
سرمقاله: COVID-19 Pandemic به احتمال زیاد منجر به تغییرات پایدار دانشکده پزشکی برنامه های درسی
پس اختلال در آموزش پزشکی که COVID-19 همه گیر آورده به ایالات متحده در این بهار "بازگشت به نمونه قبل از COVID-19 آموزش نرم افزاری است که بعید" می گویند دایان Wayne و همکاران در این سرمقاله. آنها نشان می دهد که "بسیاری از خلاق تغییرات در اینجا به ماندن" از جمله مقیاس تصویب حاضر آموزش و پرورش اشاره کرد که حتی اعضای هیئت علمی که قبلا مقاوم به آموزش از راه دور در حال حاضر شواهدی از توانایی تکنولوژی برای پاسخگویی به نیازهای از پیش بالینی دانش آموزان است. وین و همکاران نیز توجه داشته باشید که لوازم جانبی ساخته شده در ماه های اخیر برای اطمینان بیشتر تمرکز بر روی موضوعاتی مانند پزشکی از راه دور همه گیر مدل سازی عدالت در سلامت و جمعیت و بهداشت عمومی می تواند باقی بماند در دانشکده پزشکی برنامه های درسی به جلو رفتن, کمک برای بهتر آماده شدن دانش آموزان برای آینده بیماری های همه گیر و غیر منتظره پزشکی حالات. دانش است که آموزش پزشکی ممکن است هرگز همان خواهد شد دوباره به این معنی تأیید سازمان را مجبور به پیوستن به در انطباق با تلاش آنها بنویسید. "ما در حال حاضر یک فرصت برای ایجاد یک بهتر است دانشکده پزشکی تجربه با بهبود انعطاف پذیری و نتایج که هنوز هم تضمین شایستگی از این به طور فزاینده ای پیچیده تلاش است."
###
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- با عجله به سطل زباله هیدروکسی کلروکین بر اساس معیوب Surgisphere اطلاعات در معرض ضعف های اساسی در سود مبتنی بر پزشکی " علم "
- طراحی داخلی اداری - شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی مهران طاهری
- نگین بار - بزرگ ترین و مجهز ترین باربری شهر تهران
- وحشت در روستا بعد از عمده گاز سمی نشت کشته شدن حداقل 5 ده ها تن در بیمارستان بستری (گرافیک عکس و ویدئو)
- تماس برای کارت اعتباری یخ در رابطه
- یکی در چهار UK, بزرگسالان در معرض خطر گرسنگی و بالقوه سوء تغذیه زیر مستند
- Coronavirus: آمریکایی ها گله به سواحل تعطیلات آخر هفته روز یادبود
- ماهیت نیروهای هسته ای حک شده در فوتون
- آل بویه در عمان
- مکمل های با پتانسیل برای جلوگیری از آلزایمر خون را تحت تاثیر قرار, اما کمتر به مغز