پول نقد ممکن است برای بسیاری از صنایع در میان Covid-19 همه گیر اما نه زمانی که آن را به می آید همیشه در حال تکامل esports صنعت. را Statespace یک پلت فرم است که قطار پارسه که مطرح است 15 میلیون دلار در سری بودجه.
راه اندازی در سال 2017 هم با هدف آزمایشگاه یک محصول است که تکرار استاندارد فیزیک اول شخص تیرانداز بازی برای کمک به بازیکنان در تمرین Statespace دارای محصولات متعدد پرداختن به جنبه های مختلف موثر بر گیم پلی مانند ویژوال فراست و زمان واکنش.
ایجاد شده در ابتدا توسط دانشمندان علوم اعصاب از دانشگاه نیویورک Statespace توصیف خود را به عنوان "استفاده از علوم شناختی و هوش مصنوعی به انقلابی در راه انسان را بهبود بخشد."
با توجه به موسس و مدیر عامل شرکت Wayne Mackey های راه اندازی در حال حاضر دو میلیون کاربر ثبت شده و یک و نیم میلیون کاربر فعال ماهانه یک 400 درصد افزایش از ژانویه تاکنون است.
موفقیت Statespace اولیه-دور نشان می دهد که سرمایه گذاران بسیاری از وعده ها در این منطقه از آموزش شناختی با راه اندازی به دنبال به نیروی پیشرو در خاص که عرصه است.
همچنین در rt.com 'من به شما یادگیری از اشتباهات من': بازی star Alinity الهی توبه پس از نوک پستان-فلاش بان (عکس)این Covid-19 همه گیر است به طور قابل توجهی افزایش چشم انداز صنعت بازی در ماه های گذشته به عنوان مستند اقدامات همچنان به محدود کردن توانایی های مردم به ملاقات در زندگی واقعی است.
در حال حاضر قبل از این ویروس جهانی بازی ویدیویی بازار پیش بینی شد به ارزش $159 میلیارد دلار تا پایان سال 2020 است. Covid-19 شتاب صنعت موفق ميشود. با میراث های بازی شرکت نینتندو گزارش 41 درصد افزایش در سود در Q1 سال 2020 است.
خارج از سخت افزار حرکت یا کشش ناگهانی, آمازون, بازی, جریان, پلت فرم, شاهد 20 درصد افزایش مشاهده آمار و ارقام در طول همان دوره منتهی به متناوب 3.1 میلیارد ساعت فیلم تماشا در Q1 سال 2020 است. برای مقایسه یوتیوب تنها 1.07 میلیارد ساعت تماشای در همان زمان.
در واقع به عنوان مایک Sepso از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Vindex یک esports زیرساخت های پلت فرم به تازگی گفت: انجمن اقتصادی "منحصر به فرد بازی است که هر دو تعاملی و خطی مصرف مدل و فعالیت تماشای بازی جریان ویدئو و ویدئو بر روی تقاضا تبدیل شده است تقریبا به عنوان بزرگ به عنوان بازی خود را."
همچنین در rt.com شبیه سازی مسابقات: است Covid-19 لحظه ای بزرگ برای E-ورزش ؟Sepso می افزاید که "در Covid-19 عصر از این همه فعالیت به طور چشمگیری افزایش یافته چرا که از هر دو زمان جدید در دسترس مردم و نیاز خود را برای تعامل اجتماعی است که بازی را فراهم می کند."
به عنوان با بسیاری از صنایع ما در حال دیدن چقدر Covid-19 شتاب مثبت و منفی صنعت روند. پس از موفق بودجه Statespace و گسترش آنچه پس از صنعت تو رفتگی در دیوار به جریان اصلی خیلی بیشتر علاقه می توان انتظار داشت در این فضا در حال حرکت رو به جلو است.
فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Juliette Gréco: Doyenne of French singers dies at 93
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سیاتل در اعتراض: پلیس و ضد نژاد پرستی تظاهر کنندگان برخورد در مارس
- بهروز Boochani: مهاجر نویسنده پناهندگی در نیوزیلند
- کوه سینا محقق شناسایی ژن واحد نشانگر به افتراق بین درماتیت آتوپیک
- سیاتل به پایان پلیس-رایگان در اعتراض به منطقه پس از تیراندازی
- چارت و تحلیل تکنیکال - امیدینو.ترید
- سوریه: روسیه و چین از حق وتو در آخرین خندق کمک فرمت مقابله
- رئیس جمهور فرانسه پاکسازی می کند ماسک واجب در شروع اوت 1
- 3D, ارضا روی صورت اسکن می تواند به سرعت تشخیص داده و برای کودکان مبتلا به بیماری های ژنتیکی نادر