پژو 106 رالی VS پژو 205 GTi Gutmann - ماشین اسپرت

موفقیت این خودرو در همان سال شروع شد و توانست مقام اول رالی San Remo تصاحب کند. در نهایت اما 205 در این سال پر از کش و قوس نیز به مقام قهرمانی رسید. آنتن راديويي هم از جلوي خودرو به عقب منتقل شده است که توانايي پشتيباني از سرويسهاي نويگيشن را هم دارد. کمی بالاتر، بالچه روی سقف دیده می شود و آنتن از جلو به انتهای سقف منتقل شده است. در بخش قوای محرکه، بر روي خودرو یک جراحی کامل انجام شده است؛ یعنی به جای موتور استاندارد TU5 از موتور RC با حجم دو ليتر استفاده شده و این كار بدون تغییر در دسته موتورها صورت گرفته است. البته در مسیر های کاملا خشک هرزگردی به 2 دنده اول کاهش پیدا میکرد! گیج دور موتور deffi : 300 تومان کاهش قیمت ! و طبیعتا به نسبت قدرت گرفته شده از موتور عمر موتور هم کاهش پیدا میکنه. این خودرو در حقیقت شباهتهای فنی چندانی با نمونه عادی 205 نداشت و به همین جهت پژو مجبور شد تا نمونهای موتور وسط براساس همین مدل با پسوند T16 به مشتریانی محدود عرضه کند.

رانندگی با دو هات هچ ساده آنالوگ تجربه ای است که باید به صورت دوره ای انجام شود تا به ما یادآوری کند که لذت رانندگی چیست. صفحه نمایش LCD خودرو از نوع DRT3 است که کاملترین اطلاعات را مانند میزان مصرف سوخت در لحظه، هشدار سوختگی هر کدام از حسگرها و… صفحه نمایش LCD خودرو متعلق به نمونه تیپ DRT3 است که کاملترین اطلاعات را از تمام عمل گرها و کلیه قطعاتی که به صورت برقي کار می کنند در اختیار راننده قرار میدهد؛ به طور مثال با وجود سیم کارت نصب شده می توان در موقع راندن از طریق آن پیام کوتاه فرستاد، یا در هر شرایط آب و هوایی و نوع رانندگی مصرف سوخت را زیر نظر داشت. صفحه نمايش LCD خودرو از نوع DRT3 است که کاملترين اطلاعات را مانند ميزان مصرف سوخت در لحظه، هشدار سوختگي هر کدام از حسگرها و… البته اغلب افراد مبتدی قادر به تشخیص تفاوت گلگیر RC با گلگیر 206های معمولی نیستند، چون بسیار زیرکانه طراحی شده است.

تیمهای خصوصی با نمونه تقویت شده مدل 308 در مسابقات رالی مقامهایی کسب کردند که سبب شد تا فراری نیز برای پاسخ به پورشه تصمیم بگیرد که نمونهای خاص از 308 را بسازد. تاکید 2 باره من برای لاستیک بی دلیل نبود. به حدی که در دنده 1 با دور 7500 و به سادگی لذت برن اوت بدون تلاش برای مهار کردن ماشین رو تجربه میکنین و اگر کمی بی رحمی به خرج بدید دنده 2 هم داستان مشابه خواهد داشت که در عکس ها و فیلم مشخص است! در سال ۱۹۹۲ میلادی نسخه انژکتور و مجهز به کاتالیزور این موتور با قدرت ۹۹ اسب بخار برای استفاده بر روی خودروی پژو ۱۰۶ رالی عرضه شد. فورد دقیقا 4501 عدد از این خودرو را ساخت اما بعدها به ناموفق بودن این نسخه اعتراف کرد. این رینگها مخصوص 206های RC ساخته شده و پهنای 205 میلیمتری آنها چهره ای قدرتمند به خودرو بخشیده است. با نگاه به در باک مشاهده می کنیم که در این تیپ با نمونۀ فلزی و کروم رنگ تعویض شده است. پژو 206 با ظاهر جالبش، خصوصیاتی دارد که آن را در زمان خود، تبدیل به خودروی خاص و پرفروشی کرد. اين تيپ که RC نام دارد هم از نظر ظاهر و هم توان موتوري، از تيپهاي ديگر برتر است، هنوز هم بعد از گذشت سالها در جهان طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد.

لاستیک کومهو کره جزو ده برند برتر لاستیک در دنیاست و دومین برند از نظر کیفیت در کره جنوبی نیز شناخته می شود . لاستیک کومهو کره امروزه در بین ده تولید کننده برتر لاستیک دنیا قرار دارد . هندلینگ این خودرو نیز در بین همرده های زمان خودش نسبتا خوب اطلاعات بیشتر بوده. چراغ های جلو کریستالی هستند و از برند معروف “Valeo” که در بازار به سختی پیدا می شود خریداری شده اند. موتور این خودرو از نوع تنفس طبیعی بود که شتاب 0-100 آن 7.3 ثانیه بود و فقط به صورت هاچبک سه در تولید میشد. آنها قطعات و آپشن های نمونه RC را از فرانسه وارد کرده و بر روی خودروی خود نصب کرده اند، البته فقط کسانی که میخواستند یک 206 RC اصیل و واقعی جمع کنند. تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 .اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده و ضعیفه و کلا بدرد این ماشین نمـی خوره… تقویت موتور ماشین های سمند،پرشیـا و پژو405 سلام دوستان.اگر هر یک از این 3 ماشین را دارید و احساس مـی کنید موتورشون بهتون حال نمـیده اینجا کلیک کنید و ضعیفه و…

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید لطفا از سایت ما دیدن کنید.