افزایش بازدهی با تبلیغات هوشمند در اینستاگرام2023-09-20
تبلیغات هدفمند اینستاگرام تبلیغات 100% هدفمند و واقعی با بازدهی بالا در اینستاگرام افرا
رشد گرام به شما این تضمین را داده است که شما قطعا و صد در صد از ما بازده دریافت خواهید کرد و میتوانید به رشد و شکوفایی برسید. زیرا این روش های بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام است و برای هر پیجی میتواند بازدهی به ارمغان بیاورد. تا به اینجای کار هدف تبلیغات را تعیین کرده اید، پیج اینستاگرامتان را آماده کرده اید و پیجهایی را که می خواهید در آنها تبلیغ کنید را انتخاب نموده اید. می توانید آنها را با ارائه یک داستان کنجکاو کنید، ممکن است بخواهید حس ترس را در آنها ایجاد کنید. می توانید به یک مشکل بزرگ آنها اشاره کنید و با ارائه راه حلی برای برطرف کردن آن مشکل، حس امید را در آنها تداعی کنید. می توانید از موضوعی صحبت کنید که بیشتر مردم در مورد آن اطلاعاتی ندارند و با شنیدن آن کاملا غافلگیر می شوند.اینکه در مورد چه موضوعی صحبت می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.
فالو کردن پیجتان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … میتوانند به عنوان دعوت به اقدام باشند. این کار را خیلی راحت میتوان از طریق استوری انجام داد، یعنی اینکه لینکی را در پیج نمایشدهنده تبلیغ قرار داد تا کاربر با کشیدن صفحه به طرف بالا، وارد صفحه مورد نظر شود. اگر شما نیز وبسایت دارید و سعی میکنید کاربر را به وبسایتتان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید.
آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص در طراحی گرافیک, تولید محتوا و کپیرایتینگ, به خلق محتوای خلاقانهای میپردازد که نه تنها توجه مخاطب را جلب میکند, بلکه او را به تعامل و اقدام ترغیب میکند. در آژانس تبلیغات نکسوس, با تیمی متخصص در بازاریابی دیجیتال و تجربهای غنی در مدیریت کمپینهای تبلیغاتی, به شما کمک میکنیم تا تبلیغاتی اثربخش, متناسب با نیازهای کسب وکارتان طراحی و اجرا کنید. اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید, مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار میکند. یکی از الزامات اصلی برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام, تعیین هدف دقیق و واضح است.
در واقع کاربران شما پیش از آن که محتوای بنر را بخوانند، به کاور یا تیزر دقت می کنند که نظرشان را جلب کند. اگر نظر کاربران جلب شود، سپس محتوای آن را هم مشاهده می کنند تا ببینید که بدردشان می خورد یا نه. بنابراین هر جا که اسم تبلیغات ارزان به گوشتان خورد، سریعاً فرار کنید و اصلاً به استفاده از آن فکر نکنید! یکی از دلایلی که این موضوع را بیان کردیم، این است که کاربران می گویند هزینه آن پایین است. پس برای یک بار هم که شده آن را تست کنیم اگر بازدهی خوبی نداشت دیگر از آن استفاده نمی کنیم.
این روش علاوه بر این که باعث کاهش هزینههای تبلیغات میشود، روی بهبود عملکرد و افزایش بازدهی تبلیغات نیز بسیار مؤثر است. در فضای رقابتی اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند کوکو میتواند تفاوت قابل توجهی در موفقیت استراتژیهای بازاریابی شما ایجاد کند. با دسترسی به دادههای دقیق و تحلیلهای جامع، میتوانید تصمیمات آگاهانهتری بگیرید و تعامل بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنید. اگر به دنبال بهبود عملکرد پیج اینستاگرام خود و افزایش بازدهی کمپینهای تبلیغاتی هستید، کوکو یک انتخاب ایدهآل برای شماست.
همین رستوران با تبلیغ خود در پیج خبرهای محلی شهر خود، میتواند بازدهی فوقالعادهای را تجربه کند. فرض کنید مخاطب شما به محصولی برای تراشیدن ریش نیاز دارد که سبک باشد. تبلیغ شما باید روی این دست بگذارد که دست مصرفکننده موقع استفاده از این محصول درد نمیگیرد و سهولت استفاده را نشان دهد. در تبلیغات پیامکی هم دادههای پنل پیامکی مثل نرخ رسیدن پیامک به مخاطب، در کنار لینک ترکر پیامکی ابزارهای اندازهگیری معیارهای ما هستند. حالا چطور؟ بهینهسازی تبلیغات به جنس و نوع آن بستگی دارد؛ ولی بهطور کلی، میتوان ۵ مرحله برای آن در نظر گرفت که در این مقاله با هم بررسی میکنیم. سایت رشد گرام دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد و برای تمام خدمات خود یک گزارش کامل برای شما ارسال میکند و تمام دغدغه های شما را رفع و مرتفع میکند.
- {
- یکی از مهمترین بخشهای الگوریتم اینستاگرام، زمان انتشار پست و استوریهاست. |}
- اگر بهدنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینهی ایدهآلی برای شماست.
- شاید شما در اینستاگرام تبلیغاتی را قرار داده باشید یا اینکه قصد دارید تبلیغاتی را بگذارید. {
- ما در کارینو برای شما ویدیوهای تبلیغاتی را تولید میکنیم که بیشترین تأثیرگذاری و بهترین بازخورد را از تبلیغ در اینستاگرام دریافت کنید. |}
- این پلتفرم اطلاعات دقیقی درباره تعرفههای تبلیغاتی اینفلوئنسرها ارائه میدهد و تضمین میکند که تبلیغات شما با بهترین قیمت ممکن اجرا شوند. {
- ارسال به طور مداوم به حفظ دید کمک می کند ، اما تولید محتوای با کیفیت بالا که با مخاطبان شما طنین انداز است ، مهمتر است. |}
با بهرهگیری از استراتژیهای درست و بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی، میتوان به نتایج قابلتوجهی دستیافت. احتمالاً شما هم تجربه این را داشتهاید که پس از اجرای یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، با نتایج ناامیدکنندهای مواجه شدهاید. هزینههای بالا و بازدهی پایین، دلایلی هستند که بسیاری از کسبوکارها از ادامه تبلیغات در این پلتفرم منصرف میشوند.
در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده میشود. برای شروع تبلیغات در اینستاگرام و همکاری با ما ابتدا لازم است از با کارشناسان ما درباره هدف خود از تبلیغات، نوع کسب و کارتان و انتظاری که از نتیجه این تبلیغات دارید، صحبت کنید. بیش از 40 درصد کاربران شبکههای میگویند که محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغ در اینستاگرام پیدا میکنند.
برای تسلط بیشتر به این تکنیک پیشنهاد میکنیم مقالهی شات در اینستاگرام را بخوانید. زمانی که شما شروع به فعالیت در اینستاگرام میکنید، پیجهای زیادی هستند که قبل از شما در این حوزه رشد کردهاند. شما میتوانید با کامنت گذاشتن در زیر پستهای آنها، توجه فالوورهای آنها را جلب کنید.
اینفلوئنسر در اصطلاح به شخصی گفته میشود که توانسته فالوورهای زیادی را جذب کند و بهطور معمول، در یک زمینه خاص مثل تست غذا، ساخت ویدیوهای کمدی، تکنولوژی، آموزش آشپزی و … فعالیت میکند. اینفلوئنسرها، بهواسطه فعالیتی که دارند توانستهاند فالوورهای زیادی را جذب کنند و قبل از این، شهرت زیادی نداشتهاند. الگوریتم های اینستاگرام برای بخشهای مختلف مانند صفحه اصلی، استوری ها، صفحه اکسپلور و ریلز متفاوت هستند و هر کدام عوامل خاصی را برای نمایش محتوا در نظر میگیرند.
مثلاً دعوت به اقدام شما، میتواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وبسایتتان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر میکنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود. این اتفاقات میتواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. فرض میکنیم پیج شما در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت میکند، مثلاً پیراهن تیمهای معتبر اروپایی را میفروشید. این مورد را نیز میدانیم که خانمها کمتر به فوتبال علاقه دارند و معمولاً این لوازم را نمیخرند.
اولاً که هیچ تضمینی برای جذب تعداد فالوور وجود ندارد و اگر صفحه ای چنین کاری کرد، شک نکنید که می خواهد برای شما فالوور فیک بزند. دوماً که هزینه جذب هر فالوور بالا است و نمی توانید با هزینه بسیار کم تعداد زیادی فالوور جذب کنید. یک صفحه تخصصی معمولاً مربوط به اینفلوئنسرهای آن حوزه است و با این کار می توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید. البته نباید فراموش کنید که محتوای تبلیغات شما هم باید جذاب باشد تا کاربران را ترغیب به فالو کردن شما کند.
بهترین پاساژهای کیش برای خرید لباس با قیمت منصفانه
گاهی اوقات کاربران یک صفحه تعامل بسیار پایینی دارند که در این صورت، احتمالاً فالوور فیک زده شده است و گاهی اوقات هم تعامل بسیار بالایی دارند که باز هم جای شک وجود دارد. بهترین تعامل حدود 10 درصد است و این میزان تعامل نشان دهنده فعال بودن فالوورهای یک صفحه است. اگر صفحه ای را برای تبلیغ انتخاب می کنید، حتماً چک کنید که در روز چه تعداد تبلیغ قرار می دهد. اگر صفحه ای است که همیشه در حال انتشار تبلیغ است، مطمئن باشید که مخاطبان تعامل خوبی با آن صفحه ندارند. چرا؟ چون کاربران صفحه ای که همیشه در حال انتشار تبلیغات است را اصلاً دوست ندارند که بخواهند با آن تبلیغ کنند. اگر تعداد آن منطقی بود، می توانید تبلیغات بدهید و در غیر این صورت بهتر است صفحه دیگری را برای تبلیغات خود انتخاب کنید.
مثلا اگر یک پیتزا خریده باشید پس از چند دقیقه غذای شما آماده است و آن را به چشم می بینید و طعم آن را حس می کنید. اما در تبلیغات ممکن است با توجه به هدف شما نتیجه خیلی هم سریع خودش را نشان ندهد. اگر بتوانید یک مشاور تبلیغات در کنار خود داشته باشید و اگر فرد مناسبی را انتخاب کنید حتی با احتساب مزدی که به او می دهید باز هم بازدهی تبلیغات اینستاگرامی شما بیشتر خواهد بود. در مقاله پیشین با اینگیجمنت اینستاگرام به طور کامل آشنا شدید و دانستید نرخ تعامل اینستاگرام چیست و چگونه محاسبه می شود.
در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپینهایی با هدف فروش است. یعنی مخاطب بهجای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یکباره به مشتری تبدیل میشود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریعتر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه میدهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوریهای یک بلاگر نمونههایی از این نوع بازاریابی هستند.
فقط فراموش نکنید که در فاصلههای زمانی کوتاه، چند بار در یک پیج تبلیغ نکنید. به جای این کار میتوانید از پیجهای مشابه استفاده کنید و آمار خود را بهتر و کاملتر کنید. بازدید پروفایل معمولا به عنوان یک فاکتور جانبی در کنار بقیه موارد محاسبه میشود.
میتوانید از یک عکس باکیفیت و مرتبط با موضوع پیج و کسبوکارتان استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه طراحی چهره و کاریکاتور فعالیت میکنید، یکی از آثار مطرح خود را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. یکی از نکات کلیدی در اجرای تبلیغات موثر در اینستاگرام, انتخاب صحیح نوع تبلیغ و کانال انتشار آن است.
در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راهاندازی کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو میکنند، نمایش داده میشود. برنامهریزی و زمانبندی انتشار محتوا یکی از راههای بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی در اینستاگرام است. داشتن یک تقویم محتوایی منظم، به شما کمک میکند تا برنامهریزی دقیقتری برای تولید محتوا و انتشار آن داشته باشید و مطمئن شوید که به طور مداوم محتوای باکیفیت منتشر میکنید.
موضوعات
مانند تصویر زیر، تمامی فاکتورهای موردنظر شما در اجرای تبلیغات بههمراه گزارش تصویری آنها در پنل جریان قابل مشاهده و دانلود در قالب فایل اکسل است. مشابه بودن محتوای پیج شما با محتوای صفحه موردنظر به این معنا نیست که شما رقیب یکدیگر هستید؛ بلکه میتوانید از این تشابه به نفع خودتان استفاده کنید. برای مثال، فرض کنید فروشنده لباسهای ورزشی هستید و میخواهید خبر تخفیف آخر سالتان را به اطلاع مخاطبان برسانید. هر پیجی که محتوایی با موضوع ورزش و سلامتی داشتهباشد، برای تبلیغ شما مناسب است.
{چگونه بودجه تبلیغاتی را تعیین کنیم؟
|}اما کسانی که 2 اکانت دارند، توانستهاند به بهترین شکل از پست مشترک استفاده کنند و پیج ضعیفتر خود را بالا بکشند. اگر با این قابلیت آشنایی کامل ندارید، مطلب پست مشترک را حتما بخوانید تا از رقبای خود عقب نیفتید. نمونههای موفق و البته غیر اینستاگرامی این نوع کمپینها کم نیستند. برای مثال چالش سطل آب یخ که چند سال پیش در جهان وایرال شد یا “بایا” که احتمالا همین الان با صدا و تصویر سیامک انصاری در ذهنتان پخش شد. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد.
اگر صفحهای است که همیشه در حال انتشار تبلیغ است، مطمئن باشید که مخاطبان تعامل خوبی با آن صفحه ندارند. چرا؟ چون کاربران صفحهای که همیشه در حال انتشار تبلیغات است را اصلاً دوست ندارند که بخواهند با آن تعامل کنند. پس پیش از آن که به یک صفحه تبلیغات بدهید، اول باید آن صفحه را چند روز زیر نظر بگیرید و ببینید که فعالیت آن برای انتشار تبلیغ چگونه است! اگر تعداد تبلیغات منطقی بود، میتوانید تبلیغات بدهید و در غیر این صورت بهتر است صفحه دیگری را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. در چند سال اخیر، پلتفرمهای مختلفی به وجود آمدهاند که نقش واسطه بین تبلیغکننده و تبلیغدهنده را ایفا میکنند. این پلتفرمها فرآیند هماهنگی و اجرای تبلیغات را بسیار سادهتر کردهاند.
جدای از متن خود تبلیغ، باید محتوای لندینگ پیجی را که تبلیغ را به آن لینک کردهایم، بررسی کنیم. مثلاً در لندینگ کالتواکشن یا فرم جذب مخاطب باید بالاتر از بقیهٔ بلوکهای محتوا قرار بگیرد. تستیمونیال یا رضایت مشتریان در آن بهصورت متن، ویدیو یا صوت وجود داشته باشد.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
بعد از آن بیشترین بودجه را صرف مدلی کنید که بهترین نتیجه را در جذب مشتری و افزایش فروش داشته است. مهمترین مورد برای تخمین این هزینه، مخاطبان شما و نوع تبلیغاتی است که برای کسبوکار خود در نظر دارید. تبلیغات اینستاگرام در حقیقت صفحاتی هستند که برای تبلیغ کسبوکار و معرفی محصولات یا خدمات شما پول دریافت میکنند همچنین تبلیغاتی که شما در صفحه ویژه کسبوکار خود منتشر میکنید. به همین خاطر لازم است دقیقتر به تعداد لایک و کامنت نگاه کنیم؛ اگر پستی تعداد لایک بالا و تعداد کامنت کم داشته باشد، احتمال اینکه لایکها جعلی باشند زیاد است. در این قسمت لازم است فالوورهای پیج منتخب را از نظر فیک بودن یا نبودن بررسی کنید؛ برای این کار، میتوانید پروفایل آنها را بررسی کنید. همچنین میتوانید تعداد لایکها و کامنتها را با تعداد فالوورها تطبیق دهید؛ باید یک تناسبی بین لایکها و تعداد فالوورهای یک پیج وجود داشته باشد.
یادتان باشد تجزیه و تحلیل و استفاده از بخش Insight اینستاگرام فراتر از این است که فقط عکس یا ریلزی که بهترین عملکرد را دارد، پیدا کنید. واقعا درک چگونگی عملکرد محتوای شما - با ردیابی معیارهای کلیدی به مرور زمان - برای دانستن اینکه چه چیزی به بهبود رتبه شما کمک می کند ، بسیار مهم است. در حالی که صفحه اصلی یا خانه اینستاگرام بیشتر از محتوای حساب هایی که قبلا کاربر آنها را دنبال کرده تشکیل شده است، اکسپلور کاملا از محتوای حساب های جدید که کاربر آنها را فالو نکرده، تشکیل شده است.
ما در کارینو برای شما ویدیوهای تبلیغاتی را تولید میکنیم که بیشترین تأثیرگذاری و بهترین بازخورد را از تبلیغ در اینستاگرام دریافت کنید. تبلیغات ریلز، پست، استوری، چرخوفلک، اکسپلور، مجموعه و… از انواع تبلیغات اینستاگرامی هستند. هزینه تبلیغات در اینستاگرام به نوع تبلیغات، تعداد انتشار، نوع محتوا و… بستگی دارد. قبل از اینکه بگوییم نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ بهتر است با طرز کارکردن تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید. پس میتوانیم بگوییم که اینستاگرام یک جامعه آنلاین فعال و متنوع با پتانسیل بازاریابی بالا در اختیار شما قرار میدهد. بیشتر مخاطبان این پلتفرم، جوان، فعال و مشتاق برای تعامل و تجربه هستند.
بنابراین پست هایی که گفت و گو را برمی انگیزند احتمال بیشتری دارند که در اکسپلور نمایش داده شوند. در صفحه اصلی پست ها بر اساس ارتباط با حساب های دنبال شده، علاقه مندی ها و احتمال تعامل کاربر رتبه بندی میشود.برای استوری ها تعداد دفعات مشاهده، سطح تعامل و ریپلای یا ضربه زدن روی استیکر ها مهم است. اینستاگرام به طور مداوم ویژگی های جدیدی را معرفی می کند و استفاده از آنها می تواند صفحه شما را تقویت کند. در سال 2025 ، ویژگی هایی مانند نظرسنجی های تعاملی، آزمون یا کوییز در استوری ها ، فیلترها و غیره محبوب هستند. این ابزارها را هوشمندانه استفاده کنید تا محتوای خود را جذاب نگه دارید.
هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده میکند، معمولاً تصور میکند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکههای اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص میشود که این یک محتوای تبلیغاتی است. در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید.
اما به این نکته مهم توجه کنید که بهتر است همان چند هشتگ، به موضوع تبلیغ، مرتبط باشد. این سبک از پست ها به شما کمک میکنند تا دیدگاه ها ، لایک ها و نظرات را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و با جوامع و کاربران جدید در تعامل قرار بگیرید. چندین فاکتور مهم وجود دارد که اینستاگرام با توجه به محتوایی که پست میکنید، این فاکتورها را با الگوریتم های خود در سال 2025 ارزیابی میکند. اینستاگرام محتوا را بر اساس علایق کاربر، سابقه تعامل و سایر عوامل ارزیابی میکند. در سال 2025 ، الگوریتم اینستاگرام بر ایجاد تجربیات معنی دار برای کاربران تمرکز کرده است.
این مسئله باعث می شود تا هم هزینه آن کاهش پیدا کند و هم میزان جذب فالوور بیشتر باشد. مثلاً اگر اینفلوئنسرها خودشان تبلیغ شما را معرفی کنند، هزینه بیشتری نسبت به زمانی که بنر آماده بدهید از شما می گیرند. البته تاثیرگذاری آن را نمی توان نادیده گرفت و باید دید که برای کسب و کار شما کدام یک تاثیرگذارتر است. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد.
در این زمینه پیشنهاد می کنیم آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام و نحوه گذاشتن عکس متحرک گیف در استوری اینستاگرام را مطالعه کنید تا بتوانید استوری های جذاب و اثربخشی تولید کنید. البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده میشود، یعنی تبلیغدهنده با صاحب پیج توافق میکند که چطور تبلیغش را قرار دهد. البته میتوان براساس بودجهای که درنظر گرفته شده این نوع تبلیغات را انجام داد. معمولاً صفحه تبلیغدهنده نیز بر روی عکس، تگ میشود تا تبلیغ، بازدهی بیشتری داشته باشد. آدام ماسری ، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که تجزیه و تحلیل اینستاگرام با محوریت نمایش خواهد بود و کاربران باید به جای لایک و تعامل ، روی بازدید و ویو تمرکز داشته باشند. اینستاگرام تأیید کرده است که نظرات و لایک ها هنگام رتبه بندی مهم هستند - بنابراین ایده خوبی است که هرچه بیشتر کاربران را تشویق کنید که برای شما کامنت بگذارند.
انتخاب سفیر برند که با مخاطبان شما ارتباط قوی دارد، میتواند تأثیر زیادی بر روی کمپین شما داشته باشد. اینفلوئنسرها میتوانند پیامهای برند شما را به شیوهای معتبر و قابل اعتماد به مخاطبان منتقل کنند. پستهای اینستاگرامی نیز میتوانند به جذب فالوور و افزایش بازدید کمک کنند. در کپشنهای خود از هشتگهای متعدد و مرتبط استفاده کنید تا دسترسی به پستهایتان افزایش یابد. اگر شما در تبلیغات خود از هشتگهای مرتبط استفاده کنید، در قسمت اکسپلور یا جستجوی اینستاگرام نمایش داده خواهید شد. البته فراموش نکنید که برای استفاده از این امکان محدودیتهایی وجود دارد.
اگر بدون اینکه در اینباره تحقیق کنید و نکات مهمی را رعایت نکنید، بعید است که نتیجه دلخواه را بگیرید و تنها پولتان را دور ریختهاید. تبلیغات در اینستاگرام میتواند مثل یک معجزه عمل کند، بهشرطی که مواردی را در مورد آن بدانید و اجرا کنید. برای موفقیت در تبلیغات شبکههای اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید. انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرمها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوریها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads).
البته ارتباط برقرار کردن با چنین افرادی کار ساده ای نیست؛ به خصوص که اگر فرد موردنظر شما میلیون ها فالوور داشته باشد. حتی گاهی اوقات صفحاتی را در اینستاگرام می بینیم که عمر زیادی ندارند اما توانسته اند میلیون ها فالوور جذب کنند، آن هم در کمتر از چند ماه. در نگاه اول فکر می کنیم که فالوورهای آن فیک هستند اما با بررسی دقیق تر پیج، متوجه واقعی بودن فالوورها می شویم. نیازی نیست مغزتان سوت بکشد، چنین چیزی با تبلیغات به راحتی امکان پذیر است. در واقع تبلیغات مانند میان بری است که به شما کمک می کند تا راه پر پیچ و خمی را در زمان بسیار کوتاهی طی کنید.
اگر چند کمپین مختلف را مدیریت میکنید، انتخاب نام برای کمپین تبلیغات اینستاگرام باعث میشود، کنترل و نظارت بهتری روی آن داشته باشید. همچنین استفاده از یک نام هیجانانگیز برای یک کمپین تبلیغاتی باعث جذب بیشتر مخاطب میشود. استفاده از تجربه و مهارت افراد باعث میشود بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه برای کسبوکار خود داشته باشید. همچنین اگر قصد راهاندازی یک کمپین تبلیغاتی با وسعت زیاد دارید، میتوانید از برنامههای کاربردیتر مانند Ads Manager، Power Editor و Facebook Ads API استفاده کنید. تبلیغات اینستاگرام میتواند تاثیر چشمگیری بر رفتار خرید مخاطبان داشته باشد. تحقیقات اخیر نشان داده است که 70% از کاربران اینستاگرام برای خرید بعدی خود به این پلتفرم مراجعه میکنند.
اما می توانید از صاحب پیج درخواست کنید تا حداقل چند هشتگ مرتبط را، درون کپشن قرار دهد تا پست شما بیشتر دیده شود. تبلیغ میگیرن، فالوور به درد نخور میزنن و پیج رو بدتر از قبل میکنن. پس استفاده از کپشنهای کوتاه، میتواند به بیشتر دیدهشدن تبلیغتان کمک کند. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود.
با وجود اینکه اینستاگرام یکی از شبکههای محبوب برای تبلیغات است اما اگر تکنیکهایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم را به کار نبرید ممکن است به بازدهی دلخواه خود نرسید. برای افزایش بازدهی تبلیغات در اینستاگرام باید نکات کلیدی مطرح شده را جدی گرفته و از آنها به صورت مستمر استفاده کنید. اگر در مدتزمان موردنظر به بازدهی دلخواه نرسیدید مجدداً پیج خود را آنالیز کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید. واژه گستر با استفاده از تکنیکهای مختلف مانند نظرسنجیها، مسابقات و داستانسرایی، تعامل کاربران را به طور چشمگیری افزایش داده است.
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام