رسانه های اجتماعی و رادیولوژی -- خوب, بد و زشت

New Orleans, LA - Bradley Spieler, MD, معاون رئیس رادیولوژی پژوهش در LSU بهداشت نیواورلئان دانشکده پزشکی نویس

توسط MOHAMADREZASITE در 15 تیر 1399

New Orleans, LA - Bradley Spieler, MD, معاون رئیس رادیولوژی پژوهش در LSU بهداشت نیواورلئان دانشکده پزشکی نویسنده سرب از یک رادیولوژی اتحاد تحقیقات مقاله بررسی سودمندی رسانه های اجتماعی در رادیولوژی. آن منتشر شده است حاضر به عنوان یک مقاله در مطبوعات آنلاین در دانشگاهی رادیولوژی.

به عنوان یک بصری و نظم و رادیولوژی آشنایی خود را به رسانه های اجتماعی. نویسندگان بررسی مزایا و چالش های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی -- Twitter, Facebook, LinkedIn و Instagram, YouTube, اسنپ چت و ResearchGate در میان دیگران -- برای مقاصد مختلف در رادیولوژی.

"رسانه های اجتماعی می تواند ارزشمند آموزشی و ابزار ارتباطی است که متخصصان پزشکی می توانید استفاده کنید به منظور ارتقاء و توسعه حرفه ای به طور خاص به عنوان آن مربوط به اشاعه دانش و توسعه نام تجاری, همکاری, مشاوره, و, استخدام," یادداشت دکتر Spieler, که همچنین استادیار رادیولوژی طب داخلی ارولوژی & سلول زیست شناسی و آناتومی در LSU بهداشت نیواورلئان.

نویسندگان دریافتند که LinkedIn, Facebook, Twitter و Instagram به خوبی مناسب به آموزش و پرورش است. آنها نوشتن "رادیولوژیست می توانید به ارسال مطالب آموزشی, موارد, فیلم و مقالات برای انتشار سریع به مخاطبان گسترده ای در سراسر جهان است." آنها به استناد Facebook پست های هفتگی مورد مواد و همچنین توییت ها در توییتر. این سیستم عامل همچنین تسهیل ایجاد یک جامعه جهانی در اطراف موضوعات از طریق استفاده از هشتگهای سازماندهی محتوا در سراسر چندین حساب.

آنها برجسته یوتیوب به عنوان یک پلت فرم غنی به انتشار محتوای آموزشی از جمله مجموعه سخنرانی مورد کنفرانس های کوتاه, فیلم های آموزشی در سایت های مختلف تصویربرداری روش رادیوگرافی آناتومی و خاص بالینی رادیولوژی موارد در میان مطالب دیگر.

چالش ها عبارتند از حفظ حریم خصوصی بیمار د-شناسایی بیمار تصاویر و داده ها را مطابق با HIPPA مقررات.

نویسندگان کاوش چگونه رسانه های اجتماعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای توسعه حرفه ای از ایجاد حساب های شخصی با مطالب تخصصی برای ایجاد یک profile on LinkedIn. به رسمیت شناخته شده به عنوان یک موضوع قدرت و یا متخصص می تواند مهم به تبلیغات و علمی پیشرفت است. در حالی که این ابزار قدرتمند ارائه فرصت های بالقوه حرکت نزولی از این شبکه های حرفه ای و تجاری از طریق رسانه های اجتماعی بالقوه پروژه خود را در صورت غیر حرفه ای در حال حاضر شناخته شده به عنوان e-حرفه ای به خصوص هنگامی که حساب همچنین شامل شخصی و فعالیت های اجتماعی.

رسانه های اجتماعی و تعامل می تواند تسهیل نظارت به عنوان به خوبی. رسانه های اجتماعی و ارتباطات می تواند به عنوان یک خیابان ممکن است برای دسترسی به رادیولوژی رهبران زمانی که آنها حضور فیزیکی در بخش رادیولوژی و یا حرفه ای ،

نویسندگان همچنین توجه داشته باشید فرصت های بیشتر برای شبکه و همکاری. رسانه های اجتماعی می توانید از افرادی که هرگز ملاقات کرد اما که ممکن است منافع متقابل در یک پروژه یا تحقیق به عنوان یک همکار و یا حمایت کنند. ResearchGate ارائه می دهد توانایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دیگران در تحقیقات جامعه و به راحتی پیدا کردن اطلاعات مربوطه. کاربران در حال هشدار به بررسی کپی رایت برای مواد.

آنها توصیه رادیولوژیست و دانش آموزان به استفاده از رسانه های اجتماعی با دانش است که همکاران و مربیان فعلی و آینده کارفرمایان تحت نظارت آموزش بیماران و وکلای درگیر در دعوی قضایی ممکن است مشاهده مطالب درج شده در رسانه های اجتماعی. آنها توجه کاربران را به فکر که این اطلاعات منتشر شده است که در درون فرد محدوده تخصص و مواد تایید شده برای جلوگیری از تداوم اطلاعات غلط.

این مقاله شامل نمونه هایی از حرفه ای و غیر حرفه ای پست.

"این مقاله تهیه شده توسط انجمن دانشگاه رادیولوژیست رادیولوژی تحقیقات اتحاد 2019-2020 رسانه های اجتماعی وظیفه نیروی از جمله اعضای rising ارشد پزشکی, دانش آموز کلاس و دانشکده از LSU بهداشت نیواورلئان بخش رادیولوژی این نتیجه میرسد که تنوع سیستم عامل رسانه های اجتماعی در دسترس می توان یک فرصت برای رادیولوژیست ها و برنامه های رادیولوژی با اتصال و نفوذ تعداد زیادی از افراد از این ممکن است با روش های سنتی ارتباطات در گذشته می گوید:" دکتر Spieler. "رسانه های اجتماعی می تواند ارزشمند آموزشی و ابزار ارتباطی است که متخصصان پزشکی می توانید استفاده کنید به منظور ارتقاء و توسعه حرفه ای است."

###

دیگر اعضای LSU بهداشت نیواورلئان تیم تحقیقاتی شامل رامان Danrad, MD; الیزابت Prejean BS; و جیک Fontenot, BSN. نویسندگان از Mallinckrodt موسسه رادیولوژی Penn State بهداشت دانشگاه ماساچوست و مدرسه پزشکی-Baystate, غرب ویرجینیا, دانشکده پزشکی دانشگاه ویسکانسین دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی, کودکان سیاتل بیمارستان دونالد و باربارا Zucker دانشکده پزشکی در هوفسترا/Northwell و دانشگاه مرکز پزشکی مریلند نیز کمک کرده است.

این کار توسط یک کمک مالی از موسسه ملی بهداشت.

LSU مرکز علوم بهداشت نیواورلئان آموزش لوئیزیانا متخصصان مراقبت های بهداشتی. دولت گل سرسبد علوم سلامت دانشگاه LSU بهداشت نیواورلئان شامل دانشکده پزشکی با شعبه دانشگاه در باتون روژ و لافایت دولت تنها دانشکده دندانپزشکی لوئیزیانا تنها عمومی دانشکده بهداشت و مدارس متفقین بهداشت حرفه پرستاری و تحصیلات تکمیلی. LSU بهداشت نیواورلئان دانشکده مراقبت از بیماران در بیمارستان های دولتی و خصوصی و درمانگاه در سراسر منطقه است. در پیشتاز تحقیقات علوم زیستی در تعدادی از مناطق در عرصه در سراسر جهان, LSU بهداشت نیواورلئان تحقیق شرکت تولید شغل و تاثیر عظیمی اقتصادی. LSU بهداشت نیواورلئان ارومیه ساخته شده اند نجات بخش اکتشافات و ادامه کار برای جلوگیری از پیشرفت درمان و یا درمان بیماری ها. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.lsuhsc.edu http://www.توییتر.com/LSUHealthNO یا http://www.facebook.com/LSUHSC.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن