2016 ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی, ایمیل, آشکار, استراتژی, شگفتی

در حالی که بحث های عمومی در طول و بعد از ریاست جمهوری 2016 کمپین بین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و هیلاری کل

توسط MOHAMADREZASITE در 15 اردیبهشت 1399

در حالی که بحث های عمومی در طول و بعد از ریاست جمهوری 2016 کمپین بین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و هیلاری کلینتون تا حد زیادی متمرکز در ایمیل ها و سرویس دهنده های ایمیل, یک تیم از دانشمندان علوم سیاسی zeroed در ارتباطات ایمیل توزیع توسط مبارزات و متوجه شد که ایمیل است که هنوز هم مهم کمپین ابزار با وجود آن دنیوی طبیعت است.

در تحقیقات جدید خود با عنوان "(جای تعجب جالب) داستان ایمیل در انتخابات ریاست جمهوری 2016" منتشر شده در مجله علوم و فناوری اطلاعات و سیاست, Dr. Jeff Broxmeyer استادیار علوم سیاسی در دانشگاه تولدو و دکتر بن Epstein, دانشیار علوم سیاسی در دانشگاه به بررسی 10 ماه از ایمیل های منتهی به روز انتخابات و تجزيه و تحليل راه هایی که ایمیل های فرستاده شده توسط مبارزات آشکار متنوع استراتژی ها و اهداف مبارزات.

قابل توجه تهمت مبارزات انتخاباتی, ایمیل, بودند, بیشتر مشارکتی اتصالات پوپولیستی موضوع مبارزات انتخاباتی و کلینتون در مبارزات انتخاباتی ساخته شده تعجب آور استراتژیک تصمیم به متوقف کردن مستقیم e-mail ارتباط به منفعل e-mail مشترکین بیش از دو ماه قبل از روز انتخابات.

"مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین عجیب سکوت با ایمیل اولیه و به طور کلی تا اکتبر. هنگامی که آن را revved تا معلوم مبارزات انتخاباتی خود را به حال کمتر درخواست کمک و بیشتر درخواست های خود را به انجام کاری نشان می دهد تا به یک رویداد و یا برقراری تماس تلفنی" Broxmeyer گفت. "است که من پرت زیرا ما در بر داشت که بسیاری از ردیف بالا نامزدها - جدی آنهایی که زد پیچیده و کامل ارزیابی عملیات و با استفاده از ایمیل به طور گسترده و تقریبا به طور کامل به عنوان یک دستگاه خودپرداز برای رفت و آمد هواداران با درخواست برای کمک های مالی از جمله برنی ساندرز با وجود بسیج و بس."

یک پنجره به کمپین شدت محققان دریافتند که کلینتون بود با ارسال هشت ایمیل یک هفته به حامیان او در اوج; سناتور تد کروز متوقف مبارزات انتخاباتی, ایمیل های طولانی قبل از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه; جیم گیلمور فرماندار سابق ویرجینیا و رئیس کمیته ملی حزب جمهوری خواه نیست ارسال یک ایمیل به حامیان و لینکلن چافی با ارسال مجموع هشت کمپین ایمیل به هواداران خود.

ایمیل نشان درجه که مبارزات وجود داشته و بر روی کاغذ اما نمی شد به طور فعال در حال اجرا است.

"برخی نامزدها - همچنین-rans - ادعا کرد که آنها به اندازه کافی توجه از مطبوعات, اما آنها واقعا نمی سعی کنید ارتباط خود را با حامیان و افرادی که در این سایت و در واقع امضا در ایمیل لیست" Broxmeyer گفت.

محققان شگفت زده شدند کلینتون در مبارزات انتخاباتی تصمیم به توقف ارسال ایمیل به حساب های که تا به حال درگیر با این کمپین پس از ثبت نام برای ایمیل.

"کلینتون در مبارزات انتخاباتی ساخته شده است که حرکت در ماه اوت نزدیک به سه ماه قبل از پایان انتخابات و فقط به عنوان برگ برنده مبارزات انتخاباتی آغاز شده ramping تا آن ایمیل کمپین" اپستاین گفت. "به طور کلی این مطالعه نشان می دهد که چگونه برخی از استراتژی های مانند فرکانس ایمیل تمرکز بر روی جمع آوری کمک های مالی و سازگار اشکال از فعل و انفعالات تبدیل شده اند به طور گسترده ای هنجارهای پذیرفته شده. روشن است که e-mail باقی مانده است ارزشمند برای مبارزات و موضوع مهمی برای بورس با وجود آن دنیوی طبیعت است."

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب