

یک کارمند از آقای Trump Jr سی ان ان گفت که هشت روز از سفر خود در ماه اوت گذشته بود که بخش خصوصی پرداخت می شود به غیر از جزئیات امنیتی.

آقای Trump Jr مجاز است اما لازم نیست برای استفاده از این سرویس مخفی برای حفاظت از خود را.

"به عنوان یک پسر از رئیس جمهور, Donald Trump Jr است که به عنوان سرویس مخفی حفاظت و باید محافظت شده" خدمه گزارش اشاره کرد.

"اما مالیات دهندگان شایسته را به می دانم که چه مقدار از آنها در حال پرداخت به منظور تسهیل جایزه خود شکار و تعامل با عمده کمک کنندگان سیاسی و رهبران خارجی."

با توجه به Marketplace تحقیقات منتشر شده در اواخر سال گذشته آقای Trump Jr کشته شدن نادر Argali کوه گوسفند و تنها عطف به ماسبق امن شکار اجازه از دولت مغولی. ProPublica همچنین شواهدی وجود دارد که او همراه بود در شکار توسط جمهوری دهنده که با این نسخهها کار در صنعت نفت و گاز.

این Argali گوسفند, معروف آن شاخ بلند در نظر گرفته شده است نزدیک به تهدید با توجه به فهرست قرمز گونه های در معرض تهدید.

آقای Trump Jr همچنین بنا به گزارش ملاقات مغولی جمهور Khaltmaagiin Battulga تقریبا یک ماه بعد از رئیس جمهور در بازدید از پدرش رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است.

در طول سفر آقای Trump Jr نوشته شده در عکس های خود را سوار بر اسب و او و پسرش در خارج سنتی یورت خانه و ستایش این کشور را "فوق العاده بکر زمین".

خدمه می گوید آنها تعیین دقیق هزینه سفر بود $76,859.36 پس از دو قانون آزادی اطلاعات درخواست ارسال شد به سرویس مخفی.

اولین سند ارائه شده به این گروه ادعا کرد که تنها در حدود $17,000 صرف شد خدمه می گوید خواستار آن را "یک undercount" که شامل هزینه پرواز و یا آقای Trump Jr جلسه در اولانباتور با رئیس جمهور.

انتشار دوم اضافه شده نزدیک به 60 ، 000 دلار هزینه برای مالیات دهندگان این گروه یافت می شود و اضافه کرد که آنها هنوز در حال بررسی دیگر جنبه های سفر مانند اینکه آیا وزارت امور خارجه آمریکا درگیر شد و یا اینکه آیا وزارت کشور اعطا مجوز به گوسفند لاشه پشت به ما.

بر خلاف خواهرش Ivanka Trump, آقای Trump Jr دارای هیچ مقام رسمی دولتی و موقعیت.

او مواجه شده است و انتقاد خود را برای دفاع از حقوق تفنگ و تصاویر نوشته های او در رسانه های اجتماعی از جایزه سفرهای شکار در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب