استارباکس اعلام کرده است آن را به حالت تعلیق درآورد تبلیغات در برخی از سیستم عامل رسانه های اجتماعی در پاسخ به سخنان تنفرآمیز.
قهوه غول می پیوندد مارک های جهانی از جمله کوکا کولا Diageo و یونیلور که به تازگی حذف تبلیغات از سیستم عامل های اجتماعی.
استارباکس سخنگوی بی بی سی گفته های رسانه های اجتماعی "مکث" را شامل نمی یوتیوب متعلق به گوگل است.
"ما اعتقاد داریم در آوردن جوامع با هم هر دو در فرد و آنلاین" استارباکس در بیانیه ای گفت.
با نام تجاری و گفت: "باید بحث های داخلی و با همکاران رسانه ای و سازمانهای مدافع حقوق مدنی برای جلوگیری از گسترش نفرت گفتار". اما آن را ادامه خواهد داد به پست در رسانه های اجتماعی بدون پرداخت ارتقاء آن گفت.
اعلام این خبر پس از کوکا کولا به نام "پاسخگویی بیشتر" از رسانه های اجتماعی شرکت.
کوکا کولا گفت: این امر توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی و در حالی که Unilever صاحب Ben & jerry's, بستنی, گفت توقف, Twitter, Facebook و Instagram تبلیغات در ما "حداقل" از طریق 2020.
اطلاعیه دنبال جنجال بر سر Facebook رویکرد به تعدیل محتوا در آن پلت فرم دیده می شود توسط بسیاری به عنوان بیش از حد دست ، آن را پس از Facebook گفت: در روز جمعه آن را شروع به برچسب به طور بالقوه مضر و یا گمراه کننده پست های که گذاشته شده اند تا برای اخبار خود را ارزش.
موسس مارک زوکربرگ گفت: Facebook نیز ممنوعیت تبلیغات حاوی ادعاهای "که مردم از خاص و نژاد و قومیت ، ملیت ، وابستگی مذهبی و کاست و گرایش جنسی ، هویت جنسی و یا وضعیت مهاجرت" یک تهدید برای دیگران.
برگزارکنندگان از #StopHateforProfit کمپین که متهم Facebook انجام نمی به اندازه کافی برای جلوگیری از سخنرانی نفرت و دروغ گفت: "تعداد کمی از تغییرات کوچک" نمی خواهد "یک دندانه در مشکل".
استارباکس گفت که در حالی که آن را تعلیق تبلیغات در برخی از سیستم عامل های اجتماعی, آن را نمی خواهد تاریخ #StopHateForProfit مبارزات انتخاباتی. بیش از 150 شرکت ها متوقف شد, تبلیغات در حمایت از #StopHateforProfit.
کوکا کولا نیز گفت: CNBC آن تبلیغات تعلیق این معنی نیست که آن را به پیوستن به این کمپین با وجود اینکه ذکر شده به عنوان یک "شرکت کسب و کار".
کمپین را به خواست آقای زوکربرگ به برداشتن گام های بیشتر از جمله ایجاد دائم حقوق مدنی "زیرساخت ها" در Facebook; ارسال به ممیزی مستقل از هویت مبتنی بر نفرت و اطلاعات غلط; پیدا کردن و از بین بردن عمومی و خصوصی گروه نشر چنین مطالب و ایجاد تیم های متخصص به بررسی شکایات.
در مصاحبه با رادیو فردا یکی از کمپین برگزارکنندگان گفت: این امر نیز تماس در شرکت های اروپایی برای پیوستن به تحریم. "مرز بعدی جهانی است فشار گفت:" جیم Steyer مدیر اجرایی مشترک حس رسانه ها. او افزود که این کمپین امیدوار تنظیم کننده های اروپایی را سخت تر موضع در رسانه های اجتماعی شرکت هایی مانند Facebook.
در ماه ژوئن کمیسیون اروپا اعلام کرد دستورالعمل جدید برای شرکت ها به ارائه گزارش ماهانه در مورد چگونه آنها در حال دست زدن coronavirus مرتبط با اطلاعات غلط.
در سال گذشته Facebook گزارش 27 درصد افزایش در درآمد حاصل از تبلیغات در سال قبل است.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- چینی, دانشمندان آمریکایی پیشرو تلاش بر COVID-19
- جدید انتقادی قورباغه در معرض خطر به نام 'مرد از سیلابی پر از قورباغه ها'
- برای درمان ژنیکوماستی به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
- شیر حمله در استرالیا برگ باغ وحش به شدت مجروح
- کره شمالی در حالت آماده باش بیش از اول مشکوک coronavirus مورد'
- آل بویه در عمان
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شمن QAnon Jacob Chansley ممکن است در 6 ژانویه از حکم شورش کنگره تجدید نظر کند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی