هجوم وسایل نقلیه الکتریکی شتاب نیاز برای شبکه برنامه ریزی

تصویر: هوشمند شارژ استراتژی می تواند کمک به مدیریت بار در شبکه و صاف کردن اردک منحنی. مشاهده بیشتر اعتبار

توسط MOHAMADREZASITE در 8 مرداد 1399
IMAGE

تصویر: هوشمند شارژ استراتژی می تواند کمک به مدیریت بار در شبکه و صاف کردن اردک منحنی. مشاهده بیشتر

اعتبار: Mike پرکینز PNNL

ریچلند بشویید. -- وسایل نقلیه الکتریکی می آیند--یکهو. چگونه می تواند محلی, نرم افزار شبکه, برنامه ریزان و شهرستانها آماده شد ؟ که کلید سوال خطاب با یک مطالعه جدید به رهبری محققان در آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام برای وزارت انرژی را از بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر خودرو فن آوری ،

"در حالی که ما نمی دانیم دقیقا زمانی که نقطه اوج اتفاق خواهد افتاد ناوگان سریع شارژ وسایل نقلیه در حال رفتن به تغییر چگونه شهرستانها و آب و برق خود را مدیریت برق زیرساخت گفت: Michael Kintner-مایر الکتریکی مهندس سیستم در PNNL برق زیرساخت های گروهی و مطالعه منجر نویسنده. "این یک سوال از اگر اما زمانی که."

مطالعه منتشر شده امروز ادغام عوامل متعدد ارزیابی نشده مانند برقی کامیون برای مسافت های طولانی و همچنین هوشمند EV شارژ استراتژی.

حمل و نقل برق در راه است

با توجه به EV Hub حدود 1.5 میلیون EVs بیشتر ماشین ها و Suv ها در حال حاضر در جاده ها در ایالات متحده است. PNNL محققان بررسی ظرفیت شبکه برق در غرب ایالات متحده در طول دهه آینده به رشد ناوگان EVs از تمام اندازه ها از جمله کامیون ها و پلاگین به ایستگاه های شارژ در خانه و کسب و کار و در مسیرهای حمل و نقل.

برای مطالعه خود نویسنده با استفاده از بهترین اطلاعات موجود در مورد آینده شبکه ها از ظرفیت های غربی برق شورای هماهنگی و یا WECC. این تجزیه و تحلیل نشان داد که حداکثر EV بار شبکه می تواند جای بدون ساختن نیروگاه و خطوط انتقال.

خبر خوب این است که از طریق 2028 کلی سیستم قدرت از نسل طریق انتقال سالم به نظر می رسد تا 24 میلیون EVs-حدود 9 درصد از زمان نور-وظیفه ترافیک خودرو در ایالات متحده است.

اما در حدود 30 میلیون EVs اوضاع خطرناک باشد. در سطح محلی مسائل ممکن است بوجود می آیند در حتی کوچکتر EV تصویب اعداد. چرا که یکی از سریع شارژ EV می توانید در قرعه کشی بار تا آنجا که به 50 خانه. به عنوان مثال اگر هر خانه در یک کوچه بن بست است EV یک ترانسفورماتور قدرت نمی خواهد بود قادر به تحمل چند EVs شارژ در همان زمان.

صاف کردن اردک منحنی.

به طور مفصل در گزارش فعلی شبکه برنامه ریزی نمی کند به اندازه کافی حساب به صورت یک توده هجوم EVs. که حذف تشدید استرس زا در حال حاضر وضعیت--مخوف اردک منحنی.

اردک منحنی is a 24-hour مشخصات بار در سیستم قدرت و معمولا در مناطق با تعداد زیادی از فتوولتائیک-یا خورشیدی--پشت بام نصب است. منحنی است که بر اساس متوسط بار در صبح پایین بار در طول روز هنگامی که واحد های خورشیدی تغذیه برق به شبکه و بار زیاد و در شب به عنوان مردم به خانه از محل کار و خورشید پایین می رود.

هنگامی که تقاضا خوشه ولتاژ کاهش مییابد. این نوسان شدید است سخت بر روی سیستم عملیات که طراحی شده بودند به تلنگر و خاموش مانند یک سوئیچ نور. و با بیشتر EVs اتصال به شارژ در شب به سطح شیب دار بالا می شود حتی تندتر و درایوهای تا هزینه های برق.

هوشمند شارژ استراتژی--اجتناب از شارژ در ساعات اوج صبح و اوایل شب--می تواند در صاف کردن تقاضا قله ها و پر کردن اردک منحنی با توجه به مطالعه است. این رویکرد دارای دو upsides. ابتدا آن را با استفاده از نسبتا پاک, انرژی خورشیدی در طول روز. این امر همچنین کاهش یا از بین بردن sharp رمپ در شب هنگامی که انرژی خورشیدی محو و منابع دیگر لگد در به را تشکیل می دهند تفاوت.

سناریوهای محتمل تاکید بر نیاز به برنامه ریزی

ساختمان از WECC اطلاعات تیم توسعه و مدل سازی سناریوهای محتمل برای 2028. این سناریو بودند vetted با رهبران کسب و کار و شامل ترکیبی از نور (مسافر) متوسط (تحویل کامیون و وانت) و سنگین (نیمه به پایان رسید و محموله) وظیفه وسایل نقلیه در جاده ها--اولین بار هر سه خودرو کلاس گنجانده شده اند در چنین تجزیه و تحلیل. PNNL نیز توسعه یک مدل حمل و نقل برای حمل و نقل در جاده ها با ایستگاه های شارژ در بزرگراه بین ایالتی هر 50 مایل برای هر سه خودرو کلاس.

این حالات شامل تکامل از شبکه و ظرفیت خود را در دولت و در سطح منطقه ای. این تیم با تمرکز بر حالات با بیشترین پتانسیل برای شبکه اثرات.

تنگناها با توجه به جدید EV شارژ به نظر می رسد که بیشتر در مناطق کالیفرنیا از جمله لس آنجلس که قصد دارد به تمام الکتریکی خود را با شهرستان ناوگان تا سال 2030. خرج کردن آمد از رشد سریع شارژ خودروهای تجاری و ناوگان برقی کامیون. این وسایل نقلیه می توانند در قرعه کشی 400 آمپر از طریق یک مدار تا زمانی که 45 دقیقه به جای 15 تا 20 آمپر کشیده و بیش از 6 تا 8 ساعت توسط بسیاری از ارزش های اقتصادی امروز.

دنیس Stiles نظارت PNNL بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر تحقیق نمونه کارها. او گفت: سریع شارژ وسایل نقلیه و یکپارچه سازی تلفن همراه بارهای--ناوگان در حال حرکت--در میان بزرگترین چالش برای طراحان امروز.

"آنها واقعا هرگز تا به حال به فکر می کنم در مورد EVs اما برخی از شهرستانها در حال حاضر به دنبال هوشمند و کنترل راه های دیگر برای تغییر سیستم های توزیع و عملیات" گفت: Stiles. "کلید این است که به شکل در حال حاضر چگونه برای جلوگیری از سرمایه های بزرگ outlays در آینده است. اضافه کردن یک ترانسفورماتور جدید در اینجا وجود دارد این است که خیلی متفاوت تر از یک پست تعمیرات اساسی است."

جلوتر از منحنی

اما چالش نیست و محدود به مناطق بزرگ مانند لس آنجلس. Kintner-مایر گفت: شهرهای کوچک با منابع محدود نیاز به کمک برنامه ریزی خود را برای شارژ کردن زیرساخت ها و ظرفیت میزبانی. که مرحله بعدی است.

در یک پیگیری در مطالعه محققان را به یک نگاه دقیق تر در راه به ادغام EVs به محلی و منطقه ای و توزیع برق و سیستم های سراسر کشور.

"ما باید داده ها و روش برای اجرای چه اگر حالات" گفت: Kintner-مایر. "با داده ها از نرم افزار مورد فیدر و زیرساخت های ما می تواند ساخت مدل سپس آن را به طوری که آنها می توانید جلوتر از منحنی."

###

جزئیات بیشتر درباره این مطالعه را می توان در گزارش "وسایل نقلیه الکتریکی در مقیاس - فاز 1 تجزیه و تحلیل: بالا EV تصویب اثرات در غرب ایالات متحده شبکه قدرت" نوشته شده توسط Kintner-مایر و PNNL همکاران سارا دیویس Dhruv <url> Sid Sridhar, Malini Ghosal و Shant Mahserejian.

آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام تساوی در امضای قابلیت های شیمی, علوم زمین و تجزیه و تحلیل داده های به پیشبرد کشف علمی و ایجاد راه حل برای این کشور سخت ترین چالش ها در انرژی حالت ارتجاعی و امنیت ملی است. تاسیس در سال 1965 PNNL توسط Battelle برای وزارت انرژی را از علم است. سازمان حفاظت محیط زیست را از علم است بزرگترین حامی تحقیقات پایه در علوم فیزیکی در ایالات متحده است و کار به آدرس برخی از مبرم ترین چالش های زمان ما. برای اطلاعات بیشتر PNNL اخبار مرکز. Follow us on Facebook, Instagram, LinkedIn و توییتر.

خلاصه: جدید PNNL گزارش می گوید غرب ایالات متحده سیستم قدرت می تواند رسیدگی به مقیاس بزرگ خودرو برق تا 24 میلیون وسایل نقلیه از طریق 2028 اما بیش از آن و شهرستانها می تواند شروع به احساس فشار.

تحقیقات برچسب ها: تحقیقات محاسباتی شبکه برق نوسازی شبکه, تجزیه و تحلیل, انتقال, حمل و نقل, خودرو, برق



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن