مطالعه شناسایی استراتژی متحده برای محدود کردن استفاده از کنترل دولت های محلی

دولت های محلی اغلب نوآوران سلامت عمومی سیاستگذاری--اولین عاری از دود هوا عمل می کند, منو, برچسب زدن قوانین و

توسط MOHAMADREZASITE در 21 خرداد 1399

دولت های محلی اغلب نوآوران سلامت عمومی سیاستگذاری--اولین عاری از دود هوا عمل می کند, منو, برچسب زدن قوانین و نوشابه مالیات تمام شد اجرا به صورت محلی. اما متحده به طور فزاینده ای محدود محلی کنترل مسائل بهداشتی با عبور از قوانین است که ابطال مقررات محلی یک عمل شناخته شده به عنوان پیشدستی.

یک مطالعه جدید توسط محققان در دانشگاه نیویورک مدرسه جهانی بهداشت منتشر شده در مجله آمریکایی طب پیشگیریطول می کشد نگاه نزدیک در استراتژی قانونگذاران ایالتی استفاده از--اغلب در پشت درهای بسته--به تصویب قوانین پیشگیرانه است که محدود کردن کنترل دولت های محلی.

"این استراتژی های مورد استفاده توسط دولت سیاستگذاران مبهم بحث های عمومی در مورد پیشدستی و اساسی بهداشت عمومی و مسائل مربوط به حقوق بشر در معرض خطر" گفت: Jennifer Pomeranz استادیار بهداشت عمومی در سیاست و مدیریت در مدرسه NYU جهانی بهداشت عمومی و مطالعه منجر نویسنده. "توسط preempting محلی مقررات قانونگذاران ایالتی تمرکز قدرت در پایتخت دولت محدود کردن ظرفیت های محلی برای حفاظت از ساکنان خود را از بهداشت عمومی آسیب و به حداقل رساندن این کشور توانایی یادگیری از سیاست محلی موفقیت است."

در حالی که دانشمندان حقوقی می دانیم که استراتژی های مختلف استفاده می شود توسط قانونگذاران ایالتی به تصویب قوانین محدود کننده محلی کنترل NYU محققان به دنبال به دست آوردن یک درک بیشتر از نحوه پیشگیرانه قوانین در حال تصویب رسید. آنها تجزیه و تحلیل صورتحساب از آن قوانین پیشگیرانه گذشت بیش از یک دوره پنج ساله (2014-2018) با تمرکز بر پنج سیاست مناطق: توتون و تنباکو کنترل سلاح گرم, پرداخت, مرخصی استعلاجی, مواد غذایی و تغذیه و حقوق مدنی.

این پژوهش شناسایی پنج روش قانونگذاران ایالتی استفاده می شود به تصویب و حمایت پیشدستی:

  • تصویب پیشگیرانه صورتحساب سرعت: رایج ترین استراتژی را برای تصویب قوانین پیشگیرانه بود به انجام این کار به سرعت--گاهی اوقات گرفتن یک لایحه به تصویب رسید و در همان روز آن پیشنهاد شد. عبور صورتحساب سرعت را به حداقل می رساند باز بحث هدف از این لایحه را کاهش می دهد مخالفان توانایی سازماندهی و محدودیت های قانون گذاران توانایی به مشورت با تشکیل دهنده گروه.

  • پنهان کردن پیشدستی: محققان دریافتند که متحده hid اقدامات پیشگیرانه با اضافه کردن آنها را به موجود اسکناس در موضوعات نامربوط (در اوهایو به عنوان مثال پرداخت مرخصی استعلاجی پیشدستی اضافه شده به لایحه outlawing "توله سگ میلز") با استفاده از یک عنوان گمراه کننده به صورت یک لایحه است که منعکس نمی کند آن ماده یا بندی پیشدستی چند نامربوط موضوعات. در حالی که روش بندی نقض قوانین موجود در بسیاری از دولت های قانون اساسی نیاز به صورتحساب به تمرکز بر روی تک افراد محققان نوشتن که ترین تنها-موضوع نقض رفتن بلامنازع دلیل آن است که منابع فشرده را با چالش های حقوقی و دادگاه های مبارزه به تفسیر مورد نیاز در این قوانین است.
  • لغو و جایگزین کردن پیشدستی: North Carolina بحث برانگیز "حمام لایحه" تصریح می کند که یک فرد باید استفاده از حمام متناظر با رابطه جنسی در گواهی تولد خود را--به طور موثر تبعیض آمیز علیه مردم تغییر جنسیت--به تصویب رسید در سال 2016 preempting محلی حقوق مدنی و پرداخت مرخصی استعلاجی ، یک سال بعد از آن جایگزین شد با یک لایحه با استفاده از زبان های مختلف-اما با همان پیشگیرانه اثر است.
  • پیشدستی دادخواهی: یوتا تصویب یک قانون حفاظت از اسلحه گرم و صنعت از پرونده های حقوقی. "توسط preempting پرونده های حقوقی در برابر کل صنایع قانونگذاران را کاهش سیاست agenda-setting و شفافیت مزایای دادخواهی" نویسنده و نوشتن.
  • تنبیهی پیشدستی: چند متحده اجازه می دهد برای دعاوی علیه دولت های محلی و مقامات برای بازیگری در یک راه دولت بداند پیشگیرانه در مورد سلاح گرم--برای مثال مقررات محلی به استثنای مجوز تفنگ صاحبان از ساختمان. نویسندگان این مقاله توجه داشته باشید که حتی تهدید به شکایت های قانونی از جمله هزینه های مربوط و هزینه های intimidates محلات با منابع محدود و کاهش احتمال این است که این موضوعات تا به حال خواهد شد آشکارا مورد بحث در جوامع است.

این مطالعه همچنین نشان می دهد دولت قانون گذاران استراتژیک اضافه کردن اقدامات پیشگیرانه به صورت حساب در موضوعات با پشتیبانی گسترده ای در ساخت آن را سخت تر برای مخالفان به مسابقه و یا در نهایت شکست این لایحه است.

"به نظر می رسد که استفاده از این استراتژی رخنه در پیشدستی ممکن است شتاب گفت:" دیانا نقره ای, استاد بهداشت عمومی, سیاست و مدیریت در مدرسه NYU جهانی بهداشت عمومی و مطالعه coauthor. "ما نیاز به افزایش شفافیت در دولت قانونگذاری به خصوص در مورد مسائل بهداشت عمومی که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار همه ما زندگی می کند."

در حالی که در این مطالعه مورد تجزیه و تحلیل صورتحساب از طریق 2018 یافته در پیشدستی به خصوص مربوط به زمان COVID-19 همه گیر آورده است که در مورد تنش بین دولت های محلی و ایالتی در تعطیلی و "در خانه ماندن" سفارشات. فلوریدا فرماندار به عنوان مثال یک فرمان اجرایی را امضا در مارس overruling مقررات محلی و وادار کردن دولت های محلی به پایبندی به دولت محدودیت.

###

این مطالعه با حمایت سیاست های اقدام ملی پژوهش و برنامه بنياد رابرت وود جانسون مستقر در موسسه شهری.

در مورد مدرسه NYU جهانی بهداشت عمومی

در مدرسه NYU جهانی بهداشت (NYU GPH) ما در حال آماده سازی نسل بعدی از بهداشت عمومی پیشگامان با تفکر انتقادی و مهارت و فراست و کارآفرینی رویکردهای لازم برای اختراع دوباره بهداشت عمومی پارادایم. اختصاص داده شده به استفاده از یک غیر متعارف میان رشته ای, مدل, NYU GPH با هدف بهبود سلامت در سراسر جهان از طریق یک ترکیب منحصر به فرد از جهانی بهداشت, مطالعات, پژوهش و عمل است. این مدرسه واقع در قلب شهر نیویورک و گسترش به NYU شبکه جهانی در شش قاره. نوآوری در هسته بلند پروازانه ما روش تفکر و آموزش. برای اطلاعات بیشتر, بازدید: http://publichealth.nyu.edu/

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب