بسیاری از مارک های بزرگ و کوچک نوشته شده اند حمایت خود را از ضد نژادپرستی تظاهرات که در سراسر جهان پس از مرگ جورج فلوید.
اما برخی از آنها متهم شده اند اختصاص تظاهرات و "پریدن در روابط عمومی ارابه موسیقی" این جنبش در حالی که انجام نمی دهد به اندازه کافی تنوع در شرکت های خود را.
سی دقیقه Joice Etutu صحبت شده است به مصرف کنندگان و رهبران کسب و کار که می خواهند آن علامت های تجاری که در پست حمایت خود را به مطمئن شوید که آنها در حال حمایت از تنوع در راه معنی دار.
تولید کننده/تصویری نگار: اولیویا لو Poidevin
بیشتر بخوانید: "من هنوز هم تنها کسی که از رنگ در تیم'
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- پلیس هامبورگ با استفاده از آبپاش برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در برابر مجاز anti-مستند اعتراض (ویدئو و عکس)
- هوش مصنوعی می تواند کمک به بهبود عملکرد باتری های لیتیوم یون و سلول های سوختی
- 16 54 48 88
- کم واکسیناسیون نرخ و سرخک احزاب سوخت 2019 سرخک در نیویورک
- مهاجران در تلاش برای ارسال پول به خانه
- مغلوب ساختن پیشی جستن در تولسا: شهرستان چهره به گذشته خشونت جلوتر از تجمع
- عوامل حداکثر رساندن تاثیر یوگا درمانی در کمر درد در جمعیت محروم
- معرفی پردههای برقی مناسب برای محیط اداری
- درد را نمی تعطیلات: دندانپزشکی سایر نقاط مطالعه به نیاز برای بهتر تجویز
- راهنمای خرید 16 مدل کادو ولنتاین برای دختر موجود در بازار مامان لیست