مطالعه: زنان کارآفرین بیشتر با انگیزه های اجتماعی تاثیر از پول

کارآفرینی انگیزه مهم برای رشد اقتصادی به دلیل کارآفرینان ایجاد شرکت هایی که تولید محصولات و خدمات جدید است که

توسط MOHAMADREZASITE در 31 اردیبهشت 1399

کارآفرینی انگیزه مهم برای رشد اقتصادی به دلیل کارآفرینان ایجاد شرکت هایی که تولید محصولات و خدمات جدید است که به نوبه خود افزایش بهره وری است. اما ما می دانیم که کمی در مورد چه انگیزه کارآفرینان خلاق و چگونه در خود انگیزه جنس متفاوت و فرهنگ و ویژگی های دیگر. یک مطالعه جدید از محققان در دانشگاه کارنگی ملون و کلمبیا مدرسه کسب و کار میریزد نور بر روی ویژگی هایی که درایو انواع مختلف از کارآفرینان. با بررسی چگونه کارآفرینان در پاسخ به انگیزه های مربوط به پیام است که شامل پول و اجتماعی تاثیر محققان به این نتیجه رسیدند که زنان و مردم در نوع دوستانه فرهنگ هستند که بیشتر انگیزه های پیام های اجتماعی تاثیر از آن مربوط به پول در حالی که مردان و مردم در کمتر نوعدوستانه فرهنگ هستند که بیشتر انگیزه های پیام های مربوط به پول است. این مطالعه به تازگی منتشر شده در علم مدیریت.

"نتایج ما را به ارائه بینش نقش انگیزه های مختلف که بر کارآفرینی فرایند" توضیح می دهد که Ananya Sen استادیار سیستم های اطلاعاتی و اقتصاد در دانشگاه کارنگی ملون است هاینز کالج که مستروف مطالعه است. "درک تاثیر انگیزه می تواند کمک به شرکت های شناسایی و ایجاد استراتژی برای توسعه رقابتی کارآفرینی مزیت است."

برای تعیین چه انگیزه کارآفرینان و چه کسانی که انگیزه های متفاوت در سراسر جنسيت و فرهنگ محققان با انجام سه زمینه آزمایش با فراگیر چالش نوآوری (IIC) در موسسه تکنولوژی ماساچوست یک رقابت جهانی است که کمک می کند تا کارآفرینان با استفاده از فن آوری برای ایجاد فرصت های اقتصادی. آنها مورد بررسی نزدیک به 15,000 کارآفرینان درگیر با 2019 رقابت و همچنین به عنوان کارآفرینان از AngelList یک وب سایت برای راه اندازی سرمایه گذاران و جویندگان کار و از دان و Bradstreet یک شرکت است که فراهم می کند اطلاعات تجاری و تجزیه و تحلیل کسب و کار است.

هر فردی فرستاده شده بود به صورت تصادفی اختصاص اجتماعی تاثیر پیام (مربوط به امکان تاثیر اجتماعی IIC پروژه) پول پیام (مربوط به پتانسیل مالی مزایای شرکت در IIC) و یا خنثی پیام متمرکز بر تکنولوژی (مربوط به امکان برنده IIC). محققان تفسیر افراد پاسخ به پیام ها-از کلیک کردن بر روی ایمیل و یا وب سایت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IIC رقابت به ارائه برنامه های کاربردی برای رقابت--به تعیین انگیزه های خود.

این مطالعه نشان داد بزرگ و ناهمگن تفاوت در انگیزه از پاسخ دهندگان. زنان در پاسخ به تاثیر اجتماعی پیام و کمتر به پول, پیام, در حالی که مردان در پاسخ به این راه مخالف. تفاوت بین جنس به نظر می رسد محور بیشتر توسط خود پاسخ متفاوت به تاثیر اجتماعی پیام از پاسخ خود به پول پیام و یا خنثی پیام.

این مطالعه همچنین نشان داد که مردم بیشتر از نوع دوستانه فرهنگ-است که کسانی که در آن مردم عمل می کنند و بیشتر prosocially برای مثال در بیشتر احتمال دارد برای کمک به علل--بودند با انگیزه بیشتر تاثیر اجتماعی پیام از پول پیام. قرارداد افراد کمتر از نوع دوستانه فرهنگ بودند با انگیزه بیشتر پول پیام.

نتایج رانده شده توسط تفاوت در نوع شرکت مخاطب کار کرده و اندازه آن و یا دیگر قابل مشاهده ویژگی های, اما در عوض به نظر می رسد آمده از تفاوت در زمینه انگیزه های کارآفرینان خود را در این مطالعه به این نتیجه رسیدند.

"یافته های ما نشان می دهد که این مهم به یک مفهوم گسترده تر از انگیزه های ابتکاری است که با تمرکز بر انگیزه های فراتر از سود و حساب های اساسی در ابعاد ناهمگونی مانند جنسيت و فرهنگ" توضیح می دهد که خورخه Guzman, استادیار مدیریت در کلمبیا مدرسه کسب و کار که مستروف مطالعه است. "نتایج می توانند با مداخلات که پرورش نوآورانه کارآفرینی سیاست ها و برنامه ها."

###

مطالعه بودجه توسط موسسه تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه کلمبیا.

سلب مسئولیت: AAAS و EurekAlert! مسئول صحت اخبار منتشر شده به EurekAlert! با کمک موسسات و یا برای استفاده از هر گونه اطلاعات از طریق EurekAlert سیستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن