
جهان تجربه شده است بی سابقه رکود اقتصادی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. تعداد قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی را تعطیل باعث انقباضات در جهانی خروجی و همچنین از دست دادن کسب و کار و درآمد خانواده. شواهد اخیر نشان می دهد که میلیون ها نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست و طرح میزان قریب الوقوع اقتصادی جهانی از دست دادن باقی مانده تلاش دشوار است. در پاسخ تقریبا همه کشورها شده اند اعلام های مختلف بسته های محرک اقتصادی برای غلبه بر این وضعیت است. با افزایش بیکاری و اقتصاددانان در حال تدوین و پیشنهاد اقتصادی اقدامات است که می تواند کمک به اطمینان از پایدار افزایش در هزینه های مصرف کننده و دور زدن طولانی مدت رکود اقتصادی. اما اینکه آیا پیشنهاد اقتصادی اقدامات در حال رفتن به ارائه یک راه حل دراز مدت برای این مشکلات همچنان یک نگرانی است.
در پاسخ به راکد اقتصاد دولت ژاپن در سال 2015 به اجرا در یک خرید تخفیف, کوپن طرح از طریق دولت های محلی به افزایش هزینه های مصرف کننده. کسانی که به خرید این کوپن شد واجد شرایط برای تخفیف 20٪. برای مثال یک کوپن را می توان مورد استفاده برای خرید محصولات با قیمت مناسب در JPY 1250 برای JPY 1000. قبلا دولت ژاپن معرفی طرح توزیع کوپن خرید رایگان به سالمندان, مردم در مناطق خاص و خانواده ها با فرزندان. این طرح را در مورد اثرات طولانی مدت در هزینه های مصرف کننده تا حدودی به این دلیل که دولت را هدف مناسب گروه های مصرف کننده. طرح های دولت برای افزایش تولید توسط تحریک کننده هزینه های مصرف کننده بستگی دارد اجرای موفقیت آمیز برنامه های پیشنهادی میان حق گروه های مصرف کننده. به عنوان یک نتیجه درک مصرف کنندگان پاسخ به برنامه های محرک اقتصادی مهم است.
یک گروه از محققان از دانشگاه هیروشیما به رهبری پروفسور Yoshihiko Kadoya انجام یک مطالعه با پشتیبانی از هیروشیما استانی دولت و هیروشیما بانک برای شناسایی این گروه از مصرف کنندگان که پاسخ اکثر تخفیف در خرید کوپن طرح. او استدلال می کند که این مهم است که بدانید که گروه های مصرف کننده نیاز به چنین محرک و برای طراحی برنامه محرک بر این اساس به منظور یک اثر بلند مدت در هزینه های مصرف کننده. او در ادامه توضیح می دهد که افراد را در شرایط اجتماعی و اقتصادی تعیین اینکه آیا آنها را در پاسخ به برنامه های محرک اقتصادی دولت مانند تخفیف کوپن خرید طرح.
نتایج مطالعه نشان می دهد که متوسط سن افراد خانه دار, مردم داشتن بیشتر خانواده تعادل از دارایی های مالی و افرادی که تاکید بر مصرف فعلی بیشتر از صرفه جویی برای آینده بودند خریداران از تخفیف در خرید کوپن. نتایج خود را بیشتر نشان می دهد که بیشتر سواد مالی کاهش می یابد, خرید تخفیف, کوپن های خرید برای افراد بالای 40 سال سن در حالی که بالاتر از درآمد خانوار افزایش خرید تخفیف خرید کوپن برای میانسال پاسخ دهندگان. به طور کلی مصرف کنندگان که نیاز به حفظ خانواده می توانید آن را استطاعت مالی و در حال حاضر در مصرف ولگردی و قانونی شکنی در پاسخ مثبت به تخفیف کوپن خرید طرح.
استاد Kadoya توضیح داد که نتایج مطالعه پیامدهای برای آینده برنامه های محرک اقتصادی دولت به تقویت اقتصاد ضربه گیر. او افزود که برای برخی از اجتماعی و اقتصادی دلایل مصرف کنندگان در پاسخ به یک نوع خاص از برنامه محرک بیشتر با شوق و ذوق و ایجاد برنامه های موثر تر است.
###
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- هجوم وسایل نقلیه الکتریکی شتاب نیاز برای شبکه برنامه ریزی
- ترس از دوم coronavirus موج بازدید سهام
- ماساچوست چشم و گوش توده کلی پیشرفت رمان ژن مبتنی بر COVID-19 واکسن AAVCOVID
- ساختار کریستال کشف شده در حدود 200 سال پیش می تواند نگه دارید و کلید برای سلول های خورشیدی انقلاب
- Climate Week: World split on urgency of tackling rising temperatures, global poll shows
- Hushpuppi را وکیل می گوید: اف بی آی 'ربوده شده' نیجریه Instagrammer از دبی
- Coronavirus: بارسلونا ساگرادا فامیلیا کلیسای بازگشایی به کلید کارگران
- Valéry Giscard d'Estaing متهم به آزار و اذیت جنسی
- خرید ورق استیل 304 با خصوصیات مشخص
- پزشکان مراقبت های اولیه تجربه بیشتر فرسودگی شغلی و اضطراب از دیگر بهداشت حرفه ای