به دنبال بهتر تعامل مشتری ارزش ؟ بیشتر استراتژیک در رسانه های اجتماعی
بیشتر تعاملات و ارتباطات شرکت, بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژی تولید بیشتر تعامل مشتری ارزش آن را به ارمغان می آورد.
در مطالعه جدید نیش نیش لی و Jorma Larimo از دانشگاه واسا و Leonidas Leonidou از دانشگاه قبرس نگاه استراتژیک استفاده از رسانه های اجتماعی از شرکت چشم انداز و سیستماتیک تحکیم و گسترش دانش امروزی در رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی.
این مطالعه به تازگی منتشر شده در یکی از مجلات پیشرو در زمینه بازاریابی - مجله آکادمی علوم بازاریابی (ABS 4*).
- با وجود گسترده تفاهم میان بازاریابان نیاز به یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی به شرکت های بازاریابی استراتژی های نسبتا کمی از شرکت های strategized رسانه های اجتماعی خود را ظاهر و مشارکت. برای بسیاری از شرکت های چالش مداوم است نه به آغاز کمپین های رسانه های اجتماعی اما به طور موثر و استراتژیک با استفاده از رسانه های اجتماعی به منظور تعامل با مشتریان و ایجاد روابط ارزشمند با آنها می گویند استاد Jorma Larimo و دانشجوی دکترای نیش نیش لی از دانشگاه واسا.
برای به دست آوردن بینش از هر دو دانشگاهیان و پزشکان نویسندگان مصاحبه 15 تصمیم سازان از چین و فنلاند و سوئد و انجام دو جداگانه نظرسنجی اولین شرکت کننده از 52 مدیران بازاریابی از ایالات متحده آمریکا و دوم دریافت ورودی از 43 بازاریابی رسانه های اجتماعی بین المللی از دانشمندان است.
این مطالعه نشان می دهد که صرف استفاده از رسانه های اجتماعی به تنهایی تولید می کند که ارزش مشتری بلکه ارتباط و تعامل بین شرکت و مشتریان خود - و همچنین در میان مشتریان خود را - می تواند مورد استفاده قرار گیرد استراتژیک برای منابع تحول و مبادلات بین تعامل احزاب است.
- تعامل با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی فراهم می کند فرصت های فوق العاده ای برای شرکت ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود و باز می شود تا فرصت های جدید برای محصول و یا خدمات شرکت آفرینش می گوید: نیش نیش Li.
کلید دیگر نتیجه این است که در این مطالعه چهار متمایز بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژی مشخص شد یعنی تجارت اجتماعی, استراتژی محتوای اجتماعی, استراتژی نظارت اجتماعی استراتژی و اجتماعی استراتژی CRM نمایندگی پیشرفت سطح استراتژیک بلوغ در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. خود را تصویب نمی کند و به دنبال یک الگوی ترتیبی اما بسیار وابسته به شرکت توانایی شناسایی و اهرم مشتری متعلق به منابع و همچنین شرکت تمایل به تخصیص منابع به منظور تقویت همکاری مکالمات توسعه پاسخ مناسب و افزایش روابط با مشتری.
- فعالانه در تعامل با مشتریان با استفاده از رسانه های اجتماعی باید یک فرآیند بی پایان که با نظارت مناسب و انگیزه های مناسب می تواند کمک به مطلوب تاثیر رفتار مشتری می گوید استاد Jorma Larimo.
نتایج ارائه بینش تازه به طبیعت مفهوم و انواع رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی. بعلاوه نتايج تلويحات مهمی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی دانشمندان و پزشکان در شناسایی منابع رسانه های اجتماعی و قابلیت های. نویسندگان همچنین در حال حاضر چند پربار آینده جهت تحقیقات.
###
Li, F., Larimo, J. & Leonidou, L. C. رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی: تعریف مفهوم طبقه بندی اعتبار سنجی و آینده در دستور کار است. مجله آکادمی علوم بازاریابی.(2020). https:/
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de