در حالی که این فن آوری برای توسعه هوش مصنوعی-صفحه chatbots وجود داشته است برای برخی از زمان ديدگاه جدید قطعه در JAMA میسازد بالینی اخلاقی و جنبه های قانونی است که باید در نظر گرفته شود قبل از استفاده از آنها را در بهداشت و درمان. و در حالی که ظهور COVID-19 و اجتماعی فاصله است که همراه با آن باعث شده است تا بیشتر سیستم های سلامت برای کشف و اعمال خودکار chatbots نویسندگان هنوز هم اصرار احتیاط و اندیشه قبل از اقدام.
"ما نیاز به رسمیت شناختن است که این تکنولوژی نسبتا جدید و حتی برای سیستم های قدیمی تر که در محل داده ها محدود هستند گفت:" دیدگاه سرب نویسنده John D. McGreevey III, MD, استادیار پزشکی در دانشکده پزشکی پرلمن در دانشگاه پنسیلوانیا است. "هر گونه تلاش همچنین نیاز به درک که خیلی از اطلاعات ما می آید از تحقیقات گسترده نیست بالینی پیاده سازی. دانستن است که ارزیابی از این سیستم باید قوی هنگامی که آنها را وارد کنید بالینی فضا و کسانی که عامل آنها باید به اندازه کافی زیرک به سرعت انطباق با بازخورد."
McGreevey پیوست توسط C. ویلیام هانسون III, MD, مدیر ارشد اطلاعات پزشکی افسر در پن پزشکی و راس Koppel, دکترا, FACMI یک عضو ارشد در لئونارد دیویس موسسه بهداشت و درمان اقتصاد در پن و استاد انفورماتیک پزشکی نوشت: "بالینی حقوقی و اخلاقی جنبه های هوش مصنوعی با کمک مکالمه عوامل است." در آن نویسندگان وضع 12 مختلف مناطق تمرکز است که باید در نظر گرفته شود که برنامه ریزی برای پیاده سازی یک chatbot یا بیشتر به طور رسمی "مکالمه عامل" در مراقبت های بالینی.
Chatbots یک ابزار مورد استفاده برای برقراری ارتباط با بیماران از طریق پیام متنی و یا صوتی. بسیاری از chatbots شده توسط هوش مصنوعی (AI). این مقاله به طور خاص مورد بحث chatbots که با استفاده از زبان طبیعی, پردازش AI فرایند است که به دنبال "درک" زبان مورد استفاده در مکالمات و تساوی موضوعات و اتصالات از آنها را به ارائه معنی دار و مفید پاسخ.
با مراقبت های بهداشتی کسانی که پیام و واکنش افراد به آنها بسیار مهم هستند و حمل ملموس عواقب.
"ما به طور فزاینده ای در ارتباط مستقیم با بیماران ما از طریق سوابق پزشکی الکترونیکی به آنها دسترسی مستقیم به نتایج آزمون تشخیص و پزشکان یادداشت" هانسون گفت. "Chatbots باید توانایی به منظور افزایش ارزش آن ارتباطات از یک طرف و یا باعث سردرگمی و یا حتی آسیب دیگر است."
به عنوان مثال چگونه یک chatbot دسته کسی گفتن آن چیزی به عنوان جدی "من می خواهم به صدمه زدن به خودم" است و بسیاری از پیامدهای متفاوت.
در خود آسیب مثال های متعددی وجود دارد مناطق تمرکز گذاشته شده توسط نویسندگان است که اعمال می شود. این لمس اولین و مهمترین در "ایمنی بیمار" رده: که مانیتور chatbot و چگونه اغلب آنها آن را انجام دهد ؟ آن را نیز لمس بر روی "اعتماد و شفافیت": آیا این بیمار در واقع یک پاسخ از شناخته شده chatbot به طور جدی ؟ همچنین متاسفانه پرسش در مقاله "حقوقی و صدور مجوز" دسته: کسی جوابگو نیست اگر chatbot نتواند در کار خود را. علاوه بر این یک سوال تحت "دامنه" دسته ممکن است اعمال می شود در اینجا بیش از حد: این کار بهترین راه حل مناسب برای یک chatbot است یا آن چیزی است که هنوز هم باید کاملا انسانی-اداره?
در دیدگاه این تیم معتقد است آنها گذاشته ملاحظات کلیدی که می توانند در یک چارچوب برای تصمیم گیری زمانی که آن را می آید به اجرای chatbots در مراقبت های بهداشتی. خود ملاحظات باید اعمال می شود حتی زمانی که اجرای سریع مورد نیاز است برای پاسخ به حوادث مانند گسترش COVID-19.
"تا چه حد باید chatbots بود گسترش قابلیت های پزشکان است که ما می خواهم تماس بگیرید تقویت هوش و یا جایگزین کردن آنها را از طریق کاملا مصنوعی هوش؟" Koppel گفت. "ما نیاز به تعیین محدودیت های chatbot اقتدار به انجام های مختلف بالینی حالات مانند زمانی که یک بیمار نشان می دهد که آنها یک سرفه باید chatbot تنها پاسخ با اجازه دادن به یک پرستار می دانید و یا حفاری در بیشتر:" آیا می توانید به من بگویید بیشتر در مورد سرفه?'"
Chatbots باید این فرصت را به طور قابل توجهی بهبود بهداشت و سلامت پایین تر سیستم عامل هزینه اما ارزیابی و تحقیق کلیدی خواهد بود که: هر دو برای اطمینان از عملکرد صاف و برای حفظ اعتماد بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی.
"این اعتقاد ما است که این کار انجام نشده است در هنگام مکالمه عامل مستقر شده است" McGreevey گفت. "این در حال رفتن به طور فزاینده ای موثر فن آوری است که سزاوار به نظارت نیست فقط قبل از آنها راه اندازی شده اما به طور مداوم در طول چرخه زندگی خود را در کار با بیماران است."
###
سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- لیست اتحادیه های اسلامشهر باربری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- انجمن سرطان آمریکا روز رسانی دستورالعمل برای سرطان گردن رحم و غربالگری
- Coronavirus: هشدار بانک جهانی 60m در خطر 'فقر'
- رها کردن پتانسیل افسار هواپیماهای بدون سرنشین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- باربری کاشانی - اتوبار کاشانی - 44440426 - 28% تخفیف ویژه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ترکیه با موفقیت آزمایش اول آن وطنی anti-ship cruise missile (تصویری)
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی