Hartford, Conn. -- شرکت های آشامیدنی صرف $1.04 میلیارد دلار برای تبلیغ نوشیدنی های شیرین و نوشابه های انرژی زا در سال 2018 26 درصد افزایش نسبت به سال 2013 با توجه به نوشیدنی های شیرین حقایق 2020 یک گزارش جدید از راد مرکز سیاست مواد غذایی و چاقي در دانشگاه کانکتیکات است. این گزارش ادامه داد: اسناد و مدارک گسترده تبلیغات هدفمند از نوشیدنی های شیرین توسط شرکت های آشامیدنی به کارگردانی سیاه و جوانان اسپانیایی که منجر به سلامت و نابرابری موثر بر جوامع رنگ--همان جوامع شده اند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19.
این گزارش نشان داد که بیش از نیمی از کل نوشیدنی شیرین تبلیغات هزینه--$586 میلیون--ترویج به طور منظم نوشابه و نوشابه مارک های تنهایی افزایش 41 درصد بیش از سال 2013 است. در مقابل تبلیغات هزینه برای همه, رژیم غذایی و مصرف نوشیدنی های ترکیبی از جمله آب ساده و 100% آب بالغ بر $573 میلیون. تبلیغات هزینه های افزایش یافته در سراسر انواع نوشیدنی شیرین دسته بندی بین 2013 و 2018--نوشیدنی ورزشی تبلیغات با 24% افزایش و در مجموع $159 میلیون دلار در سال 2018 و تبلیغات برای شیرین چای سرد تقریبا سه برابر شده و از رقم 38 میلیون در سال 2013 به $111 میلیون دلار در سال 2018 است.
این گزارش همچنین نشان داد که شرکت ها همچنان به هدف قرار دادن نوشیدنی شیرین تبلیغات تلویزیون سیاه و جوانان اسپانیایی که نرخ بالاتر از نوشیدنی شیرین مصرف در مقایسه با سفید پوست غیر هیسپانیک جوانان است. از آنجا که چاقی و رژیم غذایی-بیماری های مربوط به صورت نامتناسبی تحت تاثیر قرار جوامع رنگ, تبلیغات هدفمند محصولات است که کمک به این منفی سلامت است به خصوص مشکل ساز است. سیستمیک و نهادی موانع به سلامت و فرصت نیز کمک به فقیر سلامت و ماندگار سلامت و نابرابری برای این جوامع است.
این گزارش در بر داشت:
- در سال 2018 شرکت صرف مبلغ 84 میلیون دلار برای تبلیغ به طور منظم نوشابه, نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا در زبان اسپانیایی تلویزیون افزایش 8 ٪ در مقابل 2013 و 80% در مقابل 2010.
- نوشیدنی ورزشی مارک های نامتناسب آگهی در تلویزیون به زبان اختصاص 21 درصد از TV خود را به بودجه های تبلیغاتی به زبان اسپانیایی تلویزیون در مقایسه با 10 درصد به طور متوسط برای تمام نوشیدنی های شیرین.
- در مقایسه با سفید کودکان و نوجوانان, کودکان سیاه و سفید, دیدم 2.1 بار به عنوان بسیاری از نوشیدنی شیرین تبلیغات و سیاه دیدم 2.3 بار به عنوان بسیاری از. میان قرار گرفتن در معرض بود بالا به خصوص برای نوشیدنی های ورزشی به طور منظم نوشابه و نوشیدنی های انرژی زا.
"یافته های ما نشان می دهد که شرکت های آشامیدنی همچنان به هدف قرار دادن تبلیغات خود را به سیاه و جوامع اسپانیایی زبان که تشدید مداوم سلامت نابرابری موثر بر آن جوامع" گفت: Jennifer L. Harris, دکترا MBA منجر نویسنده مطالعه و تحقیقات ارشد مشاور در راد مرکز. "شرکت ها نباید هدف جوامع رنگ با تبلیغاتی که تقریبا به طور انحصاری به ترویج محصولات ناسالم و تضعیف تلاش ها برای بهبود سلامت طولانی مدت از افراد جوان است."
محققان با استفاده نیلسن داده ها برای شناسایی برندها در نوشابه, نوشیدنی ورزشی, نوشیدنی انرژی زا, چای سرد, نوشابه های میوه ای و طعم دار آب بندی که صرف حداقل 100.000 دلار در تبلیغات و که شامل شکر اضافه شده--به استثنای کودکان نوشیدنی که قبلا در کودکان نوشیدنی حقایق 2019-و گزارش سودا رژیم غذایی و رژیم غذایی و نوشیدنی در همان دسته بندی برای مقایسه. محققان داده های جمع آوری شده در تغذیه و کیفیت تبلیغات از نوشیدنی های شیرین و نوشابه های انرژی زا با دسته بندی شرکت و برند در حالی که همچنین شناسایی دسته ها, برندها و شرکتها با تلویزیون تبلیغات هدفمند به نوجوانان, جوانان اسپانیایی و/یا سیاه و جوانان است.
