چگونه ایجاد "همدلی لنز" باعث می شود P2P ارتباطات بازاریابی موثر تر

محققان از دانشگاه ایالتی اوهایو انتشار یک مقاله جدید در مجله بازاریابی که به بررسی این که آیا به تمرکز های اق

توسط MOHAMADREZASITE در 11 مرداد 1399

محققان از دانشگاه ایالتی اوهایو انتشار یک مقاله جدید در مجله بازاریابی که به بررسی این که آیا به تمرکز های اقتصاد ارتباطات بازاریابی بر روی پلت فرم و یا ارائه دهنده.

مطالعه آینده در این مجله بازاریابیبا عنوان "ارائه دهندگان در مقابل سیستم عامل: ارتباطات بازاریابی در های اقتصاد" و نوشته شده توسط جان Costello و ربکا واکر Reczek.

در طول دهه گذشته تعداد فزاینده ای از شرکت های موفقیت پیدا کرده اند با استفاده از یک peer-to-peer (P2P) مدل کسب و کار (به عنوان مثال بارگذاری, Lyft, Airbnb و TaskRabbit). P2P مارک های در حال انتظار برای رانندگی خیلی های اقتصاد رشد آینده با کارشناسان طرح ریزی یک اندازه بازار $335 میلیارد دلار تا سال 2025 به صورت کلی های اقتصاد از 14 میلیارد دلار در سال 2014. ارتباطات بازاریابی نمایندگی شرکت "صدا" به مصرف کنندگان و ارائه یک راه کلیدی برای تغییر مصرف کنندگان خرید ادراکات و رفتارهای. اگر چه P2P مارک های بسیاری از تصمیم گیری های مهم در مورد ارتباطات بازاریابی یک مطالعه جدید در مجله بازاریابی به بررسی یکی از خاص اما مهم تصمیم گیری برای P2P بازاریابان: آیا برای تمرکز بر روی پلت فرم و یا در ارائه دهنده در ارتباطات بازاریابی. هر دو استراتژی استفاده می شود در میان P2P برندها در بازار اما تحقیقات موجود ارائه می دهد و هیچ دیدی نسبت به اینکه آیا پلت فرم و یا ارائه دهنده متمرکز ارتباطات موثر تر هستند و به همین دلیل است.

مصرف کنندگان با تعامل دو نهاد مجزا در یک P2P خرید. اولین پلت فرم به طور معمول به سود شرکت است که به عنوان یک واسطه برای تبادل بین مصرف کنندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات است. دوم این است که یک همکار ارائه دهنده فردی که ارائه می دهد خوب و یا خدمات و متصل با مصرف کننده از طریق پلت فرم. پیدا کنیم و P2P مدل آگهی های مصرف کنندگان به درک بالا ارائه دهنده-شرکت استقلال که در آن ارائه دهندگان به عنوان نسبتا مستقل از platform(s) که در آن آنها ارائه کالا/خدمات. با توجه به درک استقلال ارائه دهنده و شرکت برای P2P شرکت های P2P مدیران بازاریابی ممکن است را انتخاب کنید به تمرکز بر روی هر دو نهاد در ارتباطات بازاریابی.

از طریق آزمایش و بررسی میدانی انجام شده در همکاری با یک P2P شرکت تیم تحقیقاتی نشان می دهد که زمانی که P2P استفاده از مارک های ارائه دهنده متمرکز بر ارتباطات بازاریابی در مقابل پلت فرم متمرکز بر ارتباطات بازاریابی مصرف کنندگان درک یک خرید به عنوان کمک به یک فرد ارائه دهنده به میزان بیشتر. این روان shift را افزایش می دهد مصرف کنندگان احتمال خرید و دانلود برنامه به عنوان به خوبی به عنوان تمایل به پرداخت (WTP). کاستلو توضیح می دهد که "دلیل این است که ارائه دهنده متمرکز بر ارتباطات بازاریابی در این زمینه منجر شود مصرف کنندگان به فکر کردن در مورد خرید خود را از ارائه دهنده چشم انداز. تماس با ما این تمایل یک همدلی لنز است که آگاه بودن از فرد دیگری دولت های داخلی و یا قرار دادن خود در جای دیگری است. ما همچنین نشان می دهد که ما اثر را گسترش دهید سنتی شرکت به دلیل مصرف کنندگان مشاهده این خرید از طریق همدلی لنز."

این یافته ها دارای پیامدهای عملی برای مدیران بازاریابی از P2P مارک های سیاستگذاران و مصرف کنندگان است. از یک دیدگاه مدیریتی آنها شناسایی اهمیت ارائه دهنده متمرکز بر ارتباطات بازاریابی به عنوان یک راه برای رانندگی مهم تجاری نتایج و باید به خصوص مفید برای بازاریابان در start-up P2P مارک. این مارک های جدید در صورت افزایش هزینه از تاسیس P2P برندها و نسبتا میزان شکست بالا در نتیجه تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتباطات بازاریابی به خصوص مهم است.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که ممکن است یک فرصت برای سیاستگذاران برای آموزش مصرف کنندگان در مورد برداشت خود را در مورد P2P خرید ممکن است تحت تاثیر قرار توسط شرکت اقدامات مانند ارتباطات بازاریابی و در نتیجه ممکن است مطابقت ندارد واقعیت اقتصادی است. Reczek می گوید که "مطالعات ما نشان می دهد که مصرف کنندگان اغلب مشاهده خرید از برای سود P2Ps به عنوان کمک به یک فرد ارائه دهنده. این درک می تواند عواقب منفی برای ارائه دهندگان. به عنوان مثال اگر مصرف کنندگان در حال حاضر بر این باورند که آنها در حال کمک از طریق خرید خود را, آنها ممکن است کمتر مایل به حمایت از قوانین و مقررات است که کمک به محافظت از این افراد از نظر مالی و یا ممکن است کمتر مایل به ارائه حمایت های دیگر مانند اوج." این نکته به خصوص موقع به عنوان کارشناسان به تازگی گزارش داد که این تهدید از COVID-19 به طور چشمگیری کاهش استفاده از محبوب نظیر به نظیر (P2P) علامت های تجاری مانند Uber و Lyft ترک بسیاری از P2P ارائه دهندگان در یک موقعیت دشوار مالی. در حالی که برخی از مارک های P2P در حال pivoting به خدمات تحویل مواد غذایی به نگه داشتن رانندگان فعال مصرف کنندگان باید به یاد داشته باشید که برداشت از کمک نیست همیشه منطبق با واقعیت.

###

مقاله کامل و نویسنده اطلاعات تماس موجود در: https://doi.org/10.1177/0022242920925038

در مورد مجله بازاریابی

این مجله بازاریابی توسعه و انتشار دانش در مورد دنیای واقعی بازاریابی سوالات مفید برای محققان و آموزگاران و مدیران و سیاست گذاران و مصرف کنندگان و دیگر اجتماعی ذینفعان در سراسر جهان است. منتشر شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا از زمان تاسیس آن در سال 1936 JM نقش قابل توجهی در شکل دادن به محتوا و مرزهای بازاریابی نظم و انضباط. کریستین Moorman (T. Austin, سهره, Sr., استاد مدیریت کسب و کار در شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار دانشگاه دوک) به عنوان زمان سردبیر.

https://www.ama.org/jm

در مورد American Marketing Association (AMA)

به عنوان بزرگترین فصل بازاریابی مبتنی بر ارتباط در جهان, AMA, است, اعتماد, بازاریابی و فروش حرفه ای برای کمک به آنها را کشف آنچه در آینده در این صنعت است. آما یک جامعه از شعبههای محلی در بیش از 70 شهرستانها و 350 دانشگاه در سراسر شمال امریکا است. آما به برنده جایزه محتوای PCM® گواهینامه های حرفه ای برتر, مجلات علمی و صنعت پیشرو رویدادهای آموزشی و همایش ها.

https://www.ama.org/

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن