کوه المپ در مقدونیه واریز دوربین های کسب و کار پس از 84 سال

کوه المپ در مقدونیه هنگامی که یکی از بزرگترین دوربین های مارک است فروش که بخشی از کسب و کار خود را پس از 84 س

توسط MOHAMADREZASITE در 4 تیر 1399

کوه المپ در مقدونیه هنگامی که یکی از بزرگترین دوربین های مارک است فروش که بخشی از کسب و کار خود را پس از 84 سال است.

این شرکت گفت که با وجود بهترین تلاش های "بسیار شدید دوربین دیجیتال در بازار" دیگر سودآور است.

ورود گوشی های هوشمند که تا به حال منقبض بازار برای جدا کردن دوربین یکی از عوامل عمده آن ،

آن را ضبط کرده و زیان خود در سه سال گذشته.

شرکت ژاپنی ساخته شده خود را برای اولین بار در سال 1936 پس از سال ها از میکروسکوپ ساخت. نیمه Olympus من برجسته یک آکاردئون مانند برابر کردن دوربین دم و هزینه بیش از یک ماه حقوق و دستمزد در ژاپن است.

این شرکت همچنان به توسعه دوربین های کسب و کار بیش از چند دهه تبدیل شدن به یکی از شرکت های برتر بازار به اشتراک بگذارید.

"وجود دارد مقدار زیادی از محبت برای Olympus رفتن حق بازگشت می گوید:" نایجل Atherton سردبیر Amateur Photographer magazine.

1970s بود یک نقطه بالا با دوربین های خود تبلیغ شده در تلویزیون توسط عکاسان مشهور مانند دیوید بیلی و خداوند Litchfield.

"کسانی که دوربین های انقلابی بودند - آنها بسیار کوچک و بسیار سبک و در آنها به زیبایی طراحی شده بود واقعا با کیفیت خوب, لنز" می افزاید: Atherton.

یک فرقه زیر ماند با این شرکت با وجود دندان درآوردن مسائل را با فن آوری های جدید مانند فوکوس خودکار, Atherton می گوید. اما این شرکت تا به حال موج دوم با دوربین های دیجیتال که در آن آنها پیشگامانی.

اما آنها هدف خود را بعد طیف وسیعی از دوربین های بدون آینه در وسط بازار - "افرادی که نمی عکاسان جدی - آنها می خواستند چیزی بهتر از یک نقطه و ساقه دوربین, اما آنها نمی خواهند یک دوربین DSLR".

"بازار است که بسیار بسیار به سرعت بلعیده توسط گوشی های هوشمند و معلوم نیست وجود داشته باشد."

بازار به صورت مستقل و دوربین به طور چشمگیری کاهش یافته - با یک برآورد آن کاهش 84 درصد بین سال های 2010 و تا سال 2018 است.

"آسمان من پیدا کردن یک کار بسیار خسته کننده شرکت" آترتون می گوید. "به طور مستمر در طول چند سال گذشته آنها به طور مداوم اشتباه کردم اشتباه ساخته تصمیمات اشتباه گرفته و رفته cul-de-کیسه."

یک مثال او اشاره شد عدم پیشرفت در عملکرد تصویری که در آن رقبا را ساخته اند گام.

این شرکت همچنین در مواجهه عمده مالی در رسوایی مربوط به مدیران ارشد در سال 2011.

کوه المپ در مقدونیه در حال حاضر به دنبال به اعتصاب یک معامله به حک کردن دوربین بخشی از کسب و کار خود را به طوری که آن مارک های چنین به عنوان لنز Zuiko - را می توان در محصولات جدید توسط یکی دیگر از شرکت Japan Industrial Partners.

در بیانیه این شرکت ژاپنی گفت که آن کسب و کار به طور معمول تا پس از آن.

"ما معتقدیم این حق گام برای حفظ میراث نام تجاری" بیانیه ای گفت:.

در رسانه های اجتماعی آن انگلستان تیم پذیرفته شده است که طرفداران "ممکن است بسیاری از سوالات".

"ما برای شما صبر... کوه المپ در مقدونیه می بیند این پتانسیل انتقال به عنوان یک فرصت برای ما امکان تصویربرداری کسب و کار به رشد و لذت هر دو زمان و جدید علاقه مندان به عکاسی ،

کوه المپ در مقدونیه, شرکت, اما ادامه خواهد داد.

این شرکت هرگز متوقف ساخت میکروسکوپ و تبدیل آن به فناوری نوری به دیگر علمی و تجهیزات پزشکی مانند آندوسکوپی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب