'منافع نخبگان در مقابل حقوق بشر'? سازمان ملل متحد هشدار شتابزده مستند بلند به عنوان جهانی در صدر تلفات 300,000

جهانی مرگ و میر در Covid-19 همه گیر عبور کرده 300,000 هدف قرار دادن یکی دیگر از تیره به عنوان نقطه عطف سازمان

توسط MOHAMADREZASITE در 26 اردیبهشت 1399

جهانی مرگ و میر در Covid-19 همه گیر عبور کرده 300,000 هدف قرار دادن یکی دیگر از تیره به عنوان نقطه عطف سازمان ملل متحد ابراز نگرانی که مستند اقدامات در حال برداشته بیش از حد به سرعت هشدار "موج دوم" از ویروس.

بیش از یک مجموع از 300 ، 000 مرگ و میر و نزدیک به 4.5 میلیون نفر در سطح جهان در روز پنج شنبه با توجه به داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز در سراسر جهان شیوع ویروسی همچنان به گسترش در سراسر برخی از 188 ملل آلوده کردن ده ها هزار نفر در هر روز است. آخرین آمار و ارقام آمد و روی پاشنه های جدید هشدار از سازمان ملل متحد حقوق بشر کمیساریای عالی میشل باشله که گفت: کشورهایی که از لغو مهار سیاست های بیش از حد سریع خطر ظهور مجدد ویروس.

"اگر یک کشور را تحت تاثیر قرار می آید از قفل کردن بیش از حد عجله این خطر وجود دارد که موج دوم هزینه بسیاری از زندگی باعث خواهد شد هر چه زودتر و بیشتر و مخرب تر خواهد بود در غیر این صورت مورد" باشله گفت.

اگر دوباره باز شدن جوامع و سنن و همه این فداکاری های ساخته شده در طول اولیه قفل پایین بوده اند را برای هیچ چیز.

خواستار حفاظت از "کمتر ممتاز یا به حاشیه رانده شده جوامع" کمیسر نیز گفت: ویروس "دوباره بجای اول برگشتن در همه" اگر ملی پاسخ محور "منافع خاص نخبگان" و اضافه کرد که "سیاست و یا اقتصاد" باید قرار داده نمی شود جلوتر از حقوق بشر است.

همچنین در rt.com اسامی افرادی که استفاده از Covid-19 به عنوان bioweapon خواهد بود 'تبعیض'. بنابراین بهتر است قفل همه به جای ؟

پیشرو در جهان در هر دو مرگ و عفونت های ما ارائه می دهد یک سمبل مورد تنش شیلی شرح داده شده به عنوان مستند اقدامات اعمال شده در سراسر ده ها تن از کشورهای دقیق عمده اقتصادی تلفات باعث هزاران عصبانی ساکنان و صاحبان کسب و کار را به خیابان ها در اعتراض.

این مستندات قرار داده اند بیش از 36 میلیون آمریکایی از کار در مقایسه با 15 میلیون در طول رکود بزرگ دهه 1930. بازار سهام بیش از حد رنج می برد در میان همه گیر دیدن یک سقوط ناگهانی از آن ممکن است سال ها طول بکشد به بهبود می یابند. اما حتی به عنوان ده ها تن از کشورهای حرکت پیش رو با برنامه ای به بازگشایی برخی از کارشناسان بهداشت هشدار داده اند, آنها در حال انجام این کار در موعد مقرر در حالی که سیاستمداران سرمایه گذاری در سرزنش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای هل دادن متحده بیش از حد سخت است.

تعدادی دیگر از عمده Covid-19 نقاط نیز با احتیاط بلند کردن اجسام خود را قرنطینه اقدامات از جمله فرانسه و ایتالیا و اسپانیا و برخی از اروپا سخت ترین ضربه کشورها است. هند مستند, پوشش اکثریت جمعیت آن از 1.3 میلیارد دلار نیز به مجموعه منقضی شده در مارس 17, محرومیت یکی دیگر فرمت. در حالی که هر یک ملت چهره ویروس همان شرایط به طرز چشمگیری متفاوت است از کشوری به کشور نشان می دهد وجود ندارد one-size-fits-all پاسخ به بازگشایی.

همچنین در rt.com هشدار Covid-19 may 'هرگز به دور از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان درگیری با Fauci بر ما بازگشایی

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن