کم هزینه کاتالیزور کمک می کند تبدیل آب دریا به سوخت در مقیاس

نیروی دریایی تلاش برای قدرت کشتی های خود را با تبدیل آب دریا به سوخت یک گام نزدیکتر ثمر. دانشگاه روچستر مهندس

توسط MOHAMADREZASITE در 25 تیر 1399

نیروی دریایی تلاش برای قدرت کشتی های خود را با تبدیل آب دریا به سوخت یک گام نزدیکتر ثمر.

دانشگاه روچستر مهندسان شیمی در همکاری با محققان در آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی, دانشگاه پیتسبورگ و OxEon انرژی نشان داده اند که یک پتاسیم-ترویج کاربید مولیبدن کاتالیزور کارآمد و قابل اعتماد تبدیل دی اکسید کربن به گاز مونواکسید کربن یک گام مهم در این فرآیند است.

"این اولین تظاهرات که این نوع کاربید مولیبدن کاتالیزور استفاده می شود در مقیاس صنعتی می گوید:" مارک Porosoff استادیار مهندسی شیمی در روچستر. در یک مقاله در انرژی و محیط زیست علممحققان توصیف جامع سری از آنها با انجام آزمایش های مولکولی در آزمایشگاه و خلبان ترازو به سند کاتالیست مناسب برای مقیاس بالا.

اگر کشتی های نیروی دریایی می تواند خود را ایجاد کنید سوخت از آب دریا در آنها سفر از طریق آنها می تواند باقی می ماند و در عمل به طور مداوم. به غیر از چند هسته ای-صفحه ناوهای هواپیمابر و زیردریایی های بسیاری از کشتی های نیروی دریایی به صورت دوره ای باید خودشان را در کنار کشتی های تانکر برای دوباره پر کردن سوخت خود را که می تواند مشکل در آب و هوا. در سال 2014 یک آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی تیم به رهبری توسط هدر Willauer اعلام کرد که تا به حال با استفاده از یک مبدل کاتالیزوری برای استخراج دی اکسید کربن و هیدروژن از آب دریا و سپس تبدیل این گازها به هیدروکربن های مایع در 92 درصد نرخ بهره وری.

پس از آن تمرکز شده است بر افزایش کارایی فرایند و پوسته پوسته شدن آن را برای تولید سوخت به مقدار کافی.

دی اکسید کربن استخراج شده از آب دریا بسیار دشوار است برای تبدیل به طور مستقیم به هیدروکربن های مایع با روشهای موجود است. بنابراین لازم است برای اولین بار تبدیل دی اکسید کربن به گاز مونواکسید کربن از طریق معکوس آب-گاز shift (RWGS) واکنش پس از آن می تواند تبدیل به هیدروکربن های مایع از طریق Fischer-Tropsch synthesis (FTS). به طور معمول کاتالیزور برای RWGS شامل گران قیمت فلزات گرانبها و غیر فعال کردن سریع تحت شرایط واکنش. اما پتاسیم-اصلاح کاربید مولیبدن کاتالیست سنتز شده از کم هزینه قطعات و نشان نمی دهد هیچ نشانه ای از کار افتادگی در طول عملیات مستمر از 10 روز pilot-scale مطالعه است.

همین دلیل است که این تظاهرات از کاربید مولیبدن کاتالیزور مهم است.

Porosoff که برای اولین بار شروع به کار بر روی این پروژه در حالی که خدمت به عنوان فوق دکتری پژوهش های مرتبط با Willauer تیم کشف کرد که با اضافه کردن پتاسیم به یک کاربید مولیبدن کاتالیست پشتیبانی در سطح گاما آلومینا می تواند به عنوان کم هزینه و پایدار و بسیار انتخابی کاتالیزور برای تبدیل دی اکسید کربن به کربن مونوکسید در طول RWGS.

پتاسیم باعث کاهش انرژی مانع ارتباط با RWGS واکنش در حالی که گاما آلومینا - مشخص شده با شیارها و منافذ بسیار شبیه یک اسفنج - کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کاربید مولیبدن کاتالیست ذرات باقی می ماند پراکنده به حداکثر رساندن سطح در دسترس برای واکنش Porosoff می گوید.

برای تعیین اینکه آیا پتاسیم-ترویج کاربید مولیبدن نیز ممکن است مفید باشد برای گرفتن و تبدیل دی اکسید کربن از نیروگاه های آزمایشگاه خواهد انجام آزمایش های بیشتر برای تست کاتالیست ثبات هنگامی که در معرض مشترک آلاینده های موجود در گاز دودکش مانند جیوه و گوگرد کادميوم و کلر.

###

نویسندگان شامل سرب نویسنده Mitchell جونو و مادلین Vonglis از Porosoff گروه پژوهشی; Joseph Hartvigsen و لیمان فراست از OxEon انرژی; دیلن Bayerl, Mudit Dixit و Giannis Mpourmpakis در دانشگاه پیتزبورگ; James R. Morse, Jeffrey W. بالدوین و هدر D. Willauer از نیروی دریایی آزمایشگاه تحقیقاتی.

این پروژه پشتیبانی شده توسط دفتر تحقیقات نیروی دریایی جایزه.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن