EasyJet اذعان می کند نه میلیون مشتریان هک

EasyJet اذعان کرده است که "بسیار پیچیده سایبری-حمله" است و تحت تاثیر حدود نه میلیون مشتریان.آن را گفت آدرس ای

توسط MOHAMADREZASITE در 30 اردیبهشت 1399

EasyJet اذعان کرده است که "بسیار پیچیده سایبری-حمله" است و تحت تاثیر حدود نه میلیون مشتریان.

آن را گفت آدرس ایمیل و جزئیات سفر شده بود به سرقت رفته و 2,208 فتح کرد گرفته شد که مشتریان نیز تا به حال جزئیات کارت اعتباری خود را "دیده".

این شرکت مطلع انگلستان کمیساریای اطلاعات دفتر در حالی که آن را بررسی نقض.

بی بی سی می داند که EasyJet اول آگاه شد از حمله در ماه ژانویه است.

آن را به بی بی سی گفت که این تنها قادر به اطلاع مشتریان که جزئیات کارت اعتباری به سرقت رفته بودند در اوایل ماه آوریل.

آن اضافه شده است که آن را تا به حال رفته عمومی در حال حاضر به منظور هشدار دادن به نه میلیون مشتریان که آدرس ایمیل دزدیده شده بود با احتیاط از حملات فیشینگ.

آن را گفت که آن را به اطلاع همه تحت تاثیر 26 مه.

"ما را به مسائل امنیتی بسیار جدی و در ادامه به سرمایه گذاری به منظور افزایش بیشتر ما امنیت محیط زیست" آن را در بیانیه ای گفت.

"هیچ مدرکی وجود ندارد که هر گونه اطلاعات شخصی از هر نوع سوء استفاده شده است اما در توصیه ICO ما در حال برقراری ارتباط با حدود نه میلیون مشتریان که جزئیات سفر بودند و دسترسی به آنها توصیه های حفاظتی گام به حداقل رساندن هر گونه خطر بالقوه فیشینگ.

"ما در حال ارائه مشاوره به مشتریان به دقت و توجه هر مسئله ارتباطات آمده از EasyJet یا EasyJet تعطیلات."

در پاسخ به نقض این ICO گفت که آن بررسی شد.

"مردم حق دارند انتظار دارند که سازمان را اداره کند اطلاعات شخصی خود را ایمن و مسئولانه است. هنگامی که این اتفاق نمی افتد ما را بررسی و قوی عمل که در آن لازم است."

همچنین هشدار مردم به در مواظب برای حملات فیشینگ و کارگردانی آنها را به آن مشاوره در وب سایت خود را در مورد چگونه به نقطه کلاهبرداری است.

فیشینگ

تلاش های فیشینگ - که دیدن جنایتکاران ارسال ایمیل با لینک به صفحات وب جعلی که سرقت اطلاعات شخصی - افزایش یافته است و به صورت تصاعدی در طول coronavirus بحران است.

گوگل مسدود کردن بیش از 100 میلیون ایمیل های فیشینگ هر روز به کاربران جیمیل.

این احتمال وجود دارد که هکرها با استفاده از این واقعیت مردم لغو پروازها به دلیل عدم اطمینان مربوط به گسترش Covid-19 گفت: ری والش دیجیتال و حریم خصوصی متخصص در ProPrivacy.

"هر کسی که تا به حال خریداری یک پرواز EasyJet است که توصیه می شود بسیار با احتیاط در هنگام باز کردن ایمیل ها از در حال حاضر در," او گفت:.

"ایمیل های فیشینگ است که اهرم اطلاعات به سرقت رفته در این حمله می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک بردار حمله در هر نقطه در آینده است.

"به عنوان یک نتیجه مهم برای مشتریان مراقب باشند هر زمان که آنها دریافت ایمیل های ناخواسته و یا ایمیل که به نظر می رسد از EasyJet به عنوان این می تواند ایمیل های جعلی که لینک به کلون وب سایت های طراحی شده برای سرقت اطلاعات شما."

'زمان آشفته'

این بیماری همه گیر کوروناویروس به معنای پایان دادن به مقدار جهانی سفر خروج شرکت های هواپیمایی تلاش مالی.

"این در حال حاضر زمان آشفته برای تمام شرکت ها در صنعت حمل و نقل هوایی است اما این وضعیت فقط به طور قابل توجهی بدتر برای EasyJet گفت:" مایک Fenton, مدیر اجرایی, تهدید تشخیص شرکت Redscan.

"برای اضافه کردن به این شرکت گلایه از آن است که در حال حاضر به توضیح دهید که چگونه سوابق شخصی از نه میلیون مشتریان قادر به دسترسی است.

"وقتی که می آید به امنیت سایبر صنعت هواپیمایی نیست که یک رکورد است. بریتیش ایرویز نقض در سال 2018 باید یک بیدارباش و مسافر اعتماد به نفس است که به احتمال زیاد در یک زمان تمام کم بعد از این."

بریتیش ایرویز اعلام کرد که اطلاعات شخصی بیش از نیم میلیون نفر از مشتریان خود شده بود برداشت توسط هکرها در ماه سپتامبر سال 2018 است.

در ابتدا می گفت که تنها 380,000 معاملات قرار گرفتند و داده ها را شامل نمی شود و یا سفر گذرنامه جزئیات.

این ICO بعد صادر رکورد £183m جریمه نقض. غرامت پرداخت استراحتی به مشتریان می توانید ببینید که رسیدن به £3bn.

تحت GDPR (به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات) اگر EasyJet است و به سنن و داده های مشتری می تواند در صورت جریمه تا 4 درصد از آن سالانه گردش مالی در سراسر جهان.

"این غیر ممکن است برای تعیین هنوز وجود داره یا نه شده است سهل انگاری اما اگر پس از مصرف کنندگان می تواند واجد شرایط برای ادعای غرامت بالا بردن مالی مجازات اعمال شده در این شرکت هواپیمایی به طور قابل توجهی" گفت: وکیل امان Johal.

میلیون ها نفر از EasyJet مشتریان جزئیات برخی از مرتب کردن بر اساس و یا دیگر دیده شده است توسط هکرها - اما حتی بیشتر مردم در حال حاضر نیاز به مراقب باشند.

به طور کلی اطلاعات شخصی را می توان با استفاده کلاهبرداران برای دسترسی به حساب های بانکی, باز کردن حساب و گرفتن وام در قربانیان بی گناه' نام جعلی خرید و یا فروش به دیگر جنایتکاران.

خطرات به کسانی که کارت جزئیات شده اند در معرض خطر هستند روشن است. ارائه دهنده خود را در حال حاضر باید متوقف کارت جدید صادر خواهد شد و آنها نیاز به مرتب کردن بر اساس هر یک به طور منظم پرداخت که از آن کارت.

پس از یک شبیه نقض داده ها در بریتیش ایرویز در سال 2018 برخی از این خسته کننده و وقت گیر کار.

میلیون ها نفر از افرادی که آدرس ایمیل و جزئیات سفر دیده شده است نیاز به تغییر کلمه عبور و با احتیاط از هر غیر منتظره معاملات.

هر کس دیگری به خصوص EasyJet مشتریان که جزئیات شده اند تحت تاثیر قرار باید نسبت به دیگر ایمیل های ناخواسته و پیام های.

کلاهبرداران بدون شک مطرح به عنوان EasyJet, بانک ها و یا مقامات و ادعا می شود در برخورد با این موضوعات نقض. آنها به سادگی در تلاش برای سرقت اطلاعات شخصی خود را.


آیا شما یک EasyJet مشتری ؟ آیا شما شده است به یک قربانی سایبری-حمله ؟ به اشتراک گذاشتن تجارب خود را از طریق ایمیل haveyoursay@bbc.co.uk.

لطفا یک شماره تماس اگر شما مایل به صحبت می کنند به یک روزنامه نگار.

  • WhatsApp: +44 7756 165803
  • صدای جیر جیر: @BBC_HaveYourSay
  • لطفا ما شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن