جهانی Covid-19 صدر تلفات 500,000

تعداد رسما تایید مرگ و میر مرتبط با Covid-19 سراسر جهان در حال عبور از یک و نیم میلیون دلار با حدود یک چهارم

توسط MOHAMADREZASITE در 9 تیر 1399

تعداد رسما تایید مرگ و میر مرتبط با Covid-19 سراسر جهان در حال عبور از یک و نیم میلیون دلار با حدود یک چهارم از آنها ثبت شده در ایالات متحده با توجه به شمارش شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

جهانی و همه گیر از کروناویروس که برای اولین بار ثبت شده در ووهان چین در ماه دسامبر تا کنون آلوده بیش از 10 میلیون نفر است.

در حالی که سازمان ملل در سراسر جهان با عجله به اعمال خشن و مستندات و قرنطينه – بسیاری از آنها را از آنجا آغاز کرده است به تدریج لغو جداسازی اقدامات است.

همچنین در rt.com ما شکسته روزانه coronavirus مورد ثبت به عنوان متحده reimpose محدودیت & منتقدان سرزنش و تهمت و پس از تشویق تظاهرات هفته

با وجود نگرانی ها از موج دوم عفونت های بسیاری استدلال می کنند که مربوط به خطرات بهداشتی از انزوا و میلیون ها شغل از دست داده در میان فروپاشی اقتصادی شد ساخت "درمان" بدتر از بیماری است.

مقامات بهداشتی در آمریکا شده اند و هشدار داد که این کشور نه حتی به شکست دادن ویروس در حالی که برخی از ایالت ها حتی reimposed محدودیت آنها فقط برداشته شاهد یک افزایش شدید در عفونت های جدید – اگر چه روزانه تعداد مرگ و میر در ادامه به کاهش است.

در حالی که تاکتیک های طبیعی 'مسطح منحنی' تا زمانی که اکثریت مردم در نهایت آلوده می شود و به اصطلاح "گله ایمنی' رسیده است دیده می شود افزایش حمایت – ده ها تن از شرکت های داروسازی در سراسر جهان در حال مسابقه با یکدیگر برای ایجاد یک واکسن برای ویروس. حتی زمانی که آن را ایجاد یک چالش بزرگ پذیرفته شده توسط میلیاردر معروف و واکسن طرفدار بیل گیتس خودش خواهد بود برای متقاعد کردن مردم برای گرفتن یک شات به طور معمول این سالها طول می کشد برای یک تازه توسعه یافته واکسن به طور کامل تست شده است.

همچنین در rt.com بیل گیتس می گوید: "از روی مانع پریدن نهایی' به توزیع یک Covid-19 واکسن خواهد بود برای متقاعد کردن مردم به آن را

فکر می کنم دوستان علاقه مند می شود ؟ به اشتراک گذاشتن این داستان!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب