در چین قرنطینه هوا را بهبود می بخشد و مانع از هزار نفر از مرگ و میر زودرس

به زودی پس از coronavirus به نظر می رسد همه جانبه قرنطینه قرار داده و به اثر توسط دولت چین کاهش گسترش بیماری

توسط MOHAMADREZASITE در 1 خرداد 1399

به زودی پس از coronavirus به نظر می رسد همه جانبه قرنطینه قرار داده و به اثر توسط دولت چین کاهش گسترش بیماری و زندگی را نجات داد اما قرنطینه همچنین تولید دیگری پیش بینی نشده بهداشتی بهره مند شوند.

یک مطالعه جدید به رهبری توسط محققان در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت و منتشر شده در مجله لانست سیاره سلامتمی یابد که چین در سراسر کشور ممنوعیت ترافیک تحرک از 10 فوریه تا مارس 14 تا حد زیادی محدود خودرو تولید گازهای گلخانه ای و به شدت کاهش می یابد این کشور اغلب شدید آلودگی هوا.

بهبود کیفیت هوا به نوبه خود مانع از هزاران نفر از آلودگی های مربوط به مرگ و میر. بیشتر مرگ و میر زودرس بودند اجتناب تمیز کننده هوا-برآورد 12,125--از زندگی از دست رفته از این بیماری همه گیر--4,633 به عنوان از آوریل 4, مطالعه می یابد.

"این یک نتیجه بسیار شگفت آور. این بیماری همه گیر در ادامه به یک چیز وحشتناک برای چین و سایر نقاط جهان اما کاهش در تولید گازهای گلخانه ای که همراه آن است در واقع اعطا برخی از مثبت بهداشت, نتایج" گفت: Kai Chen, دستیار استاد در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی و مطالعه را اولین نویسنده. "سوال این است که چگونه ما می توانید یکی را بدون دیگری?"

اگر چه این یافته ها را نمی توان به طور مستقیم اعمال می شود به کشورهای دیگر با توجه به متفاوت شدت و پاسخ به COVID-19 و همچنین متفاوت آلودگی هوا و ویژگی های جمعیت کاهش آلودگی هوا تشخیص داده شده اند در دیگر آسیایی و کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا پس از خود مستندات چن گفت. او اشاره می کند که این کاهش در آلودگی به احتمال زیاد اعطا مشابه مزایای بهداشت و درمان.

این مطالعه نشان داد که سطح زمین آلودگی هوا کاهش قابل ملاحظه ای در سراسر چین با دی اکسید نیتروژن (NO2) حذف شده توسط 12.9 µg/m3 (یا 37 درصد در مقایسه با قبل از دوره قرنطینه) و ذرات ریز (PM2.5) حذف شده توسط 18.9 µg/m3 (30%) در سراسر 367 شهرستانها چینی. کاهش NO2 در سراسر چین در طول دوره قرنطینه آنقدر چشمگیر بود که شناسایی شده توسط ماهواره اندازه گیری.

NO2 یک گازی آلودگی هوا است که به طور عمده تولید شده از سوختن سوخت در وسایل نقلیه و نیروگاه. NO2 سطح قبل از قرنطینه (ژانویه 5 تا 20) بود به عنوان بالا به عنوان 40.5 µg/m3 در ووهان که در آن شیوع آغاز شد و در چین است. در قرنطینه (10 فوریه تا مارس 14) کسانی که سطح کاهش یافته بود به 18.8 µg/m3 (میکروگرم در هر متر مکعب).

ذرات شامل تمام جامد و مایع و ذرات معلق در هوا که بسیاری از آنها خطرناک هنگامی که استنشاق. این مخلوط شامل هر دو آلی و معدنی و ذرات معلق مانند گرد و غبار و گرده و دوده و دود و قطرات مایع. قبل از قرنطینه PM 2.5 (خوب قابل استنشاق ذرات با قطر 2.5 میکرومتر و یا کوچکتر) اندازهگيری شد در 62.5 µg/m3 در بسیاری از شهرستانها چینی. در قرنطینه خوب ذرات مطالعه شده است 36.5 µg/m3 در همان مکان است.

نویسندگان سپس محاسبه تعداد اجتناب مرگ و میر منتسب به این کاهش در NO2 و PM2.5 در سراسر چین بر اساس کوتاه مدت ارتباط بین این آلودگی و مرگ و میر روزانه با استفاده از داده های قبلی را مطالعه اپیدمیولوژیک از 272 چینی شهرستانها و اطلاعات مرگ و میر از چین و سلامت خانواده برنامه ریزی های آماری سالنامه سال 2018 است. نویسندگان دریافتند که در میان بیش از 12000 اجتناب مرگ و میر حدود دو سوم بودند و اجتناب از بیماری های قلبی و عروقی (فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی) و بیماری انسدادی مزمن ریوی.

نتايج نشان قابل توجهی در سلامتی انسان مزایای مربوط به بیماری های قلبی عروقی و مرگ و مير است که می تواند به دست آورد که مهاجم کنترل آلودگی هوا اقدامات در محل قرار داده برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای از وسایل نقلیه از جمله از طریق کاهش آب و هوا مربوط به محدودیت های ترافیک و یا تلاش برای سرعت بخشیدن به انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی نویسندگان گفت.

"این غیر منتظره به نفع سلامت نشان می دهد که اگر ما برای رسیدگی به بحران آب و هوا که به شدت به عنوان ما در حال مبارزه با COVID-19 همه گیر با اراده سیاسی قوی و فوری اقدام ما می تواند جلوگیری از عظیم سلامت بار در ارتباط با تغییر آب و هوا" گفت: co-author Paul T. Anastas استاد در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت و ترزا و حسين جان هاینز سوم صندلی شیمی برای محیط زیست است.

نویسندگان گفت که آنها می خواهند بیشتر به شناسایی این که آیا آب و هوا یا آب و هوا-عوامل مرتبط با آن و آلودگی هوا می تواند تاثیر جمعیت حساسيت به COVID-19.

###

این مقاله در نوشته شده بود با محققان دانشگاه بوفالو دانشکده بهداشت عمومی و بهداشت حرفه ای و دانشگاه بوستون دانشکده بهداشت عمومی.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن