استراتژی های طولانی مدت برای کنترل COVID-19 باید درمان سلامت و اقتصاد به همان اندازه مهم است

راهکارهای امن بازگشایی پایین و کشورهای با درآمد متوسط (LMICs) از ماه سخت اجتماعی فاصله در پاسخ به ادامه COVID-

توسط MOHAMADREZASITE در 23 تیر 1399

راهکارهای امن بازگشایی پایین و کشورهای با درآمد متوسط (LMICs) از ماه سخت اجتماعی فاصله در پاسخ به ادامه COVID-19 همه گیر باید تشخیص دهند که حفظ سلامت مردم است که به عنوان مهم به عنوان احیای اقتصاد استدلال می کنند یک تیم بین المللی از محققان.

این تیم همچنین می گویند که استراتژی بر اساس نیاز محلی اپیدمی نرخ رشد در هزینه های اجتماعی و اقتصادی موجود سیستم های بهداشتی قابلیت ها و برنامه های دقیق برای پیاده سازی و حفظ استراتژی است.

این COVID-19 همه گیر شده است مسئول بیش از نیم میلیون مرگ و میر در سطح جهان است. بسیاری از LMICs در پاسخ به همه گیر با معرفی تعدادی از اقدامات فیزیکی فاصله دقیق اجتماعی فاصله.

این اقدامات ثابت کرده اند که نسبتا موفقیت آمیز در مهار این بیماری و محدود کردن تعداد مرگ و میر در مکان هایی که خطر انتقال بالا است, بهداشت عمومی سیستم ها و استفاده کمتر از حد مطلوب هستند و آگاهی از شیوه های پیشگیری از بیماری کم است. اما آنها اغلب با فوق العاده منفی اجتماعی و اقتصادی و اثرات روحی و روانی.

برای جلوگیری از اثرات منفی از مستند بسیاری از کشورها در حال حاضر به دنبال 'بازگشایی' خطر سلامت جامعه به خصوص با توجه کاستی در نظارت زیرساخت های فقیر و قابلیت های تشخیصی.

در یک مقاله منتشر شده در مجله اپیدمیولوژی ایران, یک تیم از اپيدميولوژيستها از دانشگاه کمبریج, دانشگاه برن برک دانشگاه و ملی بنیاد قلب در بنگلادش به بررسی سه جامعه مبتنی بر استراتژی های خروج و توصیه خود را در حوزه محدودیت ها و نرم افزار مناسب در LMICs.

دکتر راجیو Chowdhury از دانشگاه کمبریج و سرب و نویسنده این مقاله گفت: "موفقیت دوباره باز کردن یک کشور نیاز به در نظر گرفتن هر دو اقتصادی و هزینه های اجتماعی است. دولت باید رویکرد این گزینه ها با یک ذهن مجموعه ای است که سلامت و اقتصاد هر دو به همان اندازه مهم است برای محافظت از - احیای اقتصاد باید اولویت بر حفظ سلامت مردم است."

سه روش در نظر گرفته شده عبارتند از:

*کاهش پایدار

پایدار 'کاهش-تنها روش مانند آن به تصویب رسید و در انگلستان و سوئیس و دیگر کشورهای اروپایی شامل پایه اقدامات پیشگیری مانند ماسک پوشیدن, فیزیکی, فاصله و جدا از موارد مثبت بعد از تست.

محققان اشاره می کنند که موفقیت نسبی و سهولت اجرای این روش در بالا-درآمد تنظیمات به کمک بود توسط تعدادی از عوامل. برای مثال در کشورهای با درآمد بالا باید از این ظرفیت برای اجرای تست توده جمعیت نظارت و مورد جداسازی برای مهار این بیماری همه گیر در علاوه بر این به تعداد زیادی از آموزش تماس با ردیاب عامل نسبتا کوچک و پراکنده جمعیت و سطح بالا از پایبندی به اقدامات از جمله خانه قرنطینه و بهداشت مشاوره.

در مقابل در LMICs یک پایدار کاهش تنها رویکرد ممکن است خام با توجه به ضعیف یا غایب در سراسر کشور جمعیت نظارت, تماس, ردیابی, تست زیرساخت ها و مراقبت ويژه است. برای مثال LMICs به طور کلی عرضه محدود از هواکش (حدود 48,000 برای هند 1.3 میلیارد نفر) تجهیزات حفاظت فردی آموزش دیده بهداشت و درمان پرسنل و شرایط کاری ایمن به خطر انداختن سیستم بهداشت و درمان اثربخشی.

*منطقهای مستندات

منطقهای مستندات شامل شناسایی و 'cordoning خاموش' شیوع جدید خوشه با تعداد زیادی از موارد نگه داشتن تماس بین مناطق پایین و حاوی این بیماری در یک منطقه جغرافیایی کوچک.

نویسندگان اشاره می کنند که هر اجرای موفقیت آمیز منطقهای مستند نیاز به اطلاعات منظم بازخورد عملیات در زمان واقعی به شناسایی نقاط مهم از جمله اطلاعات در تازه تایید موارد به روز شده در منطقه خاص تولید مثل و رشد و مرگ و میر بر حسب سن. این ممکن است به خصوص دشوار است برای معرفی در LMICs با توجه به عدم حضور گسترده مردم نظارت بر انتخاب تصادفی از جمعیت فقیر و گزارش تست و قابلیت ها - برای مثال پاکستان انجام تنها 0.09 آزمون های روزانه به ازای هر 1000 نفر در مقایسه با 0.52 در فرانسه.

علاوه بر کنترل انتقال در مناطق ممکن است یک تعهد. در هند که در آن این روش به کار گرفته شده است, عفونت اندازه در یک محاصره این منطقه می تواند به عنوان بالا به عنوان 100-200 بار است که در خارج از منطقه.

کشورها به دنبال معرفی این قبیل اقدامات باید ایجاد در مستند منطقه بهداشت عمومی اقدامات از جمله خانه-به-خانه نظارت و مورد سیستم ارجاع و خدمات اورژانس. آنها باید همچنین ایجاد مناطق بافر برای کاهش نرخ انتقال از خارج از منطقه. چنین اقداماتی ممکن است تنها هنگامی مؤثر است که به طور کلی انتقال جمعیت نسبتا کم است و کاهش.

*نورد مستندات

متناوب نورد مستندات در حال حاضر با حمایت سازمان جهانی بهداشت در LMICs. این شامل اجرای دقیق اجتماعی فاصله برای تنظیم تعداد روز قبل از یک دوره آرامش است. نورد مستندات ممکن است به خصوص مفید در LMICs با انبوه جمعیت که در آن این است که یک پتانسیل بالا برای تماس با بهداشت ضعیف و سیستم های فقیر و تماس با ردیابی.

یک مدل سازی مطالعه منتشر شده توسط این تیم در ماه مه نشان داد که یک سیستم شامل 50 روز سخت مستند پس از 30 روز از آرامش فعال کردن اقتصاد به نفس و نیروی تازه یافتن می تواند کاهش تولید مثل شماره به 0.5 کاهش فشار در سیستم های بهداشتی و بطور قابل توجهی کاهش تعداد مرگ و میر نسبت به یک وضعیت با هیچ مستند.

پروفسور اسکار فرانکو از دانشگاه برن و نویسنده ارشد این مقاله گفت: "نورد مستندات لازم باشد انعطاف پذیر و متناسب با کشور خاص. فرکانس و مدت زمان از مستندات و یا آرام دوره باید مشخص شود این کشور بر اساس شرایط محلی. آنها لزوما باید در سراسر کشور - آنها همچنین می تواند شامل یک بزرگ منطقه یا استان با بروز COVID-19."

Dr Shammi Luhar از دانشگاه کمبریج و همکاری نویسنده این مقاله افزود: "این سه استراتژی باید در نظر گرفته شود به عنوان یکی دیگر. یک کشور باید بیشتر وفق دهند و می تواند ترکیب آنها را به عنوان مورد نیاز است."

###

مرجع

چودری, R et al. استراتژی های طولانی مدت برای کنترل COVID-19 در پایین و کشورهای با درآمد متوسط: یک بررسی اجمالی گزینه های غیر دارویی مداخلات; 13 جولای سال 2020



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن