زوکربرگ: تبلیغ خواهد شد بازگشت به Facebook 'به زودی به اندازه کافی

به عنوان تبلیغات تحریم رشد, مارک زوکربرگ نشان می دهد هیچ نشانه ای از حمایت کردن. "حدس من این است که تمام این

توسط MOHAMADREZASITE در 12 تیر 1399

به عنوان تبلیغات تحریم رشد, مارک زوکربرگ نشان می دهد هیچ نشانه ای از حمایت کردن.

"حدس من این است که تمام این تبلیغات خواهد بود بر روی پلت فرم به زودی به اندازه کافی" از Facebook رئیس اجرایی گفته است.

فعالان متهم فن آوری شرکت از بودن بیش از حد کند و تمایلی به حذف برخی از نفرت محتوا.

اما زوکربرگ افزود: "ما در حال رفتن به تغییر سیاست های ما و یا رویکرد در هر چیزی چون از یک تهدید به یک درصد از درآمد ما."

نظرات به Facebook کارکنان در یک جلسه خصوصی روز جمعه گذشته و پس از آن به بیرون درز اطلاعات اخبار سایت.

شبکه های اجتماعی تایید کرده است که آنها دقیق هستند و همچنین اعلام کرد یک تازه توسعه: مدیر اجرایی آن است که برای دیدار با برگزارکنندگان از تحریم - توقف نفرت برای سود.

این نشان می دهد که همزمان راه Facebook برخورد با این موضوع است.

این اولین بار است که به عموم آشتی جویانه: پیشنهاد تغییرات کوچک و آمار صفحه اصلی پیام خود را که نفرت هیچ جایی بر روی پلت فرم.

دوم این است که بخش خصوصی به تاثیر تحریم: اطمینان تبلیغ و مقاومت در برابر هر گونه تغییرات اساسی به Facebook مدل کسب و کار.

متعادل عمل

دیروز شرکت امور جهانی رئیس آقا نیک کلگ انتشار نامه سرگشاده ای به جهان آگهی.

او در تلاش برای ارام کردن ترس این شرکت انجام نشده بود به اندازه کافی برای مبارزه با نفرت. جای تعجب نیست که او نمی اکو رئیس خود و افزود: "شما خواهید بود."

البته شرکت های مختلف داخلی و خارجی رو به پیام.

اما این یکی به طور خاص تاکید ظریف tightrope که Facebook در تلاش است به آج.

این شرکت است که بدون شک لرزاند این تحریم. با توجه به یک لیست توسط خود سازمان بیش از 600 مارک در حال حاضر درگیر است.

این هفته Facebook ارسال یک ایمیل به شرکت ها و سازمان آگهی اطمینان آنها را از آن انجام شد همه از آن می تواند به حذف سخنرانی نفرت.

"این کاری است که هرگز به پایان رسید و ما افتخار داریم که چگونه برنامه های ما می تواند کمک به مردم با هم می آیند, یادگیری و سازماندهی در برابر نفرت و نشان دادن همبستگی خود را" یک ایمیل برای یک آژانس تبلیغاتی گفت.

اما تحریم نمی صدمه زدن به Facebook به عنوان بسیاری به عنوان شما ممکن است فکر می کنم.

در واقع زوکربرگ که در همان کارمند جلسه به نام مشکل یک "شهرت و شریک موضوع" به جای مالی یکی.

و او تا به یک نقطه. اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها هنوز هم تبلیغات با Facebook.

را در انگلستان به عنوان مثال.

این 10 شرکت هایی که آگهی در Facebook در سال گذشته و چه مقدار از آنها صرف با توجه به تجزیه و تحلیل شرکت Pathmatics:

  • Huel یک پودر غذا ساز (£27m)
  • مایکروسافت (£25m)
  • تسکو (£22m)
  • Giffgaff (£18m)
  • Proctor & Gamble (£18m)
  • SumUp پرداخت (£17m)
  • BT (£17m)
  • وودافون (£16m)
  • امریکن اکسپرس (£15m)
  • فقط خوردن (£15m)

به غیر از مایکروسافت همه آنها هنوز هم به نظر می رسد تبلیغات در Facebook.

و هزاران هزار از کوچک به متوسط کسب و کار در حال انجام به همین ترتیب.

بازگشت به واشنگتن

یک مجری تبلیغات ارسال یک expletive-سرند متن دیروز رد ایده های مشتریان خود را متوقف تبلیغات در Facebook.

این است که نوع پیام می دهد که زوکربرگ دلیل به صعودی.

Areeq Chowdhury از WebRoots دموکراسی نیز معتقد است که شرکت هایی که پیوست, تحریم خواهد آمد.

"تبلیغات ارائه شده توسط این غول اینترنت بی نظیر است." او می گوید.

"سطح هدف قرار دادن آنها می تواند دستیابی به همسان است هر جای دیگری است, بنابراین من برای پیدا کردن آن سخت به این باور است که بسیاری از آنها متوقف خواهد شد تبلیغات در دراز مدت است."

که به نظر می رسد آنچه که بازار فکر می کند بیش از حد.

پس از یک شیب در Facebook به اشتراک گذاری و قیمت آن را به بسیار زیبا که در آن بود در هفته گذشته.

پس Facebook استراتژی تا کنون به نظر می رسد به کار.

به مراتب بیشتر نگران سرایت - برای مثال اگر کاربران شروع به ترک Facebook و Instagram در اعداد بزرگ در پاسخ به تحریم. اما یک بار دیگر وجود دارد شواهد کمی از آن اتفاق می افتد.

در روز چهارشنبه از آن تایید شد که زوکربرگ - همراه با سوندار پیچای گوگل شرکت اپل و آمازون جف بزوس - خواهد امپریالیسم در یک ضد تراست شنوایی در اواخر این ماه.

اگر تحریم ها همچنان به جمع آوری نیروی آن می تواند ناراحت کننده روبرو می شوند, اما, امن Facebook ممکن است احساس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب