خرید موتور زانتیا نو و استوک با قیمت مناسب - نظری استوک

البته تعداد اندکی زانتیا مجهز به موتور ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳ هزار سیسی نیز به ایران راه یافتند اما دیری نپ

توسط MOHAMADREZASITE در 10 شهریور 1400

البته تعداد اندکی زانتیا مجهز به موتور ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳ هزار سیسی نیز به ایران راه یافتند اما دیری نپایید که عرضه این هیولای جیبی به دلایل نامعلوم متوقف شد. موتورهای 6 سیلندر قدرتمندتر با اختلاف کمی قیمت در بین 407 فروخته شده در اروپا وجود دارد ، اما خریدار ایرانی مجبور است تنها با انتخاب چرخ دنده ها و گیربکس اتوماتیک ، مدل چهار سیلندر را انتخاب کند. پرادو ۶سیلندر از آپشنهایی نظیر یخچال، کروزکنترل، قطب نما، صندلیهای برقی جلو مجهز به گرمکن و تنظیم گودی کمر، کنترل اتوماتیک دوگانه سیستم تهویه وایینهها و شیشههای برقی بهره میبرد که در نوع خودش مناسب و راضی کننده است. ماشین سواری، خودرو و ماشین، آگهی خرید و فروش سواری، ماشین، موتور، خودرو، پراید، پژو، پژو 405، پژو 206، کامـیون، ولوو، نیسان، خاور، ماشین سنگین، تندر، روا، رنو، موتور سیکلت نو و دسته دوم و کارکرده با قیمت مناسب و ارزان درون ارومـیه و … قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای لوازم یدکی موجود در این فروشگاه سبب ایجاد رضایت بالایی در بین مشتریان شده است. اگر قصد دارید که نمونه های دست دوم را تهیه کنید که ممکن است نسبت به نسخه های جدید تر کیفیت قطعات بهتری داشته باشند ، پیشنهاد ما به شما تهیه نمونه های بین سال های 87 تا 89 است ، هرچند که این خودروهای سن بالایی دارند و ممکن است در کوتاه مدت هزینه زیادی را صرف تهیه لوازم یدکی بکنید.

سیتروئن زانتیا به دلیل طراحی جذاب و تواناییهای فنی بالایی که داشت توانست به سرعت به یکی از خودروهای محبوب بازار اروپا تبدیل شود به طوری که در طول سالهای تولید، سیتروئن موفق به فروش ۱٫۲ میلیون واحد از آن شد. تنها اشکال این خودرو طراحی جلوی بزرگ است که در پارکینگ های کوچک کمی مشکل ایجاد خواهد کرد. سامانه تعلیق هیدروپنوماتیک توسط آقای پل مژس در شرکت سیتروئن طراحی شد و برای اولین بار در سال ۱۹۵۴ بر روی تعلیق عقب در سیتروئن تراکسیون آوان ۱۵ اچ به بازار عرضه گردید و در سال ۱۹۵۵ در سیتروئن دی اس تعلیق هر چهارچرخ و سامانه ترمز و فرمان را بر عهده گرفت. پیشرانه ۱۸0۰ سی سی سیتروئن زانتیا همخانواده موتور XU7 پژو ۴۰۵ است با این تفاوت که سرسیلندر آن از نوع ۱۶ سوپاپ بوده و به جای استفاده از سامانه تنظیم سوپاپ به شیوه شیمبندی، از تایپیت استکانیهای هیدرولیک بهرهمند شده است. موتور دارای بلوک آلومینیوم و سرسیلندر آلیاژی سبک 16 سوپاپ است. مصرف ترکیبی این خودرو حدود ۱۰ لیتر در هر صد کیلومتر است. برای دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ، در بهترین حالت با توقف 9 ثانیه و نمونه برداری اتوماتیک 10.5 ثانیه. در حالت دستی گیربکس 5 دنده دارد و در مدل اتوماتیک - 4. متأسفانه در مدل های وارد شده به ایران موتور کمی ضعیف است و پیش بینی می شود تعداد بیشتری نیز وجود داشته باشد.

ئیالاکس دارای تایر ۱۸۵/۶۵ R15 است یعنی رینگ ۱۵ اینچ دارد که خودرو بالاتر میایستد.و همچنین در مدل پارس LX نیز دارای رینگ آلمنیومی می باشد. این اتفاق نیز با شتاب ناگهانی در دنده 2 رخ می دهد ، گویی که پدال گاز خیلی به فشار پای راست پاسخگو نیست. همانطور که مشخص است نسبت دنده ها به هم نزدیک هستند در نتیجه سرعت نهایی و شتاب خودرو در دو گیربکس تفاوت چندانی نخواهد داشت و محسوس نخواهد بود . هیوندای کوپههای وارد شده به ایران از پیشرانه ۶سیلندر 7/2 لیتری بهره میبرند، که با پیشرانه نسل قبل توسان و سانتافه 7/2 لیتری مشترک است. هیوندای کوپه در زمان عرضه درایران، تنها کوپه ارزان قیمت(زیر ۵۰ میلیون) بازار به شمار میآمد. جالب است بدانید که زانتیا ، مزدا 3 ، نیسان ماکسیما ، هیوندای آزرا ، کیا اپیروس و بیشتر خودروهای با ارزش بین 25 تا 52 میلیون دلار شتاب بهتری دارند. زانتیا دارای موتوری 4 سیلندری و در یک مدل 6 سیلندری است که قدرت زیادی به موتور میدهد و باعث داشتن شتاب و سرعت زیاد آن موتور زانتیا میشود. در رانندگی روزمره ، به دلیل فاصله زیاد بین جلوی خودرو و چرخ های جلویی ، نمی توان صندلی راننده را به درستی درک کرد.

موتور در ابتدا ضعیف است و ما به اندازه کافی برای عبور موتور در حدود 4000 نیرو داریم. مصرف سوختش هم عالیه تو جاده هم هیچ ماشینی براش حرفی برای گفتن نداره . کاملا شانسیه.یه ماشین خوب در می یاد و چندسال سالمه وخرج نداره یه ماشینم از روز اول تو تعمیرگاهه. صندلیهای سانتافهاندکی سفت هستند اما از فضای خوب و راحتی بهره میبرند. اما سوالی که در این جا مطرح میشود این است که کدام مدل از پژو پارس مناسبتر است؟ صافی بنزین آهنربادار گروه پژو (405-206-سمند-ال90-زانتیـا-مگان-پراید یورو4- تیبا) بابسته بندی … ارسال موتور کامل پژو پارس نو در تهران و در محدوده مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران بزرگ با موتورسیکلت و در اطراف تهران از طریق وانت یا تاکسی های اینترنتی صورت می پذیرد و در شهرستان ها موتورها ازطریق اتوبوس های بین شهری ارسال می شوند که شخص تحویل گیرنده هنگام تحویل مرسوله کرایه حمل را می بایست نقدا پرداخت نماید . آموزشگاه فنی پارس دوره آموزشی تعمیر موتور زانتیا و 206 تیپ 5 را در کارگاه های مجهز و به صورت عملی و زیر نظر بهترین اساتید برگزار می کند. تعادل منحصر بفرد خودرو در صورت بروز حوادثی همچون ترکیدگی لاستیک … با عرضه در بازار ایران، بلافاصله به یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای لوکس بازار تبدیل شد، اما شرکت سازنده پس از توقف تولید این مدل، هنوز خبری از نسل جدید آن نداده است و فعلا اتاق بزرگ سانتافه جدید را به عنوان جایگزین آن در نظر گرفته است.

آخرین مطالب