اضافی سطح بالا يافتهها:
- بچه باقی می ماند یک هدف اصلی مخاطبان برای نوشیدنی شیرین تبلیغات. از سال 2013 تا 2018, نوجوان' قرار گرفتن در معرض تبلیغات تلویزیونی افزایش یافته است به طور منظم نوشابه/نوشابه مارک (+1%) و چای سرد (+68%) با وجود 52 درصد کاهش در زمان صرف تماشای تلویزیون در همان زمان. نوشابه های انرژی زا و نوشیدنی های ورزشی هدفمند خود را در تبلیغات تلویزیونی به طور مستقیم به نوجوانان به عنوان توسط اثبات بالا نسبت تبلیغات مشاهده شده توسط نوجوانان در مقابل بزرگسالان است.
- کودکان پیش دبستانی و کودکان و قرار گرفتن در معرض شیرین نوشیدنی تبلیغات تلویزیونی در حال افزایش است. پیش دبستانی اره 26 درصد بیشتر تبلیغات تلویزیون برای نوشیدنی های شیرین در سال 2018 از در سال 2013 و کودکان تبلیغ قرار گرفتن در معرض افزایش 8٪. این افزایش رخ داده است با وجود 35 درصد کاهش در میانگین بار مشاهده تلویزیون برای کودکان پیش دبستانی و 42 درصد کاهش برای کودکان در طول همان دوره است.
- نوشیدنی شیرین تبلیغات در درجه اول رانده شده توسط شرکت پپسی و کوکا کولا مارک. پپسی و کوکا کولا مسئول 38% و 31% از تمام نوشیدنی شیرین تبلیغات صرف بود. پپسی نوشیدنی شیرین تبلیغات صرف افزایش 28 درصد از سال 2013 تا 2018; کوکا کولا نوشیدنی شیرین تبلیغات افزایش به 81 درصد و در طول آن دوره زمانی است.
- چهار مارک های هر یک از صرف بیش از 100 میلیون دلار برای تبلیغ نوشیدنی های شیرین در سال 2018: کوکاکولا, پپسی, Gatorade و ایرانسل شبنم.
"تهیه و نگهداری نوشیدنی شرکت وعده داده اند اقدام به کاهش مقدار نوشیدنی کالری, مردم, مصرف, اما در همان زمان آنها به طور چشمگیری افزایش تبلیغات خود را کامل کالری نوشیدنی های شیرین" گفت: Fran فلمینگ-Milici, دکترا, co-نویسنده و مدیر طرح های بازاریابی در راد مرکز. "آن را به خوبی زمان گذشته برای این صنعت برای جلوگیری از قرار دادن سود جلوتر از ما بچه های بهداشت و قرار دادن تبلیغات خود را به دلار پشت محصولات است که کمک به سلامت خوب است و نه تضعیف آن."
این گزارش نویسندگان شامل توصیه های زیر:
- شرکت های آشامیدنی باید متعهد به قطع بازاریابی هدفمند از نوشیدنی های شیرین به جوامع از رنگ.
- متحده و محلات باید تصویب مالیات غیر مستقیم مالیات بر نوشیدنی های شیرین و سرمایه گذاری و در نتیجه درآمد در جامعه تعریف شده و برنامه ها و خدمات به منظور کاهش بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی و نابرابری.
- سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) باید با ایجاد قوانین و مقررات به آدرس نامشخص برچسب شیوه های مانند نیاز به آشکار از قند اضافه شده و کم کالری شیرین کننده های آب و محتوای کافئین در مقابل محصول بسته.
- متحده و شهرداری باید منع فروش نوشابه های انرژی زا و عکس به کودکان زیر سن 18 و نیاز آنها قرار داده شده در پایین-نقاط دید (مانند پشت شمارنده).
- مردمی و سایر گروه های حمایت باید توسعه مبارزات برجسته تبلیغات بیش از حد از نوشیدنی های شیرین به ویژه تبلیغات است که به طور نامتناسبی اهداف و جوامع از رنگ.
- بهداشت حرفه ای و سازمان ها باید توسعه مبارزات با هدف کودکان و نوجوانان به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این ضرر به خصوص برای نوشیدنی های شیرین است که تصور می شود سالم تر از نوشابه (به عنوان مثال ورزش, نوشیدنی, چای سرد و آب های طعم دار) و نوشابه های انرژی زا.
###
گزارش تامین شد توسط یک کمک مالی از رابرت وود جانسون پایه و اساس است. دیدگاه های مطرح شده در اینجا لزوما منعکس کننده دیدگاه ها از پایه و اساس.
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- هشدار: در حال حاضر درباره جامپینگ بادی چه کاری می توانید انجام دهید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- لانست: هیچ شواهدی از سود برای کلروکين و هیدروکسی کلروکین در COVID-19 بيمار
- پیوند بین آموزش و پرورش نابرابری درآمد وجود داشته است برای یک قرن
- آنکارا ادعا می کند گزارش های نادرست و PPE حمل و نقل به انگلستان بخشی از کمپین 'بدنام' ترکیه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Coronavirus: بیل گیتس 'ریزتراشه' تئوری توطئه و دیگر واکسن ادعا واقعیت-بررسی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Black Lives Matter تجمع در برلین فرود به خشونت به عنوان پلیس و معترضان صورت خاموش (تصویری)