مطالعه کمک می کند تا به حل و فصل بحث در نقش REM و non-REM خواب در یادگیری بصری

پراویدنس, R. I. [دانشگاه براون] -- که خواب مرحله مهم است برای یادگیری: REM یا non-REM? آیا خواب بهبود یادگیری

توسط MOHAMADREZASITE در 30 تیر 1399

پراویدنس, R. I. [دانشگاه براون] -- که خواب مرحله مهم است برای یادگیری: REM یا non-REM? آیا خواب بهبود یادگیری با افزایش مهارت در حالی که مردم چرت زدن و یا با حفاری این مهارت ها در مغز به طوری که آنها کمتر به احتمال زیاد به آنها را فراموش کرده ام? انجام این فرآیند رخ می دهد هر بار که کسی می خوابد و یا تنها پس از آنها آموخته اند چیزی جدید است ؟

پاسخ به این سوالات با توجه به یک مطالعه جدید در یادگیری بصری است "همه از بالا."

"خواب خوب است برای بسیاری از فرآیندهای در بدن و ذهن, اما بحث این بود که چگونه خواب خوب است" گفت: نویسنده مسئول یوکا Sasaki, یک استاد علوم شناختی و زبانی و روانی علوم (تحقیقات) در دانشگاه براون است. "آیا غیر از خواب REM و خواب REM مختلف سهم یا خواب مرحله نه مهم است ؟ ما فکر می کنم ما باید یک پاسخ از آنجا که ما به وضوح نشان می دهد تفاوت در نقش non-REM و خواب REM در بينايی یادگیری است."

در مطالعه منتشر شده در طبیعت علوم اعصاب در دوشنبه, جولای 20, بزرگسالان جوان آموزش دیده بودند برای شناسایی یک نامه و جهت گیری از مجموعه ای از خطوط در یک پس زمینه بافت در دو وظایف مختلف: یکی قبل از خواب و بعد از خواب. بین دو وظایف این پژوهشگران تجزیه و تحلیل شرکت کنندگان امواج مغزی در حالی که آنها خواب بودند و به طور همزمان اندازه گیری غلظت های مختلف مواد شیمیایی در مغز: یک تحریک انتقال دهنده عصبی به نام گلوتامات و یک انتقال دهنده عصبی بازدارنده به نام گاما-آمینوبوتیریک اسید. به طور جداگانه محققان انجام همان تجزیه و تحلیل در افرادی که شرکت نکردند در یادگیری بصری ،

توسط اندازه گیری نسبت این دو مواد شیمیایی در مغز -- به نام تحریک/مهار (E/I) تعادل-دانشمندان می توانید جمع آوری سرنخ در مورد وضعیت خاص منطقه مغزی. گاهی اوقات مانند زمانی که از یک منطقه مغز به بالا E/I تعادل سلول های عصبی به طور جدی به تشکیل اتصالات جدید به این معنی که مغز منطقه دارای درجه بالایی از انعطاف پذیری است.

هنگامی که یک منطقه مغز به پایین E/I تعادل آن است که گفته می شود در حالت ثبات. در طول تثبیت کمتر مهم اتصالات عصبی در حال هرس دور موجب افزایش بهره وری و انعطاف پذیری اتصالات است که باقی می ماند. هر دو شکل پذیری و ثبات انتگرال به فرایند یادگیری: انعطاف پذیری به طور معمول ترجمه به عملکرد سود و ثبات مانع از یادگیری جدید از رونویسی و یا با دخالت آینده یادگیری است.

این مطالعه جدید دریافتند که شکل پذیری و ثبات رخ می دهد در طول مراحل مختلف خواب.

در غیر رم (NREM) خواب بصری مناطق از مغز شرکت کنندگان به نمایش گذاشته E/I تعادل مطرح و افزایش انعطاف پذیری می باشد. الگوی داشت و حتی در میان شرکت کنندگانی که شریک شدن در یادگیری بصری وظایف, که بدان معنی است که آن رخ می دهد حتی در صورت عدم یادگیری است.

اما REM مرحله به نظر می رسد لازم است برای مردم به درو مزایای افزایش شکل پذیری آنها در این نمایشگاه در طول خواب NREM. در طول خواب REM شیمیایی غلظت در مغز شرکت کنندگان نشان داد که خود ویژوال مناطق تحت تثبیت. (این فرایند رخ داده است تنها در شرکت کنندگان که به اونها در ویژوال یادگیری وظایف که نشان می دهد که در مقایسه با شکل پذیری ثبات در طول خواب رخ می دهد تنها در حضور یادگیری است.)

شرکت کنندگان که تنها تحت NREM خواب نیست نمایشگاه هر عملکرد سود به احتمال زیاد به دلیل جدید خواب وظیفه با دخالت خود را در یادگیری قبل از خواب کار. برعکس کسانی که تحت هر دو NREM و خواب REM به نمایش گذاشته قابل توجهی عملکرد سود برای هر دو قبل از خواب و بعد از خواب و کار.

"من امیدوارم که این کمک می کند تا مردم متوجه است که هر دو non-REM و خواب REM مهم برای یادگیری" ساساکی گفت. "هنگامی که مردم در شب خواب وجود دارد چرخه خواب است. خواب REM به نظر می رسد حداقل سه, چهار, پنج بار و به خصوص در قسمت بعد از شب. ما می خواهید تعداد زیادی از خواب REM به ما کمک می کند به یاد داشته باشید بیشتر استوار بنابراین ما نباید کوتاه خواب ما."

رفتن به جلو ساساکی و همکاران او می خواهم برای دیدن اگر یافته های خود را می توان تعمیم به سایر انواع یادگیری است. آنها همچنین می خواهم به ترکیب این پژوهش با گذشته خود تحقیق بر روی بينايی یادگیری و پاداش.

"ما پیش از این نشان داد که پاداش افزایش یادگیری بصری از طریق خواب, بنابراین ما می خواهم به درک چگونه کار میکند," او گفت:. "این بلند پروازانه اما شاید ما می تواند گسترش این پژوهش به انواع دیگر یادگیری بنابراین ما می تواند به یاد داشته باشید بهتر و توسعه بهتر موتور یادگیری بهتر مهارت های بصری بهتر و خلاقیت است."

###

در علاوه بر این به Sasaki, دیگر, دانشگاه براون نویسندگان در مطالعه بودند Masako Tamaki, Zhiyan وانگ تایلر بارنز-دیانا DeeAnn Guo هارون V. Berard ادوارد والش و Takeo Watanabe.

این مطالعه با حمایت موسسه ملی بهداشت (R21EY028329, R01EY019466, R01EY027841, T32EY018080, T32MH115895 و BSF2016058). بخشی از این پژوهش نیز پشتیبانی شده توسط این مرکز برای چشم انداز پژوهش در قهوه ای.

این خبر بود نوشته شده توسط کمک علم نویسنده کری بنسون.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب