کودکان صفات خلق و خوی خود را تحت تاثیر قرار مهارتهای حرکتی

IMAGE

تصویر: توجه span تداوم یافت شد ارتباط مثبت با کودکان مهارت های حرکتی. مشاهده بیشتر

اعتبار: دانشگاه یووسکوله.

یک مطالعه اخیر در میان 3 تا 7 سال کودکان نشان داد که کودکان مهارت های حرکتی سود اگر یک کودک بود و شرکت در سازمان های ورزشی. علاوه بر این مطالعه اطلاعات ارائه شده در مورد اهمیت خلق و خوی صفات مهارت های حرکتی. بیشتر به طور خاص, صفات مانند فعالیت و توجه span تداوم داشت و به طور مثبت در ارتباط با مهارت های حرکتی. این بود و نه یک رمان نتیجه به عنوان ارتباط بین مهارت های حرکتی و خلق و خوی در اوایل دوران کودکی است که هنوز به طور گسترده ای درک.

در اصل موتور مهارت های حرکتی شامل توپ و تعادل مهارت های است که در حال حاضر در کارهای روزمره زندگی مانند بالا رفتن از پرتاب و نقشه کشی. کافی مهارت های حرکتی فعال مشارکت در نوعی بازی و انواع بازی برای سنین مختلف و رشد و نمو مراحل, برای مثال, در, برچسب های در حال اجرا و توپ بازی.

"حتی اگر مهارت های حرکتی توسعه به عنوان تابعی از سن و مهارت و توسعه هنوز هم نیاز به تحریک آگاهانه می گوید:" دانا Niemistö یک دانشجوی دکترا از دانشکده روانشناسی و علوم سلامت دانشگاه یووسکوله. "مهارت های حرکتی نه توسعه بدون تمرین در نتیجه مهارت نیاز به تقویت از طریق تکرار از مهارت های. موتور توسعه مهارت است که تا حد زیادی پشتیبانی می شود زمانی که کودک در حال حرکت در راه های متعدد. در زمان تحصیل ما در بر داشت شواهد بیشتری است که مشارکت در سازمان های ورزشی می تواند مفید باشد برای به دست آوردن فرصت های بیشتر به تمرین و تکرار ضروری حرکات."

خلق و خو و صفات آن اشاره به یک کودک بیولوژیکی و ویژگی های فردی مانند بیولوژیکی راه در واکنش به محیط اطراف است. خلق و خو است و نه با ثبات در طول زمان است. تا به امروز وجود داشته است و تنها تعداد انگشت شماری از مطالعات مربوط به کودکان مهارت های حرکتی و خلق و خوی صفات حتی اگر در گروه های سنی بالاتر بیشتر تحقیقات در حال حاضر در دسترس است.

"کودکانی که تمایل به فعال نوع خلق و خو و همچنین کودکانی که نشان می دهد تداوم هنگام مواجهه با چالش ها را می توان با انگیزه و مداوم در یادگیری و تمرین موتور وظایف. این یافته ها می رود و منطقی است. یک کودک با یک فعال خلق و خو می تواند واکنش نشان می دهند به سرعت بیشتر. در نتیجه کودک را دریافت فرصت های بیشتری برای حرکت همراه با افزایش تکرار. بدون توجه به کودک را نیز به دست آوردن فرصت های بیشتر به موتور انجام وظایف است."

علاوه بر این ظرفیت برای حفظ توجه به همان اندازه مهم است برای کسب مهارت.

"برای یادگیری مهارت های جدید باید قادر به تمرکز و حفظ تمرکز حتی اگر مهارت ممکن است در ابتدا احساس به چالش کشیدن و یا حتی دشوار است" در ادامه Niemistö.

هر دو خلق و خوی صفات می تواند بر توسعه مهارت های حرکتی. بنابراین مهم است که پدر و مادر به عنوان به خوبی به عنوان اوایل مربیان و معلمان آگاه هستند از این عوامل فردی در مورد آنها می خواهند به تشویق و حمایت از کودکان خود را توسعه مهارت های حرکتی.

"به عنوان مثال وجود دارد بدون نیاز به تاکید برای فعال کودک بیش فعال" Niemistö توضیح می دهد. "اما با فعال فرزند یک پدر و مادر می تواند راهنمای کودک به حفظ تمرکز و توجه وجود ممکن است حواس او را پرت در اطراف."

مهارت های حرکتی مورد بررسی قرار گرفتند با دو سطح بین المللی شناخته شده و اندازه گیری شده است. اولین ابزار ارزیابی اندازه گیری حرکتی و مهارت های توپ و دوم تعادل و هماهنگی مهارت های کودک است. به عنوان انتخاب ابزار ارزیابی اندازه گیری واگرا جنبه های رشد حرکتی تفاوت بین عوامل مرتبط با آن مربوط به مهارت های حرکتی نیز یافت می شود.

"توسعه تعادل و هماهنگی مهارت بهتر بود در آن کودکان بودند که به عنوان احساسی تر تنظیم می گوید:" Niemistö. "از سوی دیگر مهارت های حرکتی بهتر بود در کودکانی که پدر و مادر تا به حال بالاتر از سطح آموزش و توسعه مهارت های توپ سود اگر کودکان تا به حال دسترسی رایگان به امکانات ورزشی در نزدیکی محیط اطراف است."

ماهر کودکان و نوجوانان مطالعه انجام شده در دانشگاه یووسکوله از سال 2015 تا 2017 حال از لحاظ جغرافیایی نماینده مطالعه نمونه ای از 945 کودکان و خانواده خود را از 37 مختلف مراکز نگهداری از کودکان در فنلاند ، کودکان خلق و خوی و صفات و مشارکت در سازمان های ورزشی مورد بررسی قرار گرفتند با استفاده از یک والدین پرسشنامه.

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de