اورآل از بین بردن کلمات "سفید" و "عادلانه" و "نور" از محصولات زیبایی آن را در حال حاضر توصیف به عنوان "پوست-شب" ساخت آن از آخرین شرکت برای تسلیم به فضیلت-سیگنالینگ فشار در میان BLM تظاهرات.
بزرگترین شرکت لوازم آرایشی اعلام کرد تغییر در جمعه پس از نام توسط کاربران رسانه های اجتماعی و فعالان که به انتقاد برندها برای به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی پست در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در حالی که هنوز فروش خود مشکل ساز محصولات. پوست روشن محصولات یک $8.3 میلیارد دلار در سال کسب و کار, اما فشار افکار عمومی مجبور است از مارک های را انتخاب کنید صحت سیاسی بیش از سود.
من راستش تعجب نیست یک نام تجاری مانند L ' oreal آیا این برای شما که در سراسر جهان در کشورهای آسیای جنوبی آنها ترویج پوست روشن محصولات و استفاده از تالار SA وبلاگ به بازار این محصولات. مانند @Loreal این است نه شما ؟ ؟ pic.twitter.com/Vo95TAySJd
— ناتاشا (@princessnihari_) 3 ژوئن 2020
این حرکت در می آید و پس از یک تعداد بازیگر بالیوود از جمله Priyanka Chopra, به چالش کشیده شد در رسانه های اجتماعی برای ارسال پشتیبانی خود را به صورت سیاه و سفید زندگی می کند هر زمانی که آنها قبلا تایید شده پوست-روشن کننده کرم مانند Garnier نور فوق العاده است که متعلق به شرکت اورآل.
اورآل تصمیم به شرح زیر اعلام شده توسط یونیلور هندی, شرکت تابعه, Hindustan Unilever که این امر تغییر نام آن را "عادلانه و دوست داشتنی" طیف وسیعی از محصولات پوست در روز پنج شنبه. این نام تجاری به مدت طولانی زیر آتش آمده آن است که کمپین های تبلیغاتی حاکی از موفقیت همراه با سبک پوست. در سال 2017, آن در دفاع از خود گفت که نور و حتی پوست تن "که در پی زیبایی تمایل در سراسر آسیا و بخش هایی از آفریقا و آمریکای لاتین است." آن را حذف قبل و بعد از تصاویر از بسته بندی آن در سال 2019 اما در حال حاضر متمایل به فشار با اعلام آن را رها کلمه "عادلانه" از آن محبوب محصولات مراقبت از پوست محدوده.
Johnson & Johnson هفته گذشته اعلام کرد که آن را دیگر نمی خواهد خود را به فروش پوست-روشن کننده محصولات در آسیا و خاور میانه و هند است. آن گفت: برخی از محصولات خود را با نام و ادعای "نمایندگی انصاف یا سفید به عنوان بهتر از خود را منحصر به فرد پوست" و آن این بود که "هرگز" قصد خود را.
همچنین در rt.com پپسی انداختن 131-year-old 'خاله Jemima' کلوچه با نام تجاری بیش از 'نژادپرستانه کلیشه'سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات که موجب پلیس پس از قتل جورج فلوید در مینه سوتا در دیده اند ممکن است ده ها تن از مارک های حرکت می کند به پاک کردن خود از هر گونه بحث برانگیز محصول نام و آرم با عمو بن و عمه Jemima در میان کسانی که حذف شده.
مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!
مقالات مشابه
- جورج فلوید مرگ: یمن در ششمین روز از تظاهرات
- بازی رایانه مدیر عامل گرگ Glassman پس از شوخی در مورد جورج فلوید
- احساس روح زمانه: رستوران آلمانی با استفاده از پلاستیک مانکن به آن را احساس کامل و پر جنب و جوش در طول Covid-19 همه گیر
- عربستان سعودی: چقدر عمیق هستند آن مشکلات ؟
- ترفند های زندگی و خانه داری - ترفند های هوشمندانه خانگی
- سازمان دیده بان کره شمالی دوباره ظهور در میان شایعات از مرگ
- 'تهمت اثر: گزارشگر ویژه سازمان ملل از سرزنش ما رئیس جمهور برای رکود جهانی آزادی مطبوعات
- نیوزلند زمین لرزه در ساعت protocol wine studio live TV مصاحبه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- جیمز بنت: NYT نظر سردبیر استعفا بیش تام پنبه مقاله