ما تمایل به افرادی که مانند ما-اساسی انسان صفت است که روانشناسان به نام "روابط متقابل جاذبه است." این اصل به طور کلی با این نسخهها کار خوبی برای شروع روابط به دلیل آن را کاهش می دهد احتمال رد. در عین حال, ساخت, تعقیب, سخت تر نیز آن upsides. که یکی پس بهتر است استراتژی برای پیدا کردن یک شریک ؟
یک تیم از محققان دانشگاه روچستر و اسرائیل بر اساس رشته ای مرکز Herzliya بررسی اثرات بازی سخت برای به دست آوردن یک جفت گیری استراتژی است که به احتمال زیاد برای القای برخی از درجه ای از عدم قطعیت است. در یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله علوم اجتماعی و روابط شخصیآنها نشان می دهد که ساخت تعقیب سخت تر افزایش یک همسر بالقوه به مطلوبيت.
اواز یا موسیقی دو نفری از Gurit Birnbaum, یک روانشناس اجتماعی و استاد روانشناسی در IDC Herzliya و هری ریس یک استاد روانشناسی و دین استاد در فنون علوم و مهندسی در دانشگاه روچستر کشف شده که بلافاصله رفت و برگشتی فرد دیگری علاقه ممکن است باهوش ترین استراتژی برای جذب جفت.
"افرادی که بیش از حد آسان برای جذب ممکن است به عنوان بیشتر از جان گذشته می گوید:" Birnbaum. "است که باعث می شود آنها به نظر می رسد کمتر با ارزش و جذاب--از کسانی که خود را رمانتیک علاقه آشکار حق دور."
در حالی که بازی سخت برای به دست آوردن یک استراتژی مشترک استفاده می شود برای جذب جفت گذشته و پژوهش شده است و معلوم نیست در مورد اینکه آیا و اگر چنین است چرا این استراتژی کار می کند-که این پژوهش به دنبال روشن کردن. البته برخی از آنها تمایلی به استخدام این استراتژی نگران کننده است که آن را نافرجام و رانندگی شرکای آینده نگر و دور از ترس از رد.
در تحقیقات قبلی این دو تا به حال نشان داده است که کسانی که احساس اطمینان بیشتری که آینده نگر شریک رمانتیک reciprocates علاقه خود را قرار داده و تلاش بیشتر به دیدن آن شخص دوباره در حالی که امتیاز این تاریخ ممکن است به بیشتر از نظر جنسی جذاب از آنها را اگر آنها کمتر مشخصی در مورد آینده نگر تاریخ عاشقانه نیت.
اما در آخرین تعهد تیم آزمایش تاکتیک های سراسر سه مطالعات مرتبط که به این تصور که شرکای بالقوه را به علامت خود را در "همسر ارزش" بودن برای مثال انتخابی در شریک زندگی خود را انتخاب کند. شرکت کنندگان در تعامل با آنچه که آنها تصور می شود یکی دیگر از تحقیقات شرکت کننده از جنس مخالف که در واقع خودی-یک عضو تیم تحقیقاتی. بعد امتیاز شرکت کنندگان به حدی که آنها احساس خودی سخت بود برای به دست آوردن درک خود را از خودی mate ارزش (به عنوان مثال "من درک دیگر از شرکت کنندگان به عنوان یک ارزش همسر") و تمایل خود را به شرکت در فعالیت های جنسی با خودی.
در مطالعه 1شرکت کنندگان تعامل با مطالعه خودی که مشخصات آنلاین نشان داد که آنها یا سخت یا آسان برای جذب کند. محققان کشف کردند که شرکت کنندگان که با تعامل بیشتر انتخابی پروفایل درک خودی به عنوان ارزش و نتیجه مطلوب تر به عنوان یک شریک نسبت به شرکت کنندگانی که با تعامل کمتر انتخابی خودی (که به نظر می رسید راحت تر جذب).
در مطالعه 2, محققان نگاه تلاش های سرمایه گذاری در, به دنبال یک شریک بالقوه و اینکه آیا چنین تلاش خواهد الهام بخش اوج علاقه جنسی. در اینجا شرکت کنندگان منجر به اعمال (یا نه) واقعی تلاش برای جذب خودی در طول چهره به چهره تعامل. در طول این آزمایش شرکت کنندگان درگیر در گفتگو با یکی دیگر از شرکت کنندگان (که در حقیقت یک مطالعه خودی). آزمایش دستور کنندگان و خودی به بحث در مورد تنظیمات خود را در موقعیت های مختلف زندگی و ارائه یک لیست از 10 سوال (مثلا "تا چه حد از شما ترجیح می دهند صمیمی تفریح و سرگرمی بیش از توده سرگرمی؟"; "تا چه حد دوست دارید به نوازش با شریک زندگی خود را در حالی که خواب؟"). خودی با بیان های مختلف اولویت از شرکت کنندگان به هفت نفر از 10 سوال.
شرکت کنندگان در این hard-to-get گروه گفته شد سعی کنید و حل و فصل اختلافات. با استفاده از یک ثابت اسکریپت خودی به تدریج مجاز خود را "برای متقاعد شود" توسط شرکت کنندگان و در نهایت ابراز توافق با شرکت کنندگان ، به این ترتیب محققان تلاش کردند تا شرکت کنندگان احساس می کنید که آنها سرمایه گذاری کرده بود و تلاش های خود را که در تلاش بودند در نهایت موفق.
در تلاش شرکت کنندگان آموزش داده شد تنها به بیان اولویت های خود و توضیح نقطه نظر خود را بدون تلاش برای حل و فصل اختلاف. که در راه شرکت کنندگان احساس نمی کند که این بحث درگیر اعمال تلاش برای متقاعد کردن خودی. این تیم متوجه شد که نه تنها selectiveness بلکه تلاش های سرمایه گذاری در تعقیب یک همسر رندر شرکای بالقوه با ارزش تر و از لحاظ جنسی مطلوب از کسانی که کمی تلاش شد اعمال.
در مطالعه 3تعاملات باز شدن خود به خود و کدگذاری برای تلاش های انجام شده توسط شرکت کنندگان به خودی دوباره. در اینجا محققان آیا بودن سخت را افزایش می دهد نه تنها آینده نگر شرکای جنسی مطلوبيت بلکه تلاش های اختصاص داده شده به دیدن آنها در آینده است. برای انجام این کار شرکت کنندگان در صحبت با خودی از طریق مسنجر در چت. در پایان از شرکت کنندگان خواسته شد به ترک یک پیام نهایی برای خودی.
بعدی این تیم تحقیقاتی رمزی این پیام برای تلاش های انجام شده برای تعامل دوباره با خودی با شمارش در هر پیام شرکت کنندگان عبارات عاشقانه علاقه و تمایل برای آینده تعامل--برای مثال complimenting خودی معاشقه با او/او درخواست او را/او را برای یک تاریخ است. این تیم متوجه شد که تعامل با شرکای آینده نگر بودند که به عنوان سخت به نه تنها افزایش همسر خود ارزش و مطلوبيت اما نیز ترجمه شد و به سرمایه گذاری در بتن تلاش دوباره آنها را ببینید.
یافته های
- یک فرد است که به عنوان سخت است که در ارتباط با بیشتر mate ارزش
- شرکت کنندگان در مطالعه ساخته شده تلاش بیشتری در/در بر داشت و بیش جنسی مطلوب آن تاریخ بالقوه آنها به عنوان سخت به
- شرکت کنندگان در مطالعه ساخته شده تلاش بیشتری برای دیدن آن دوباره برای آنها ساخته شده بود تلاش در وهله اول
می گوید: Reis: "ما همه می خواهم به تاریخ مردم با بالاتر mate ارزش. ما در تلاش هستیم تا بهترین معامله ما می توانیم."
البته برخی ممکن است تمایلی به استخدام این کمبود استراتژی نگران کننده است که در آن شما درایو شرکای آینده نگر و دور از ترس از رد.
Reis اذعان استراتژی برای همه کار نمی کند ، "اگر سخت به بازی باعث می شود شما به نظر می رسد بی طرفانه و یا متکبر" او می گوید: "آن را نافرجام است."
بنابراین پس چگونه می توانم به شما آشتی این دو روش--بازی سخت برای به دست آوردن یک سو و از بین بردن عدم قطعیت دیگر ؟
نشان دادن علاقه اولیه در شرکای بالقوه بنابراین به عنوان نه به بیگانه آنها توصیه Birnbaum. هنوز آشکار نیست بیش از حد در مورد خودتان. مردم "کمتر احتمال دارد به میل و آنچه آنها در حال حاضر" او توضیح می دهد. به جای ساخت یک ارتباط با یک شریک بالقوه به تدریج موجب ایجاد "حس انتظار و تمایل به یادگیری بیشتر در مورد شخص دیگر."
بازی سخت برای به دست آوردن ممکن است کار به عنوان طولانی به عنوان شرکای بالقوه احساس می کنید که تلاش های خود را به احتمال زیاد به موفقیت--در نهایت.
###
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- قهوه مربوط به کاهش چربی بدن در زنان
- ناسا برای بازگشت راک فضایی به مریخ پس از 600,000 سال های دور از خانه
- عمل لیپوساکشن برای مردان هم انجام میشود؟
- سانسور شناسایی? سفارت روسیه می گوید NYT 'رد کرد' به انتشار مقایسه Covid-19 مرگ آمار رسمی در نامه
- رسانه های اجتماعی و رادیولوژی -- خوب, بد و زشت
- شرح دوره دانشگاه
- مقامات آلمانی خشمگین پس از meatpacker پشت Covid-19 شیوع آن قرار داده شده 600,000 مردم در مستند درخواست حقوق و دستمزد بازپرداخت
- تست استرس 'مرجان در یک جعبه"
- اندرو کومو به کمیته اخلاق نیویورک دستور داد تا هزینه کتابهای کووید را بپردازد