آیا دوچرخه آهسته اتومبیل در سرعت کم کم ترافیک جاده ها ؟ آخرین تحقیقات می گوید: 'هیچ'

جدید مقاله شواهد از جاده های شهری بدون دوچرخه خطوط در تاثیر دوچرخه ترافیک در سفر مسافر و خودرو به سرعت منتشر

توسط MOHAMADREZASITE در 3 مرداد 1399

جدید مقاله شواهد از جاده های شهری بدون دوچرخه خطوط در تاثیر دوچرخه ترافیک در سفر مسافر و خودرو به سرعت منتشر شده در حمل و نقل تحقیقات رکورد مجله حمل و نقل تحقیقات هیئت مدیرهنشان می دهد که دوچرخه نیست به طور قابل توجهی کاهش سفر مسافر و خودرو با سرعت کم سرعت, کم حجم جاده های شهری بدون دوچرخه خط. نوشته شده توسط Jaclyn شافر میگل Figliozzi و Avinash Unnikrishnan از پورتلند ایالت دانشگاه, تحقیقات نشان می دهد که تفاوت در سرعت خودرو با و بدون دوچرخه سواران به طور کلی در جهت از 1 مایل در ساعت و یا کمتر ناچیز از یک دیدگاه عملی.

یک نگرانی مطرح شده توسط برخی از رانندگان این است که در جاده های شهری بدون دوچرخه خطوط دوچرخه سواران خواهد کم کردن سرعت وسایل نقلیه موتوری و در نتیجه ایجاد نمایند. محققان ارزیابی سرعت در شش جاده ها در پورتلند در زمان های مختلف روز از جمله اوج ساعت ترافیک. آنها انجام یک مقایسه دقیق و تحلیل, سفر, سرعت اتومبیل های مسافری در پایین حجم جاده های شهری بدون دوچرخه خطوط و متوجه شد که یک 1 mph دیفرانسیل در سرعت ناشی از حضور یک دوچرخه سوار نمی خواهد باعث احتقان.

این مطالعه همچنین نشان داد که دوچرخه سواران در یک سراشیبی جاده و در نتیجه سریعتر سفر شد کمتر احتمال دارد به پیشی گیرد و توسط رانندگان است. در یک مقاله فوربس در پژوهش "دوچرخه سواران نمی تواند تراکم: 'باید در مقابل' مانور توسط رانندگان بی معنی می یابد مطالعه" Figliozzi توافق کردند که این پیامدهای احتمالی برای e-دوچرخه سواران, که اغلب می تواند سفر در سریع تر از میانگین سرعت از دوچرخه سواران در استاندارد دوچرخه.

"[آن روز] e-bikes نیست که تحت تاثیر uphills و سفر بهتر عملکرد با توجه به سرعت و شتاب است. در یک حجم کم و سرعت پایین خیابان رانندگان کمتر احتمال دارد برای رسیدن به دوچرخه الکترونیکی به دلیل سرعت دیفرانسیل کوچکتر است و یا شاید صفر" Figliozzi گفته فوربس.

این پژوهش برای اولین بار ارائه شده توسط Jaclyn شافر در نشست سالانه حمل و نقل تحقیقات هیئت مدیره و شما می توانید مشاهده و که پوستر تجسم پژوهش در: https://tinyurl.com/yxlxob4k. Jaclyn اخیر آیزنهاور همکار و NITC محقق و در حال حاضر در حال بسته بندی تا مطالعات خود را به عنوان یک دانشجوی کارشناسی در دانشگاه ایالتی پورتلند.

"امید است که مطالعه ما dissuades سیاستگذاران از جای خود غلت بزنید مشترک جاده به عنوان یک گزینه قابل دوام به دلیل درک است که دوچرخه سواران را مانع تحرک و سرعت رانندگان" شافر به اشتراک گذاشته. "در حالی که اولویت این است که برای جدا کردن حالت طریق جدا شده, محافظت, مسیرهای دوچرخه سواری - که همیشه ممکن نیست در هر محیط شهری است. 'دوچرخه بلوار' یا 'محله greenways' به عنوان ما آنها را در اینجا در پورتلند جایگزین های بسیار خوبی در کم-حجم کم-سرعت جاده ها برای ساخت امن و به خوبی متصل به شبکه دوچرخه."

تیم تحقیقاتی بر اساس یک میراث از دانشگاه ایالتی پرتلند تحقیق در مورد دوچرخه بلوارها به عنوان recapped به تازگی توسط PSU مطالعات شهری استاد و TREC مدیر جنیفر شوید: https://jenniferdill.net/2019/06/27/a-صورت-برای-دوچرخه-بلوار/.

با توجه به محدودیت با توجه به همگن در میان برخی از سایت ویژگی های این مطالعه در حال حاضر در حال گسترش یافت و تعداد زیادی از سایت های نمایش بیشتر طیف متنوعی از کاربردی طبقه بندی و نشانه گذاری های جاده محدودیت سرعت جاده نمرات و ترافیک حجم و ترکیب. علاوه بر این مطالعه جدید را کشف چگونه ترافیک می دوزند با سرعت و حجم ممکن است فرصت برای سبقت دوچرخه و پتانسیل اتصال به ماشین سواری سرعت در جاده بدون دوچرخه خط.

###

حمل و نقل تحقیقات و آموزش و پرورش مرکز (TREC) در دانشگاه ایالتی پورتلند به موسسه ملی حمل و نقل و جوامع (NITC), ابتکار عمل برای دوچرخه و عابر پیاده نوآوری (IBPI) و دیگر برنامه های حمل و نقل. TREC تولید پژوهش و ابزار برای حمل و نقل تصمیم گیرندگان توسعه K-12, برنامه درسی برای گسترش تنوع و ظرفیت نیروی کار و درگیر دانش آموزان و حرفه ای از طریق آموزش و پرورش.

توسط Jaclyn شافر میگل Figliozzi و Avinash Unnikrishnan; دانشگاه ایالتی پرتلند

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب