اعمال نفوذ تنوع زیستی علم زیرساخت در COVID-19 عصر

این علوم زیستی مذاکرات پادکست امکانات بحث موضعی مسائل مربوط به علوم زیستی است. همه گیر ناشی از SARS-CoV-2 تا

توسط MOHAMADREZASITE در 4 تیر 1399

این علوم زیستی مذاکرات پادکست امکانات بحث موضعی مسائل مربوط به علوم زیستی است.

همه گیر ناشی از SARS-CoV-2 تا به حال اثرات عمیقی بر انجام تحقیقات علمی و آموزش و پرورش: بخش بزرگی از تحقیقات میدانی به زمین را متوقف کند و تحقیقات علوم و آموزش و پرورش بودند مجبور به حرکت آنلاین. در پرتو این تحولات این کشور تنوع زیستی زیرساخت--تاریخ طبیعی مجموعه قرار دارد در موزه herbaria دانشگاه ها و کالج ها در میان مکان های دیگر و اغلب در دسترس دیجیتالی--آماده برای بازی حتی بزرگتر نقش مهمی در فعال کردن اکتشافات علمی مهم است. بیشتر مجموعه نیز ممکن است نقش تعیین کننده ای در جلوگیری و یا کاهش آینده شیوع بیماری های عفونی. این تحولات برجسته در دو علوم زیستی مقالات منتشر شده امروز که هر دو تماس برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه های تنوع زیستی جامعه و دیگر رشته های تحصیلی. در یک سرمقاله "سلامت انسان هماهنگی و نیاز به تنوع زیستی اطلاعات", Jennifer M. Zaspel و همکاران توجه داشته باشید که "پیشرفتهای گسترده در زیرساخت های دیجیتالی و سازمان های فیزیکی نمونه ها و اطلاعات مرتبط را دگرگون کرده اند به استفاده از آدرس های جهانی اجتماعی چالش است." برای ساخت این موفقیت نویسندگان استدلال می کنند برای بیشتر بین همکاری و پشتیبانی از زیرساخت "هماهنگی و مدیریت تنوع زیستی داده است." در یک صورت همزمان منتشر شده دیدگاه "ادغام تنوع زیستی زیرساخت به پاتوژن کشف و کاهش خطرات در حال ظهور بیماری های عفونی" Joseph A. کوک و همکاران استادانه درست شده از راه های که در آن تنوع زیستی علم یک ابزار قدرتمند برای شناسایی تهدیدات آینده برای انسان خوب بودن. "در هسته خود" نویسندگان, نوشتن, "the COVID-19 همه گیر است که یک نتیجه اساسی ما جهل از سیاره ما در اکوسیستم های طبیعی و اثرات ما تجاوز بر آنها." اگر به درستی پشتیبانی, آنها, استدلال های طبیعی جهان تاریخچه مجموعه کدام یک از 3 میلیارد به علاوه نمونه می تواند یک ابزار قدرتمند برای مبارزه با این جهل. چنین تلاش نیاز جدید و در مقیاس بزرگ با همکاری جامعه پزشکی, گزارش نویسندگان. در حال حاضر آنها می گویند این تلاش ها مانع از آنجا که "این جوامع تنها مبهم آگاه از هر یک از دیگر منابع با وجود مزایای واضح برای هر دو پایه و تحقیقات بالینی." در یک قسمت جدید از علوم زیستی مذاکرات چند تن از نویسندگان این نشریات بودند پیوست توسط نمایندگان از آبی (تنوع زیستی سواد آموزی در مقطع کارشناسی تحصیل) پروژه و BCEENET (بیولوژیکی مجموعه در اکولوژی و تکامل شبکه) دو تلاش است که ترویج یادگیری دانش آموز از طریق دیجیتالی نمونه. گفتگو در بازه زمانی از امروز نشریات به استفاده از مجموعه به عنوان یک ابزار آموزشی با تمرکز ویژه در کار با دیجیتالی در نمونه های کنترل از راه دور-محیط های یادگیری. این بحث تقویت تماس بگیرید برای سرمایه گذاری های جدید در آموزش و پژوهش که به تازگی مشخص شده در تمدید نمونه شبکه--یک جامعه مطلع چشم انداز استراتژیک برای سرمایه گذاری های جدید در علوم زیستی و آموزش و پرورش.

###

برای شنیدن کل بحث این لینک مراجعه کنید برای این آخرین قسمت از علوم زیستی مذاکرات پادکست.

علوم زیستیمنتشر شده ماهانه توسط Oxford Journals است که در مجله موسسه آمریکایی علوم زیستی (AIBS). علوم زیستی است که یک فروم برای یکپارچه سازی علوم زندگی است که منتشر تفسیر و همکار بررسی مقالات. این مجله منتشر شده از سال 1964. AIBS است که یک سازمان حرفه ای برای مجامع علمی و سازمان ها و افراد درگیر با زیست شناسی. AIBS فراهم می کند و تصمیم سازان با کیفیت بالا بررسی اطلاعات برای پیشرفت زیست شناسی و جامعه است. دنبال علوم زیستی در توییتر @AIBSbiology.

Oxford Journals است که یک بخش از انتشارات دانشگاه آکسفورد. Oxford Journals منتشر و بیش از 300 دانشگاهی و مجلات تحقیقاتی به پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از دو سوم از آن ها منتشر شده در همکاری با جوامع و دیگر سازمان های بین المللی. تقسیم شده است چاپ و نشر مجلات برای بیش از یک قرن و به عنوان بخشی از جهان قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه فشار بیش از 500 سال از انتشار تخصص در پشت آن. دنبال Oxford Journals در توییتر @OxfordJournals

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن