مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

در ماشین های اقتصادی تر از سیستم تعلیق نصفه مستقل در عقب استعمال می‌گردد که شامل یک تیرصلب در وسط دو تیر موازی

توسط MOHAMADREZASITE در 27 دی 1400
در ماشین های اقتصادی تر از سیستم تعلیق نصفه مستقل در عقب استعمال می‌گردد که شامل یک تیرصلب در وسط دو تیر موازی عمود بر آن که امداد و فنر بر آن سوار هست ، میشود. اما قطر پیستون در مرحله پایینی آن یعنی سطح بازش کمی کاهش از سطح بالایی آن طراحی میشود. اما به خاطر داشته باشید که ارتقا ضریب تراکم به این معنی که افزایش توان ضربه احتراق باطن پیشرانه. همگی این اعمال احتمالا بهظاهر معمولی باشد و حتی مکانیک معمولی که تیون کار نیز نمیباشد بتواند انجام دهد اما به لحاظ کارشناسان این زمینه ، نصب و تنظیم همین قطعات و موتور کار هرکسی نمی باشد و دانش و تجربه بالایی را طلب می‌کند تا بهترین عاقبت صورت پذیرد . به کررات در پیست خودروهایی که سوای اسباب یگانه و حیاتی سوپاپ و پیستون فابریک ، صرفا اساسی تنظیم درست اتومبیل در رتبه مقام بالاتری را به نسبت ماشینهای هم جایگاه لوازمی خویش به دست آورده اند . پروسه تیونینگ B5 و B6 هم شبیه بالا است و مهم تیونینگ B5 قابلیت و امکان وصال به اقتدار ۱۱۰ اسب بخاری مهیا می گردد البته در موتور B6 بهطور تصاعدی شاهد ارتقا قدرت خوا‌هیم بود به طوری که اهمیت کوچکترین اقدامات توانش به حدود ۱۲۰ اسب می رسد .در پیست شاهد پراید هاچبکهای B6 هستیم که به استدلال وزن کمشان در مسابقات درگ میتوانند خودروهایی زیرا جنسیس کوپه و ماکسیما و پورشه پانامرا را به معضل بکشند . مهم صفر تا صدی که پراید های BP دارا هستند در پیست تنها موتورسیکلت های سنگین توانایی عرض اندام در برابرشان را دارند . کارایی سیستم تعلیق تورشن بیم به این صورت می باشد که حرکت عمودی چرخ را به حرکت پیچشی تبدیل می‌کند . همچنین قطر پیستون طوری در نظر گرفته میشود که نسبت به سیلندر لقی حتمی را داشته باشد و به راحتی در آن حرکت کند. هر چندین مسئله ما در اینجا بوش سیلندر می باشد البته به طور کلی در ادبیات فنی، بوش به استوانهای توخالی گفته می‌گردد که بهمنظور ارتقاء دادن قطر داخلی، تسریع و تسهیل روند تعمیر و اما به جهت روغنکاری و خنککاری شدن هرچه خوب تر در مسیرهای حرکت رفت و برگشتی گزینه به کارگیری قرار میگیرد. به جهت پیکاپ تراک ها (خودرو های پرطرفدار در امریکا) اکثرا از میل های دو کششی یا اکسل ثابت کلیدی فنر تخت استعمال میگردد این تعلیق ها هوی دوتی (heavy duty) میباشند البته برای باگی ها و ماشین های به طور کامل افرودی از شاک های برپایه هوا استفاده میشود. احتمال نیاز به تقویت کامل سیستم انتقال نیرو از دیسک و صفحه کلاچ (یا توربین در گیربکسهای اتوماتیک) گرفته تا خویش گیربکس، اتصالات، چهارشاخها، مخصوصا پلوسها و تایرهای منحصر در تیونینگهای حرفهای غیر قابل چشمپوشی است. همین نیرو از طریق شاتون به میللنگ منتقل شده و به وسیله آن به نیروی چرخشی تبدیل میشود. البته پیش از آن به یک موضوع مبنا ای خیس میپردازیم که ببینیم در چه خودرویی از چه تعلیقی به کارگیری میشود و در همین در میان به انواع شاسی های آیتم استفاده در خودرو ها هم نیم نگاهی خواهیم داشت . بدون همین سیستم عملا خودرو از مفاهیمی زیرا در اختیار گرفتن و هندلینگ برخوردار نخواهد بود، چه رسد به آنکه بخواهد اهمیت نرمی سواری ، راحتی و لذت را به جهت سرنشینان به ارمغان بیاورد! بنابراین بالانس نمودن فلایویل از حیاتی متعددی برخوردار می باشد . حلقه پیستون یا رینگ موتور الدورا موجود در پک تمام مرغوب بوده واستفاده از آن سفارش میشود و از کمپرس بالایی برخوردار است. یاری ها را با ابلاغ زیاد بی آلایش و مشابه سازی اغراق آمیز می توان به دو استوانه که یک طرف آن ها بسته هست و مغایر جهت یکدیگر در نیز قرار گرفته و در باطن آن محفظه ای به جهت روغن تعبیه شده است، تشبیه کرد . به این ترتیب دهانه حلقه ها را به شکل بسته نمی سازند و مقداری فاصله در آن در لحاظ می گیرند. تماما مشابه به یک آونگ که چنانچه تا یک مرحله بالا برده و رها شود به نوسان در خواهد آمد و آن را تکرار می نماید تا زمانی که به طور تمام قیمت پیستون هورنت tu5 بایستد. خوبتر است به جهت درک خوب تر و دید صحیح نسبت به کارکرد سیستم تعلیق حیاتی یک نمونه و مشابه سازی ساده به موضوع ورود کنیم. در در آغاز تاثیر پوشش های متفاوت به نحوه نانو کوتینگ بر بر روی اخلاق و رفتار سایشی رینگ پیستون مورد مطالعه قرار گرفته هست و سپس اهمیت به کار گیری از قابل انعطاف افزار AVL معادلات دسته روانکاری هیدرودینامیک رینگ پیستون اهمیت سیلندر مشابه سازی و حل عددی شده وتاثیر پوششهای مختلف رینگ پیستون بر پارامترهائی از قبیل اتلاف اصطکاکی، سایش، مقدار بلوبای و ضخامت فیلم روغن گزینه بررسی قرار میگیرد. تعویض میل سوپاپ و میل لنگ و سوپاپها نیز برای این جور امکان پذیر است.لازم بهذکر میباشد که استدلال حضور ناچیز پراید اهمیت موتور B3 در پیستها هزینه بالای تیونینگ بوده و به صرفه نمی باشد که بخواهیم کل روند بالا را از قبیل بده بستان فلایویل ، نصب هدرز ، کیت مکش ، حجم زنی و ردوبدل میل سوپاپ و سوپاپ را فقط به جهت افزایش ۱۰ تا ۱۵ اسب بخاری قدرت انجام دهیم .
آخرین مطالب