6,000 بیشتر کودکان می میرند هر روز در مناطق حداقل مناسب برای مبارزه با Covid-19 – سازمان ملل متحد & جانز هاپکینز مطالعه

بیش از یک میلیون نفر از زیر-5s می تواند تسلیم به علل قابل پیشگیری در شش ماه آینده تا زمانی که دم Covid-19 اپی

توسط MOHAMADREZASITE در 24 اردیبهشت 1399

بیش از یک میلیون نفر از زیر-5s می تواند تسلیم به علل قابل پیشگیری در شش ماه آینده تا زمانی که دم Covid-19 اپیدمی نگه می دارد تضعیف کشورهای آنها ساکن در یونیسف و دانشگاه جانز هاپکینز معتقدند.

وحشتناک پیش بینی در آمد پس از Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health نگاه چگونه coronavirus بحران می تواند تاثیر 118 کم یا کشورهای با درآمد متوسط در سراسر جهان است.

دانشگاه جانز هاپکینز محققان منتشر شده که مطالعه خود را در مشهور مجله لانست نشان می دهد بدترین سناریو می توانید ببینید اضافی 1.2 میلیون کودک زیر پنج سال سن مرگ در یک سال و نیم – اگر زندگی-صرفه جویی در خدمات بهداشتی و درمانی مختل شد به دلیل مبارزه با Covid-19.

همچنین در rt.com 'نگرانی': نزدیک به 100 نیویورک کودکان برای درمان مرموز التهابی بیماری تصور می شود مربوط به Covid-19

چشمگیر تعداد مقدار 6,000 مرگ و میر کودکان در هر روز به عنوان صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اشاره کرد. این را اضافه کنید به 2.5 میلیون کودک که در حال حاضر در همان زمان و در همان 118 کشور قبل از آنها به نوبه خود پنج.

حتی حداقل شدید سناریو پیش بینی کرد که حدود 1,400 کودکان می میرند یک روز آن هشدار داد. اظهار نظر در هولناک آمار یونیسف گفت: Covid-19 در حال حاضر تحت تاثیر پزشکی زنجیره تامین در حالی که بازدید از بیمارستان ها کاهش با توجه به مستندات و اختلال در حمل و نقل.

یونیسف رهبری در حال حاضر صدا زنگ در بازگشت از دانشگاه جانز هاپکینز' پیش بینی. "تحت بدترین سناریو جهانی تعداد کودکان در حال مرگ خود را قبل از پنجم تولد می تواند به افزایش برای اولین بار در دهه" گفت: مدیر اجرایی یونیسف هنریتا جلو.

جامعه جهانی "نباید اجازه مادران و کودکان تبدیل به وثیقه آسیب در مبارزه با ویروس" او استدلال کرد.

مانند این داستان ؟ به اشتراک گذاری آن با دوستان!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن