چگونه ما ممکن است شارژ ماشین الکتریکی آن را به عنوان درایو

استنفورد مهندسین گرفته اند یک گام بزرگ به سوی ساخت آن عملی برای اتومبیل های الکتریکی برای شارژ به عنوان آنها

توسط MOHAMADREZASITE در 17 اردیبهشت 1399

استنفورد مهندسین گرفته اند یک گام بزرگ به سوی ساخت آن عملی برای اتومبیل های الکتریکی برای شارژ به عنوان آنها به سرعت در امتداد بزرگراه های اینده ساخته شده است به "سوخت گیری" وسایل نقلیه به صورت بی سیم.

اگر چه شارژ بی سیم, پد در حال حاضر برای گوشی های هوشمند آنها تنها کار اگر تلفن نشسته هنوز. برای اتومبیل خواهد بود که فقط به عنوان ناخوشایند به عنوان زمان تمرین از متصل کردن آنها را در یک یا دو ساعت در ایستگاه های شارژ.

سه سال پیش استنفورد مهندس برق Shanhui فن و سید Assawaworrarit یک دانشجوی کارشناسی ارشد در آزمایشگاه ساخته شده است این سیستم برای اولین بار است که می تواند به صورت بی سیم شارژ اشیاء در حال حرکت است. این فن آوری بیش از حد ناکارآمد است مفید باشد در خارج از آزمایشگاه.

در حال حاضر, در , طبیعت, الکترونیک, دو, مهندسین نشان دادن یک تکنولوژی است که می تواند یک روز مقیاس به قدرت یک ماشین در حال حرکت به پایین جاده ها است. در نزدیکتر اصطلاح سیستم می تواند به زودی آن را عملی به صورت بی سیم شارژ روبات آنها به عنوان حرکت در اطراف در انبارها و کارخانه طبقه -- از بین بردن خرابی و فعال کردن روبات ها به کار تقریبا در سراسر ساعت.

"این یک گام مهم به سمت عملی و کارآمد سیستم به صورت بی سیم دوباره شارژ ماشین ها و روبات ها حتی زمانی که آنها در حال حرکت در سرعت های بالا" فن گفت. "ما را به مقیاس قدرت برای شارژ یک ماشین در حال حرکت, اما من فکر نمی کنم که جدی موانع. برای re-شارژ ربات ما در حال حاضر در طیف وسیعی از سودمندی عملی."

بی سیم, شارژر, انتقال برق از طریق ایجاد یک میدان مغناطیسی است که نوسان در فرکانس که ایجاد طنین لرزش در کویل مغناطیسی بر روی دستگاه دریافت کننده. مشکل این است که فرکانس رزونانس تغییرات اگر فاصله بین منبع و گیرنده تغییرات حتی یک مقدار کوچک است.

در ابتدا خود را دستیابی به موفقیت سه سال پیش محققان یک شارژر بی سیم است که می تواند انتقال برق حتی به عنوان دور به گیرنده تغییرات. آنها این کار را با ترکیب یک تقویت کننده و بازخورد مقاومت است که اجازه به سیستم عامل خود را به طور خودکار تنظیم فرکانس به عنوان فاصله بین شارژر و جسم در حال حرکت را تغییر داد.

اما اولیه که سیستم نبود کارآمد به اندازه کافی برای عملی شود. تقویت کننده استفاده می کند بنابراین مقدار برق داخلی برای تولید مورد نیاز تقویت اثر که تنها سیستم انتقال 10 درصد از قدرت جریان از طریق سیستم.

در مقاله جدید محققان نشان می دهد که چگونه به افزایش سیستم های بی سیم-انتقال راندمان 92%. کلید Assawaworrarit توضیح داده شد به جای اصلی آمپلی فایر با مراتب کارآمد تر "تغییر حالت" آمپلی فایر. مانند تقویت کننده های جدید نیستند اما آنها شیک و تنها تولید با راندمان بالا تقویت زیر بسیار دقیق شرایط. آن زمان سال سرهم بند و اضافی کار نظری برای طراحی یک مدار پیکربندی است که کار می کرد.

جدید آزمایشگاه نمونه می توانید به صورت بی سیم انتقال 10 وات برق بیش از یک فاصله دو یا سه فوت. فن می گوید وجود ندارد هر گونه موانع اساسی به پوسته پوسته شدن تا یک سیستم برای انتقال دهها یا صدها کیلووات است که یک ماشین نیاز دارید. او می گوید این سیستم بیش از به اندازه کافی سریع برای تامین مجدد یک سرعت خودرو. بی سیم انتقال طول می کشد تنها چند میلی ثانیه -- بخش کوچکی از زمان آن را یک ماشین در حال حرکت در 70 مایل در ساعت و برای عبور از چهار پا شارژ منطقه. تنها عامل محدود کننده فن گفته خواهد شد که چگونه سریع خودرو باتری می تواند در جذب تمام قدرت.

بی سیم شارژر نباید در برخواهد داشت خطر سلامت گفت: Assawaworrarit چرا که حتی آنهایی که به اندازه کافی قدرتمند برای خودروهای تولید میدان مغناطیسی است که به خوبی در تاسیس دستورالعمل های ایمنی. در واقع میدان مغناطیسی می تواند انتقال برق از طریق مردم بدون آنها احساس یک چیز است.

هر چند این می تواند بسیاری از سال قبل از شارژر بی سیم تبدیل تعبیه شده در بزرگراه ها و فرصت هایی برای روبات ها و حتی هواپیماهای بدون سرنشین هوایی بیشتر فوری. آن را بسیار کمتر هزینه برای قراردادن شارژر در طبقه و یا در پشت بام از در امتداد بزرگراه. تصور کنید یک هواپیمای بدون سرنشین می گوید: فن است که می تواند پرواز در تمام طول روز توسط موجد خسارت گاهی پایین و معلق در هوا در اطراف یک سقف برای سریع اتهامات عنوان شده علیه.

کسی چه می داند ؟ شاید هواپیماهای بدون سرنشین واقعا می تواند عملی برای تحویل پیتزا.

###

این کار توسط یک Vannevar Bush دانشکده یاران از U. S. Department of Defense.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب