مطالعه جدید هشدار از اطلاعات غلط در مورد انتخاب کردن اهدای عضو

یک مطالعه جدید هشدار داده است از قدرت یک نوع رفتار لقب 'گرگ تنها' اثر است که می تواند در نتیجه مردم 'انصراف'

توسط MOHAMADREZASITE در 22 تیر 1399

یک مطالعه جدید هشدار داده است از قدرت یک نوع رفتار لقب 'گرگ تنها' اثر است که می تواند در نتیجه مردم 'انصراف' حمایت از اهدای عضو.

یک رفتاری مطالعه led توسط محققان دانشگاه ناتینگهام دانشکده روانشناسی و Nanyang فن آوری دانشگاه وزارت اقتصاد متوجه شد که اولیه همکاری تشویق انتخاب کردن سیاست می تواند تضعیف اعضای عمومی رعایت اقدامات 'گرگ تنها'.

این مطالعه نشان داد که گرگ تنها یک جانبه نقص و عموم نمایش خود تصمیم به انتخاب کردن پیشرو دیگران به دنبال کت و شلوار و انجام همان. این اثر تنهاست گرگ قوی تر است نیروی اجتماعی برای تغییر از افراد زیر است: چوپان که در حال مشاهده برای ثبت نام تحت یک سیاست انتخاب کردن. یافته های خود را منتشر شده در علمی, گزارش.

این مدت طولانی است که شناخته شده است که وقتی که می آید به ساخت یک اهدای عضو تصمیم هر کس بخواهد (و یا می تواند کمک. مردم همچنین ممکن است مایل به اهدای اما نباید به سادگی از آنجا که آنها هرگز به اطراف کردم ثبت نام. برای کمک به غلبه بر این سکون و جبران کمبود آن در بدن برخی از کشورها از جمله ولز و اخیرا انگلستان معرفی کرده اند یک تغییر در قانون برای حرکت از انتخاب کردن در سیستم (که در آن هر کس در نظر گرفته شده است به غیر از اهدا و ثبت نام به اهدا کنندگان) به انتخاب کردن سیستم (که در آن هر کس در نظر گرفته شده است به یک اهدا کننده, مگر اینکه آنها انتخاب کردن.)

سیاست در انگلستان است که یک به اصطلاح "نرم opt-out" سیاست. این به این معنی است که همه بزرگسالان در انگلستان (مگر اینکه آنها در یکی از گروه حذف شدند) در نظر گرفته خواهد شد به توافق کرده اند که به یک ارگان های کمک کننده زمانی که آنها می میرند مگر اینکه آنها را ثبت تصمیم به اهدا (یا با ثبت نام تصمیم خود را در بیمه خدمات درمانی اهدا کننده عضو ثبت نام یا گفتن خانواده و دوستان خود.) سیستم "نرم opt-out" به عنوان بستگان هنوز هم مشورت قبل از اهدای عضو پیش می رود.

استاد Eamonn فرگوسن از دانشگاه ناتینگهام گفت: "انتخاب کردن سیستم متکی بر مردم پذیرش این پیش فرض از اندام های خود را اهدا شود مگر اینکه آنها اقدام به تایید تصمیم خود را به کمک. با این حال تحقیقات ما کشف یک disruptor به این نام 'گرگ تنها'.

اگر مردم می دانند که دیگران باید تصمیم به انتخاب کردن آنها به احتمال بسیار زیاد نیز برای انجام همان. در جهان تحت سلطه توسط رسانه های اجتماعی و پیام رسانی فوری می توانید این مجموعه تا منفی آبشار است که به سرعت گسترش می یابد.

این مهم است که به عنوان بسیاری از شواهد برای حرکت به انتخاب کردن مشتق شده است از مطالعات جمعیت که تحت پوشش دوره های زمانی قبل از این رسانه های اجتماعی انفجار است."

محققان ابداع بازی اقتصادی به مدل اهدا کننده عضو تصمیم گیری است. 213 نفر شرکت کننده در بازی های که در آن آنها نشان داد تصمیم خود را برای ثبت نام به عنوان یک اهدا کننده تحت انتخاب کردن یا انتخاب کردن. آنها به بررسی اثر بازخورد از دیگران (شبیه به رسانه های اجتماعی به روز رسانی) تا به حال در مردم تصمیم گیری.

دانشیار Jonathan قهوهای مایل به زرد از Nanyang توضیح می دهد: "در نظریه زیر انتخاب کردن سیستم که در آن بازخورد در دسترس است مردم بهتر همکاری اگر آنها نمی تواند دور با خانم پس از دیگران می توانند آنها را مشاهده و انتخاب کردن بیش از حد. در عمل اما تا زمانی که وجود دارد گرگ تنها که بدون قید و شرط آزاد-سوار این سیستم به طور پیش فرض خود را از دست بدهند استراتژیک قدرت است."

استاد فرگوسن می افزاید: "نتایج نشان داد که زمانی که مردم تصمیم به دنبال انتخاب کردن به طور پیش فرض و یا درخواست اثر باعث دیگران به دنبال کت و شلوار بسیار قوی و بسیار قوی تر از افراد زیر که عمل مطابق با انتخاب کردن در سیاست و ثبت نام.

ما می دانیم که مردم به دنبال دیگران رفتار اما جالب است که وقتی که همه درخواست برای همکاری و کمک به مردم به یک تمایل قوی به دنبال نمونه ای از یک منفی uncooperative نفوذ (یا lone wolf). بسیاری از مردم ممکن است تصمیم به انتخاب کردن به سادگی به خاطر دیگران انجام دهد. این ممکن است چرا که آنها فکر می کنند که دیگران می دانید چیزی در آنها نیست و یا آنها نمی خواهند به چپ.

این همچنین افزایش خطر بسیار واقعی است که اطلاعات نادرست درباره اهدای عضو و تغییر قانون می تواند تعداد زیادی از مردم را به انتخاب کردن. این چیزی است که مستند قبل از اینکه در تحقیقات دانشگاهی و ما احساس می کنید مهم است که به صورت عمومی به آگاهی به طوری که آنها می تواند هشدار و در گارد خود برای تاثیر چنین اطلاعاتی.

در حالی که ما به بررسی این اثرات در اهدای عضو آنها مفاهیم برای دیگر خط مشی های بهداشت عمومی که در آن به صورت پیش فرض در نظر گرفته شود ممکن مانند واکسیناسیون حفاظت از انرژی و اجتماعی فاصله."

ما توصیه مهار 'چوپان خوب" اثر به کمک تشویق به ثبت نام به عنوان نمونه شواهد اخیر که نوشتن در مورد ثبت نام به عنوان یک افزایش دهنده ثبت نام: اصطلاح 'Facebook' اثر است.

اگر در حال حرکت به انتخاب کردن سیاست و سپس استراتژی برای بهبود 'گرگ تنها 'اثر باید در نظر گرفته شود. این می تواند شامل استفاده از هنجارهای اخلاقی به بهبود 'گرگ تنها 'به عنوان به خوبی به عنوان استراتژی برای نظارت بر رسانه های اجتماعی و اخبار جعلی و یا منفی داستان در مورد اهدای عضو و از مردم به سوال اعتبار هر گونه اطلاعات آنها را مشاهده کنید."

###

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب